Nee hoor, kijkt u maar eens onder de OP!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:52 schreef Tazmaniac het volgende:
Zijn GSP en ik de enige die Miller > Bocek pakken
maakt niet uit joh, dan bezoek ik de nieuwsgroepen morgenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:03 schreef Paxlie het volgende:
Het is niet de bedoeling dat hier links komen met waar je de live uitzending kan zien trouwens. Als die er wel komen krijgen we ruzie met mannetjes met rode namen
small amount op Carwin by (T)KOquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:25 schreef roepdeman het volgende:
Wie gaan er bets plaatsen? Of ben ik vanavond weer de enige?
Wat ik op MF had gepost:quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:32 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Hoe laat is t onze tijd dan? ( of maw hoe laat moet de wekker...??)
en oohja we hebben ook nog eens klok uur naar voren vanacht
quote:Op zondag 28 maart 2010 04:13 schreef Voltreffer het volgende:
Nog mensen aan het kijken? Want we beginnen nu! Bocek vs Miller!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 maart 2010 04:35 schreef Voltreffer het volgende:Miller vs BocekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op zondag 28 maart 2010 04:59 schreef Voltreffer het volgende:Fitch vs SaundersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |