Ik smak echt weer naar een RAUW-feestjequote:Op maandag 12 april 2010 19:19 schreef frank07 het volgende:
14 mei: Boys Noize en Djedjotronic in de Melkweg
15 mei: Zelfde formule maar dan in Tivoli, Utrecht.
Dan mogen ze wel eens met een uitleg komen, waarom myspace wel mag en soundcloud nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:03 schreef icebliss het volgende:
Mijn Soundcloud links werden in eerdere topics verwijderd, vandaar.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:38 schreef belsen het volgende:
[..]
Wij hebben slechte ervaringen met Soundcloud, omdat daar meermaals mixen op hebben gestaan met copyrightmateriaal. Ik snap dat het nummer van Boemklatsch een eigen nummer is en dus het hunne is om te verspreiden. Vaak is dat niet het geval en plaatsen mixers nummers met nummers van anderen. Wij kunnen niet controleren wat wat is, en daarom hebben wij Coundcloud, net als Rapidshare en Megauploads, in de ban gedaan.
Wat Boemklatsch, of wie dan ook, op zijn site zet, moeten zij weten. Daar zijn wij uiteindelijk niet verantwoordelijk voor. Het is zo dat wij aangesproken kunnen worden op directe links, die staan we dus ook niet toe. Links naar Youtube of Myspace staan we wel toe, omdat deze algemeen geaccepteerd zijn en deze ook zelf verantwoordelijkheid nemen over de content op hun sites en hier ook op modereren. Als jij informatie hebt dat Soundcloud dat ook doet, dan zouden we kunnen heroverwegen of Soundcloud ook op onze safelist kan.
Dat snap ik, maar dit is een album met louter Boemklatsch platen, door Boemklatsch geplaatst en dus 0 copyrightschending imhoquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:10 schreef icebliss het volgende:
Al eens gevraagd in FB. Dit was het antwoord:
[..]
Fuck wat bruutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |