lekkerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:50 schreef Slickk het volgende:
Om het bagger even weg te beuken, wat electro van Russische bodem;
Proxy - Vibrate
En remix ervan van The Bloody Beetroots
U bent mij voorquote:Op maandag 21 juni 2010 01:59 schreef Slickk het volgende:
................
Fake?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:18 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Je bent toch niet dat oude fake nieuws weer aan het verspreiden?
staat niet op site van HMH. Al weet ik niet hoe vaak ze die updaten.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Fake?Vriend van mij kwam ermee, die in de feest-/concertwereld zit, dus ik vertrouwde het wel
Ik zal die gast eens mailen van wie hij het gehoord heeftquote:Op maandag 21 juni 2010 21:52 schreef stijn_ het volgende:
[..]
staat niet op site van HMH. Al weet ik niet hoe vaak ze die updaten.
Is de set van Club 75 iets? Op coachella stelde het niet veel voor schijnbaar.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:51 schreef vaasinbloem het volgende:
Nog 4 dagen op de BBC site:
http://www.bbc.co.uk/programmes/b00spnr0
Club 75 live at Rockness
Hear the Essential Mix from DJ Mehdi, Cassius, Busy P and Justice.
Boyz Noise on the Essential Mix
Listen to the set from Alexander Ridha aka German DJ and producer Boyz Noise.
Oja, die was ik vergeten. Bedankt !quote:Op maandag 21 juni 2010 22:51 schreef vaasinbloem het volgende:
Nog 4 dagen op de BBC site:
http://www.bbc.co.uk/programmes/b00spnr0
Club 75 live at Rockness
Hear the Essential Mix from DJ Mehdi, Cassius, Busy P and Justice.
Boyz Noise on the Essential Mix
Listen to the set from Alexander Ridha aka German DJ and producer Boyz Noise.
Een gerucht die een paar maanden terug ook steeds terugkwam...quote:Op maandag 21 juni 2010 22:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zal die gast eens mailen van wie hij het gehoord heeftStay tuned
-edit- Mmmh, hij heeft het van een vriend die een vrij groot licht & geluidsbedrijf heeft, maar hij weet het niet zekerAfwachten dus.
Is een back2back van die onderstaande DJ's, maar heb nog niet geluisterd..quote:Op maandag 21 juni 2010 22:56 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Is de set van Club 75 iets? Op coachella stelde het niet veel voor schijnbaar.
pfff.. die bass!quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:27 schreef icebliss het volgende:
Beetje saai na een tijdje maar wel een hoge remix-potentie.
Ik las net een interview met Paul Chambers (hier: www.phantasysound.co.uk/2010/06/a-quick-chat-with-paul-chambers/) waar hij inderdaad die track noemt. Tof zeg.quote:
deze is ook wel okequote:Op donderdag 24 juni 2010 00:39 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ik las net een interview met Paul Chambers (hier: www.phantasysound.co.uk/2010/06/a-quick-chat-with-paul-chambers/) waar hij inderdaad die track noemt. Tof zeg.Wel even wennen enzo, maar wel lekker.
Nieuwe album van Chemical Brothers is ook al weer een paar dagen uit. Ik vind het een erg gaaf album. Wel erg rustige nummers, veel anders dan de afgelopen posts van dit topic, maar ik waardeer het erg. Het is heel erg 'vage' muziek geworden met herhalende vocals maar met een goede koptelefoon/oordopjes is het goed om naar te luisteren.
Om dan toch maar wat in de bekendere electro stemming te blijven, hier een Boys Noize remix van het nummer Swoon, afkomstig van het nieuwe Chemical Brothers album.
Het is wel een radio rip;
En oja, Boys Noize nog met een nieuwe remix - remix van N.E.R.D. - Hot 'n Fun
http://hypem.com/track/11(...)8Boys+Noize+Remix%29
12 juni was er nog Jailhouse, ook een aantal grote electro-namen maar lang niet zo groots als Révolt. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd. Toch heb je een aantal festivals waar de grote namen komen, maar niet zoals Révolt een feestje met alleen maar electro-artiesten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:14 schreef Stpan het volgende:
Tijd voor een fatsoenlijk electro-feestje. Is er nog iets groots zoals afgelopen Révolt - Koninginnennacht op komst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |