Cognitieve dissonantiequote:Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef Isegrim het volgende:
Ik vraag me dan of of de gemetamorfoseerde personen enkel uit beleefdheid zeggen dat ze hun nieuwe outfit helemaal tof vinden...
Inderdaad he,quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:42 schreef female81 het volgende:
Staan er trouwens nog steeds metamorfoses in de Yes? Ik kijk het blad tegenwoordig amper meer in, maar een half jaar geleden stonden ze er nog wekelijks in.
Die vond ik elke keer ronduit af-schu-we-lijk.
Zo ongeveer ál die meisjes, van gemiddeld begin 20, werden omgetoverd tot 35-jarige huisvrouwen. Meestal met een nét verkeerd tuniekje aan, lekker veel kettingen eroverheen en 'lekker vlotte piekjes' in hun haar. In de ergste gevallen rood geverfd.
Tja er zijn ook duizenden dietisten met veel meer kennis dan LOI-cursist Sonja Bakker, je moet jezelf maar net goed weten te marketen. (of weten hoe je mond als nilfisk gebruikt kan worden).quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:48 schreef Marouska het volgende:
Er zijn zoveel übergetalenteerde stylistes out there die zo fucking goed zijn, gevarieerd en gedurfd, en dan moet zo'n miep als dit de aandacht krijgen.
True.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:53 schreef Ericr het volgende:
[..]
Tja er zijn ook duizenden dietisten met veel meer kennis dan LOI-cursist Sonja Bakker, je moet jezelf maar net goed weten te marketen. (of weten hoe je mond als nilfisk gebruikt kan worden).
Sommige zijn volgens mij fake, check deze maar eens:quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:58 schreef female81 het volgende:
Hier heb je trouwens een paar van die Yes-make-overs (in dat geval staat het onder de foto vermeld), wel met alleen het gezicht.
http://www.haartrends.net/haarmode/metamorfose
Heel veel van dit soort dingen zijn fake: het is een combi van (semi-) professionele modellen, extensions en fotoshop. Het 'metarmofose'-aspect is niet in de trant van 'van straat geplukt en loopt nu met dit kapsel rond', vrees ik.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Sommige zijn volgens mij fake, check deze maar eens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er staat niets bij over een neuscorrectie?
Die lok van die onderste dame is in z'n geheel niet d'r eigen haar, zo te zien. Maar goed, niemand zegt dat dat per se moet of zo.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Sommige zijn volgens mij fake, check deze maar eens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er staat niets bij over een neuscorrectie?
wat bezielt je in godsnaam om een moeder van twee in een leren jurk met tijgerprintpanty te hijsen? Zoiets is nog moeilijk bij een perfect slanke lekker tegendraadse achttienjarige, laat staan deze 'appelvormige' (blijft een stom begrip) dame van 1m58. Jezus...quote:Op maandag 29 maart 2010 07:07 schreef Mylene het volgende:
[..]
Anita Meyer kapsel.
even klikken om uit te vergroten
@ ViviRAWRS, dank je, heb ik niet eerder gezien, uit dat linkje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze metamorfose vind ik weer vreselijk met een tijgermotiefje en een leren jurkje. Kapsel vind ik dan wel weer leuk.
Kittig achter de kinderwagen hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Lachwekkend en triest gewoon,.
Dat is toch sinds de jaren '90 al niet hip meer? En zo'n matje; waar haaalen ze het vandaan?
Wederom vind ik dat ze nu al snel 35 lijkt ipv 29,.
Wat een faal-metamorfose.
De jaren '50 had meer stijl & klasse als ik het mag zeggen,quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:13 schreef Copycat het volgende:
Kittig achter de kinderwagen.
Zijn we weer terug in de jaren vijftig?
En baggy skinny jeans ... is dat niet heel erg met elkaar in tegenspraak?
Maar hetzelfde oubollige taalgebruik.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:14 schreef ChipsZak. het volgende:
De jaren '50 had meer stijl & klasse als ik het mag zeggen,.
Dat misschien wel, ja.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar hetzelfde oubollige taalgebruik.
Helemaal mee eens, niks vrouwelijks aan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Dit slaat alles.
Erg onflatteus, of je moet van de butch-look houden. De massieve jas maakt haar topzwaar, vooral de bovenarmen en de jeans accentueert haar zware onderlijf. En de sneakers wtf??!!
Om van het kapsel niet te spreken, of zijn ze vergeten een paar rollers uit heur haar te halen?
In haar oude kleren oogt ze veel slanker!
Dat gaat gewoon terug naar de winkel hoor.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:17 schreef Marouska het volgende:
Staat nou in het artikel dat ze de kleding geeneens mag houden? Ze zegt namelijk het jasje te willen kopen...?
Is toch jammer! Nu lijkt ze zo'n propje dat ook nog eens weinig borsten heeft,quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:17 schreef ColdFeet het volgende:
De broek is inderdaad gruwelijkMaar het jasje vind ik voor de afwisseling eens niet zo'n slechte keus; het verhult haar voorgevel best aardig.
Ja OK, maar ze geeft zelf aan dat ze de aandacht liever afleidt... Kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Is toch jammer! Nu lijkt ze zo'n propje dat ook nog eens weinig borsten heeft,.
En...kan ik 'm hebben?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:20 schreef conleche het volgende:die foto van de achterkant. Het lijkt goddomme net een hiphop joch van 15.
Haar commentaar over de broek: Ik zie wel dat het model me goed staat.
Yeah right.
vind ik best wel triest, wat een paupers.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:19 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dat gaat gewoon terug naar de winkel hoor.
Een goed stylist hoeft niet de maten te hebben van degene die ze styled om zich ermee te kunnen identificeren dan wel een goede outfit te vinden. Dat zou betekenen dat mannelijke stylisten nooit vrouwen kunnen stylen en vice versa.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:21 schreef onearmedman het volgende:
Ten eerste is dyanne beekman niet dik, dus vind ik haar niet de geschikte vrouw om een + size lijn te starten. Ten tweede mag ze haarzelf wel even een flinke makeover geven, zodat ze eruit ziet als een aantrekkelijke vrouw in plaats van een semi modieuze pot.
Dyanne Beekman heeft het te danken aan haar man Frans ten Berge, die commercieel directeur is bij C&A.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:21 schreef onearmedman het volgende:
Ten eerste is dyanne beekman niet dik, dus vind ik haar niet de geschikte vrouw om een + size lijn te starten. Ten tweede mag ze haarzelf wel even een flinke makeover geven, zodat ze eruit ziet als een aantrekkelijke vrouw in plaats van een semi modieuze pot.
Ik zeg ook niet dat het onmogelijk is. Ik denk echter dat vrouwen zich sneller zouden identificeren en dus sneller de kleding zouden kopen als zij een goedgeklede vollere vrouw is, zij is helaas geen van beide.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een goed stylist hoeft niet de maten te hebben van degene die ze styled om zich ermee te kunnen identificeren dan wel een goede outfit te vinden. Dat zou betekenen dat mannelijke stylisten nooit vrouwen kunnen stylen en vice versa.
Een goed stylist heeft oog voor stijl. Dyanne heeft alleen oog voor grijs.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:24 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dyanne Beekman heeft het te danken aan haar man Frans ten Berge, die commercieel directeur is bij C&A.
Een vriend van me heeft die broek ook.(g-star arc)quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:25 schreef loveli het volgende:
Begrijp niet dat ze die broeken durven maken, dan loop ik nog liever in m'n blote kont.
OMG PLEUN.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:45 schreef Mylene het volgende:
Nog eentje dan. Ik vind deze metamorfose heel geslaagd. Ik heb er eigenlijk niets op aan te merken. Ik vind het haar erg leuk staan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net een liliputter zoquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:09 schreef Mylene het volgende:
In deze metamorfose is Dyanne echt goed los gegaan om een moeder van tegen de dertig zogenaamd hip te maken. Ik vind het verre van geslaagd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is ook wel echt verschrikkelijk lelijk.quote:Op maandag 29 maart 2010 07:07 schreef Mylene het volgende:
[..]
Anita Meyer kapsel.
@ ViviRAWRS, dank je, heb ik niet eerder gezien, uit dat linkje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze metamorfose vind ik weer vreselijk met een tijgermotiefje en een leren jurkje. Kapsel vind ik dan wel weer leuk.
HAAHA.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:09 schreef Mylene het volgende:
In deze metamorfose is Dyanne echt goed los gegaan om een moeder van tegen de dertig zogenaamd hip te maken. Ik vind het verre van geslaagd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boven boven naar beneden: Achterlijk kuifje (uit de mode sinds circa 1993, en laat dit a.u.b. nóóit meer mode worden - of gaat het dat stiekem weer wórden?) en matje (mag óók nooit meer mode worden van mij).quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:09 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kapotschieten!quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:38 schreef Tamashii het volgende:
Morgen komt ze naar de C&A in Leidschendam!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |