Ik was met mijn eerste crohn aanval een jaar bezig met pijn. Daarna ben ik nog 6 jaar onder controle geweest, maar toen kwam het weer terug. Elk lichaam is anders, dus het kan nog alle kanten op gaan. Ik hoop voor je dat het bij 4 weken blijft ipv half jaar.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:28 schreef Rewimo het volgende:
Ehm ja, maar is dat ruwweg 4 weken, 2 maanden, half jaar, ik noem maar wat
Volgens mij zijn dat Salofalk pillen (toch?).quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:23 schreef Rewimo het volgende: klysma's (salofalk) en pillen (bruinig, ovaal - weet niet wat het is).
hoezeequote:Op woensdag 21 april 2010 12:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben al thuis zelfsIk mocht vandaag al weg. Morgenochtend recept voor medicijnen ophalen bij de huisarts en nog een paar weken rustig aan doen.
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben al thuis zelfsIk mocht vandaag al weg. Morgenochtend recept voor medicijnen ophalen bij de huisarts en nog een paar weken rustig aan doen.
Mezavant denk ik, bruine ovale (best grote) pillen specifiek tegen het remmen van ontstekingen in de dikke darm en endeldarm bij Colitis Ulcerosa. Ik gebruik ze nu ook sinds eind januari, dagelijks 2 stuks bij de maaltijd.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat Salofalk pillen (toch?).
Ik blijf erbij dat crohn/colitis één van de onderschatte ziektes zijn. Een bekende kwam laatst op een feestje terwijl hij beetje grieperig was. Hij heeft meerdere malen te horen gekregen dat het gewoon top was dat hij aanwezig was, ondanks zijn griepje. Ik loop inmiddels al 3 maanden met buikpijn, moeheid, raar gevoel en ze vragen er al helemaal niet naar (ondanks dat ze het weten).quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:43 schreef Qwea het volgende:
In januari kon ik wel fulltime 3 maanden stage lopen, maar met horten en stoten. Doodmoe, buikpijn, algeheel kutgevoel, misselijk, ect.
Klinkt als prikkelbare darm? Schijnt heel vaak voor te komen in combinatie met Crohn/CU.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:35 schreef Mirjam het volgende:
ik heb de laatste weken heel erg veel last van een onrustige buik/darmen, wat érg lastig is
het komt er op neer, dat ik zomaar ineens, en dan wel nú direct, naar de wc moet
enm dan ik echt geen 10 minutwen wachten
en het gebeurt me steeds als ik boodschappen doe, en dus niet in de buurt van een toilet ben.
en dat zorgt nu dus weer voor spanning, waardoor je er donder op kunt zeggen dat het gebeurt natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |