ik zou gewoon alles in de koffer doen die in het ruim gaat, en een medicijnpaspoort laten maken en erbij doen.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:06 schreef Cereal7 het volgende:
Even een vraag van een heel andere orde. Ik ga binnenkort vliegen en vroeg me af of iemand ervaring heeft met medicijnen en de douane? Ik lees dat je het best een medicatie paspoort mee kan nemen en een deel in je handbagage mee te nemen.
Maar de laatste tijd is de beveiliging op vliegvelden achtelijk spastisch aan het doen met alles wat ze maar kunnen bedenken. Dus heeft iemand tips met wat je wel en niet moet doen?

Ik doe het altijd splitsen, een deel in de handbagage en een deel in de koffer. Dan heb je altijd wel iets.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:19 schreef Opdekop het volgende:
Nooit je medicijnen in je koffer doen! Dat is volgens mij wel algemeen bekend. Als je koffer wegraakt zit je zonder medicijnen.

Rewimo

Rewimo

Nu niks. Afwachten tot ik gebeld wordt en ik hoor of het wel of niet doorgaatquote:Op maandag 17 mei 2010 16:23 schreef Gala6183 het volgende:
Ik doe altijd alles in mijn handbagage en heb er nog nooit problemen mee gehad! En een medicijnpaspoort kan inderdaad wel handig zijn.
@Qwea Sjit, beterschap. Wat nu?

Beterschapquote:Op maandag 17 mei 2010 16:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nu niks. Afwachten tot ik gebeld wordt en ik hoor of het wel of niet doorgaat

Rewimo

Rewimo

Oh handig!quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:45 schreef Rewimo het volgende:
Een tip voor mensen die meer vezels nodig hebben (van mijn diėtiste): Stimulance Multi Fibre van Nutricia. Het is een heel fijn poeder zonder smaak dat je kunt oplossen of door je eten mengen. Ik doe het 's morgens bij mijn muesli en je proeft er echt niets van. Je kunt het via de apotheek bestellen of online. Wie weet heeft iemand er iets aan
 Ik heb nu van die oplosvezels met smaakjes in water.. maar dat is echt vreselijk na een aantal keren. Ga ik morgen gelijk even bestellen
 Ik heb nu van die oplosvezels met smaakjes in water.. maar dat is echt vreselijk na een aantal keren. Ga ik morgen gelijk even bestellen  Dank!
 Dank!

Rewimo

Rewimo

Die structuur vind ik nog niet zo erg, maar die nep citroen- of sinasappelsmaakquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:23 schreef Rewimo het volgende:
Dit smaakt nergens naar, en dat is erg prettig. Daarbij is het zo fijn dat je er niks van terugvindt in je eten
 Echt.. ik krijg het nauwelijks weg...
 Echt.. ik krijg het nauwelijks weg... 
 Ik hoop dat ik morgen een apotheek kan vinden, anders moet het even wachten tot vrijdag. Misschien kan ik ze bellen..
 Ik hoop dat ik morgen een apotheek kan vinden, anders moet het even wachten tot vrijdag. Misschien kan ik ze bellen.. 

Rewimo

Rewimo

Tik ik een heel verhaal, wil ik het plaatsen: "Server kan niet gevonden worden". Bah. Nieuwe poging dan maar.
  Tik ik een heel verhaal, wil ik het plaatsen: "Server kan niet gevonden worden". Bah. Nieuwe poging dan maar. 
  me ophalen, dus dat scheelt een hoop.
 me ophalen, dus dat scheelt een hoop. 

Rewimo

Rewimo

Hahaha... nee kauwgom om de smaak weg te krijgen. Hoewel ik van aspartaam ook wel lekker aan de diarree ga trouwens. Dus misschien ook nog een optie...quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:40 schreef Rewimo het volgende:
Kauwgom om te laxeren?
Ik moest in het ziekenhuis twee flinke kannen rommel drinken, dan klinkt twee keer 45 ml niet slecht

Rewimo

Rewimo

Same here. Naar 1 kan ofzo heb ik geweigerdquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:40 schreef Rewimo het volgende:
Kauwgom om te laxeren?
Ik moest in het ziekenhuis twee flinke kannen rommel drinken, dan klinkt twee keer 45 ml niet slecht

Rewimo

Rewimo

wakker gemaakt voor nog zo'n portie.
 wakker gemaakt voor nog zo'n portie.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |