Neen. Jerney + Scandalous + zure matjes = zurematjesdelen.jpgquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:49 schreef Joene het volgende:
Zure Matjes zo een zure sloot ?
Die foto is episch mooi.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neen. Jerney + Scandalous + zure matjes = zurematjesdelen.jpg
Jaja, schijnbaar wel!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:51 schreef Joene het volgende:
Aaaaaaaaaaaaah ! Jerney leeft die nog ?
Deze heb ik ook , die TripleSquirtsessie is echt enorm rukbaarquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, wel de jerneyscandysemtexjacuzionboozi.avi
Ik ban toch niet thuis, jonge.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:02 schreef Joene het volgende:
Ze zatten op de badrand knuppel , kijk dan bij minuut 93:20 tot en met 98:15
Neen flamoes op flamoes.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Met zo een dubbelgehoofde dubbellange dild0, H?
Ok topquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb je post even verbeterd, J.
Zwarte dag in de geschiedenis,quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, H, je stond als laatste lurker in het fotoboek van Scandy.
Jammer dat ze al haar foto's heeft weggehaald..
Druk op de knop abonnementenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:15 schreef Houzer het volgende:
Waar kan ik mijn notes opvragen?
Kan ik het aantal gespaarde notes dan inruilen voor handdoeken ofzo?
Helaas was dit deze keer een spontaan gevalletje.... Dus dinsdag gaan we ff langs de neuroloog.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Spontaan of heeft ze dat wel vaker?
Linkje plz?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
In jerney's fotoboek staat Scandalous nog wel op één foto!
Jung, het fotoboek van jerney staat neem ik aan bij je favorieten.quote:
Neuh.... Dit is nog van huis uit.quote:Op maandag 29 maart 2010 07:42 schreef Joene het volgende:
Zo mag je weer internetten op de arbeitsplatz ?
Uhuh.quote:Op maandag 29 maart 2010 07:43 schreef Joene het volgende:
Je zou spierpijn hebben van je weekend inspanningen
Als het meezit tussen 9 uur en half 10.quote:Op maandag 29 maart 2010 07:59 schreef Joene het volgende:
Jezus 10 uur op kantoor ?
Das goed manquote:
in mijn paspoort staat ook geen Kiplagat idd.quote:Op maandag 29 maart 2010 09:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Voor zulke afstanden pak ik altijd de auto.
Ik ben toch geen uitgemergelde Ethiopiër?
Dat niet maar ik ben wel jaloers op dat tempo van haarquote:
Kun je heel goed OSX opzetten schijnt! Doen dus!quote:Op maandag 29 maart 2010 10:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Schijnbaar is de Dell Mini10v nu ¤199,-.
Is dat een okaye koop eigenlijk?
Ik kan jou ook heel goed een muilpeer geven.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:31 schreef KingOfMars het volgende:
Kun je heel goed OSX opzetten schijnt! Doen dus!
Je houdt me toch niet bij. *rent*quote:Op maandag 29 maart 2010 10:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik kan jou ook heel goed een muilpeer geven..
Ja, ik luister naar techno, ik volg de laatste trends, ik heb een salesfunctie met veel human contact, maar zodra ik thuis ben smink ik me wit trek ik mijn zwarte kloffie aan en haat ik de maatschappij tot op het bot.quote:
Heb je ook zo een jurk en van die vele metalen ringen enzo ?quote:Op maandag 29 maart 2010 11:10 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ja, ik luister naar techno, ik volg de laatste trends, ik heb een salesfunctie met veel human contact, maar zodra ik thuis ben smink ik me wit trek ik mijn zwarte kloffie aan en haat ik de maatschappij tot op het bot.
Ik vind H wel zo een type die zo'n zwartgeverfde trouwjurk heeft.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:49 schreef Joene het volgende:
Heb je ook zo een jurk en van die vele metalen ringen enzo ?
Ik heb mij ingeschreven voor een 5 km loop op 2e pinksterdagquote:Op maandag 29 maart 2010 12:40 schreef Joene het volgende:
5 km je poten onder je lijf vandaan lopen ook toch best dus .
Goed bezig, immers pils!quote:Op maandag 29 maart 2010 12:52 schreef Joene het volgende:
We gaan naar Groenlo (marveld) , weekendje zuipen en dus Heineken !
Hey jij daar. Doet mij ff de CBT's als je wiltquote:Op maandag 29 maart 2010 22:45 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben maar begonnen met MCITP 2008.
*installeert server 2008 enterprise op virtual pc in windows 7*
Ik heb er alle vertrouwen in.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:18 schreef Joene het volgende:
Als jullie er net zoveel zin in hebben als ik vandaag gaat het helemaal goedkomen
De wat?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Hey jij daar. Doet mij ff de CBT's als je wilt
Zeg dat dan. Ouwehoer. Wie is hier nu de nerd? Gij of ik?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:02 schreef Joene het volgende:
DVDTjes met trainingshit
Als je dat even voor het weekend zou willen doen in de vorm van iso'squote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zeg dat dan. Ouwehoer. Wie is hier nu de nerd? Gij of ik?
Die zitten er inderdaad bij ja. Zal wel een copij voor je trekken.
ik bedoelde ook dat ik zelf de nerdquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zeg dat dan. Ouwehoer. Wie is hier nu de nerd? Gij of ik?
Die zitten er inderdaad bij ja. Zal wel een copij voor je trekken.
quote:Op maandag 29 maart 2010 10:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo.
Hm, bug of feature?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo.
Nee oke. Dan heb ik er ook niet overheen gelezen!quote:
Aaah komt dat hier vandaan.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:42 schreef KingOfMars het volgende:
Ik hoor wel de hele tijd een duidelijke BOEPBOEPBOEP maar geen idee wat dat is.
Misschien issie vrij ofzo.quote:
Misschien issie weer vrij joh.quote:
O dat zou jammer zijn voor hem.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:19 schreef Joene het volgende:
Misschien heeft die zn proeftijd niet overleefd.
Dat zou wel erg prettig zijn als je dan toch koos bent.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:37 schreef Tally het volgende:
[..]
O dat zou jammer zijn voor hem.
Maar! Het mooie weer komt er aan. Dan kan hij weer op straat zitten met zijn biertje, witte sportsokken en zijn trainingsbroek! In de zon!
Belle Perezquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:40 schreef Adelante het volgende:
Ik heb hier in de straat de eerste witte tuinstoelen al weer gespot voor het huisDe zwembadjes, prima voor het koelen van de schultenbrau, verschijnen echter wat later in de zomer meestal.
En waarom hebben we themaweken op het werk, deze week Spaanse week met Spaans vreten en muziek van Belle Perez nu![]()
Uhmquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:46 schreef Joene het volgende:
Collegaa krijgt hier net voor het werk een mega motorongeluk
Nou ja als dat het enige is wat er aan de hand is, sleutelbeen gebroken, dan komt hij goed van een mega ongeluk afquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:50 schreef Joene het volgende:
Hij is nu met de ambulance mee , sleutelbeen stak eruit dus het duurt wel ff denk ik
Waar Joene vandaan komt is Tante Sjaan die met haar Volvo 340 een paaltje meepakt al een megaongeluk, T.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:51 schreef Tally het volgende:
Nou ja als dat het enige is wat er aan de hand is, sleutelbeen gebroken, dan komt hij goed van een mega ongeluk af
Nou dat was wat het eerste was wat je kon zien , maar zn motor is ruim 100meter doorgeschoven !quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja als dat het enige is wat er aan de hand is, sleutelbeen gebroken, dan komt hij goed van een mega ongeluk af
Dat valt tegen JK.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waar Joene vandaan komt is Tante Sjaan die met haar Volvo 340 een paaltje meepakt al een megaongeluk, T.
Oja, er ligt ook nog zo een 80 km/u tweerichtingsweg daar inderdaad.quote:
Mja. De laatste keer dat ik een motor ongeluk heb gezien is al weer een tijdje geleden (gelukkig).quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou dat was wat het eerste was wat je kon zien , maar zn motor is ruim 100meter doorgeschoven !
en in diverse brokken![]()
Schijnt met 100+ tegen een stoeprandje te zijn geknald vanwege een uitwijkmanouvre
Sowieso achterop een motor vind ik nietsquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja. De laatste keer dat ik een motor ongeluk heb gezien is al weer een tijdje geleden (gelukkig).
We stonden voor het stoplicht. En werd groen. Voor ons trok 1 van onze motorclubleden op en die weg geschept door een auto die door rood licht reed. Die had even wat meer dan een sleutelbeen gebroken :S
En zorgde er voor dat ik een tijdje niet achterop ben gegaan op de motor.
In het begin had ik heel geen rijbewijs. Toen vond ik het niet erg.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Sowieso achterop een motor vind ik niets
Wil graag zelf de macht over het stuur hebben
Maar goed we wachten even af , ik hoor straks wel
Zeg, ik heb zo achter de schermen een topic geopend over mijn 2000 dagen als mod en waar de rest van de forumcrew dan herinneringen aan mij op kan halen, maar de geile herinneringen aan mij blijven zwaar onderbelicht aldaar. Waarom ben je weg gegaan, T?quote:
Ik kon het niet aan zien dat je flirtte met andere modjes UIOquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zeg, ik heb zo achter de schermen een topic geopend over mijn 2000 dagen als mod en waar de rest van de forumcrew dan herinneringen aan mij op kan halen, maar de geile herinneringen aan mij blijven zwaar onderbelicht aldaar. Waarom ben je weg gegaan, T?
Een mooie geile mod heb je nooit alleen, T. Is dit zoveel beter dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:10 schreef Tally het volgende:
Ik kon het niet aan zien dat je flirtte met andere modjes UIO
Sorry
Zo zie ik het in ieder geval nietquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een mooie geile mod heb je nooit alleen, T. Is dit zoveel beter dan?
Wat vind je trouwens van m'n nieuwe oude UI, JK?quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, wat denk je..
Wat had je ook alweer tijdelijk als vervanger?
Alsof je trouwens deze waardig kunt vervangen.
O *kreun* Ik krijg echt natte dijen als ik daar aan denkquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:15 schreef Adelante het volgende:
Coca Cola Light Break maar dan de goeie
Wrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroaaaaaaaaaaah!quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:14 schreef Tally het volgende:
Had ik al gezegd dat ik op de motor ben
En dat ik de transport jongens blij verrast heb door mijn blonde haren onder mijn helm vandaan te halen.
Uit zo'n reclame weet je.. Helm af. Je haren in de wind.. Woessssssssssssssz.
Zal ik even langs komen?quote:
Het begint net te gieten. Dus nee.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ga lekker een stukkie op je brommer rijden!
Aaah ja kunnen we samen vervelenquote:
We kunnen ons ook gaan vermaken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Het begint net te gieten. Dus nee.
[..]
Aaah ja kunnen we samen vervelen
Tsssk, alsof jij het erg vindt een beetje boel nat te worden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:38 schreef Tally het volgende:
Het begint net te gieten. Dus nee.
Mja dan wil je meteen in mijn broekje.quote:
Van binnenuit niet nee!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Tsssk, alsof jij het erg vindt een beetje boel nat te worden.
(whehehehehehehehehe)
Je mag ook in mijn broek.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja dan wil je meteen in mijn broekje.
En ik heb niets bijzonders aanWant ik ben op de motor
Koel!quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, nu heb ik een mental image van T die wijdbeens op de motor van binnenuit nat probeert te worden van de regen.
Neuh eerder heet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Koel!
[..]
Werken JK. Werk nou eens ipv fantaseren over me.
Hoezo? Ik heb je vandaag nog geen foto's gestuurd!!!quote:
Nou dan zou ik daar eens gauw mee beginnenquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb je vandaag nog geen foto's gestuurd!!!
Zo snel al?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:51 schreef Houzer het volgende:
[..]
Nou dan zou ik daar eens gauw mee beginnen![]()
Maar je had me al toen je over je broekje begon.
Das ook stiekem de bedoeling!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:52 schreef Charlie_Waffles het volgende:
Stiekem best een irritante TT hier. Elke keer als ik hem in AT zie, lees ik jetsers.
Jawel, die geven zeg maar de doorslag.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo snel al?
Dan zijn die foto's ook niet nodig
Welke doorslag?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:53 schreef Houzer het volgende:
[..]
Jawel, die geven zeg maar de doorslag.
Nee voor mijn dagelijkse ejaculatie, dat is immers goed voor de prostaat,quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Welke doorslag?
Dat je me wil neuken?
Dat wil je alDus die foto's zijn niet nodig
Wat een kutsmoes zeg.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:56 schreef Houzer het volgende:
[..]
Nee voor mijn dagelijkse ejaculatie, dat is immers goed voor de prostaat,
Ja en dat willen we niet toch?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Anders krijg je immers alleen maar de ziekte van Paul Witteman, H.
Ik vond hem zelf anders behoorlijk sterk.quote:
Prima joh. Heb je nog een voorkeur voor watvoor soort foto? In welke setting? Helemaal nakend? Lingerie?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:59 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik vond hem zelf anders behoorlijk sterk.
Stuur jij ook gelijk ff een foto, dan kan ik afwisselen.
Bedankt voor uw bijdrage aan het prostaatkanker fonds.
Ik prefereer een opbouwende reeks, beginnend in lingerie en in een full frontal squirt cap eindigen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Prima joh. Heb je nog een voorkeur voor watvoor soort foto? In welke setting? Helemaal nakend? Lingerie?
Ik ga m'n best voor je doen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:02 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik prefereer een opbouwende reeks, beginnend in lingerie en in een full frontal squirt cap eindigen?
Wel foto's van jezelf he!quote:
Nee, ik zou ook geen roest in jouw pijp willen. Dat zou zonde zijn. De accu van mijn camera laad ik nu op.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:13 schreef Houzer het volgende:
[..]
Wel foto's van jezelf he!
Het is immers voor het goede doel, ik wil namelijk geen roest in de pijp.
Names het fonds, alvast bedankt voor uw bijdrage.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, ik zou ook geen roest in jouw pijp willen. Dat zou zonde zijn. De accu van mijn camera laad ik nu op..
Ik had net een mini-bitchfight met Ratelslangetje.
*fotoboeken checkt*quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:14 schreef Chowi het volgende:
Nee, ik zou ook geen roest in jouw pijp willen. Dat zou zonde zijn. De accu van mijn camera laad ik nu op..
Ik had net een mini-bitchfight met Ratelslangetje.
Ja uiteraard.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:37 schreef Houzer het volgende:
T. jouw foto's zijn ook nog steeds welkom uiteraard.
Aha jij hebt dus niks voor het goede doel over.quote:
Dat ligt er aan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:14 schreef Houzer het volgende:
[..]
Aha jij hebt dus niks voor het goede doel over.
Jij laat zeker ook zielige diertjes stikken in de kou?
En daarna de knuppel er overheen zeker?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat ligt er aan.
Als het vrieskou is dan gooi ik er nog een emmer koud water overheen!
Nee. Dan heb ik er over het algemeen al geen last meer van.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:18 schreef Houzer het volgende:
[..]
En daarna de knuppel er overheen zeker?
Maar het was wel een mini-pwn hoor.quote:
welke mailbox dump je ze?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar het was wel een mini-pwn hoor..
Oh, Joene, ik ga niet weer mijn tieten posten. Koop Houzer maar om tegen de tijd dat hij ze in zijn mailbox heeft..
Die ene. Met dat apestaartje.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:37 schreef Houzer het volgende:
[..]
welke mailbox dump je ze?
Ik heb er een aantal.
Mijn stem heb je.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:42 schreef Chowi het volgende:
Haha, ik ben uitgenodigd om deel te nemen aan Lijst 0. De nieuwe talentenjacht van BNN waar ze op zoek gaan naar een nieuwe lijsttrekker voor hun politieke partij.
Crap daar gaan je 2 sterkste partij punten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:43 schreef Chowi het volgende:
Je doet maar. Als je er maar niet vanuit ga dat ik daar ga rondparaderen in lingerie, dan nemen ze me natuurlijk niet meer serieus.
Ik weet ook trouwens niet eens zeker of ik erheen ga, want het is kortdag en best wel ver reizen voor mij.
Ik kan jou hetzelfde vragen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:45 schreef Tally het volgende:
Maaruh Chowi waarom heb ik je tieten nog niet gezien?
Mijne in mijn fotoboek.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kan jou hetzelfde vragen..
De mijne staan in remlof's fotoboek.
Je moet niet zo veel drinken JK.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
SNAP JE? JOENE -> GROENTE -> HAK!!!11111111
Wel.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:00 schreef Tally het volgende:
Je moet niet zo veel drinken JK.
Mijn stem heb je.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:00 schreef Houzer het volgende:
Partij voor de bieren?
Jesters. Tof.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mijn stem heb je.
Mits Chowi's jesters.
waarheen kan ik mmsen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:09 schreef Tally het volgende:
Ik wil een foto van een mooie pik!
En snel een beetje!
Dat weet je best!quote:
Met een i-phone kan ik alleen foto's naar je meel sturenquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat weet je best!
Daar waar je me van de week op "lastig viel"
Als je punt maar als een paal boven water staat.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:26 schreef Houzer het volgende:
Ik heb 1 punt maar die is keihard.
Beetje one-issue partij dus.
Goed punt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als je punt maar als een paal boven water staat.
Inderdaad. Daar kun jij nog een puntje aan zuigen.quote:
Gelukkig heb ik goed geoefend met deepthroaten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan heb jij wel een hoop te slikken nadat je op je knieën bent gegaan, Chowi.
Ik heb liever dat jij dat punt in overweging neemt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Inderdaad. Daar kun jij nog een puntje aan zuigen.
Hoi.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik goed geoefend met deepthroaten.
quote:
Zit die nou te vertellen dat het boerenleenbankkantoor zijn appartement is ?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:13 schreef Chowi het volgende:
Nee, in zijn hendig sjieke appartement in het centrum van Utrecht. Ik heb nog wel een béétje klasse, hoor.
IK , IKquote:
Best comfortabel hoor, zo onder het bureau.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Zit die nou te vertellen dat het boerenleenbankkantoor zijn appartement is ?
Van dat pijpen dus niet van die grote ballen !quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Picje? Het zijn wel mieterse jesters hoor.
Ik kom je morgen wel even een extra slaapzak brengen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Best comfortabel hoor, zo onder het bureau.
Met jesters er in?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kom je morgen wel even een extra slaapzak brengen..
Mijn jesters krijg je niet hoor.quote:
Als je ze maar niet kapotmaakt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoef ze niet te hebben, ik wil ze alleen maar even bruiklenen.
Maar ik hecht er emotionele waarde aan.quote:
In dat geval zal ik een poging doen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar ik hecht er emotionele waarde aan.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:37 schreef Chowi het volgende:
n00c!.
Q zegt dat iedereen verliefd op hem is. Maar ik geloof er het mijne van. Ben jij ook verliefd op hem?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |