Ik heb er alle vertrouwen in.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:18 schreef Joene het volgende:
Als jullie er net zoveel zin in hebben als ik vandaag gaat het helemaal goedkomen
De wat?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Hey jij daar. Doet mij ff de CBT's als je wilt
Zeg dat dan. Ouwehoer. Wie is hier nu de nerd? Gij of ik?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:02 schreef Joene het volgende:
DVDTjes met trainingshit
Als je dat even voor het weekend zou willen doen in de vorm van iso'squote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zeg dat dan. Ouwehoer. Wie is hier nu de nerd? Gij of ik?
Die zitten er inderdaad bij ja. Zal wel een copij voor je trekken.
ik bedoelde ook dat ik zelf de nerdquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zeg dat dan. Ouwehoer. Wie is hier nu de nerd? Gij of ik?
Die zitten er inderdaad bij ja. Zal wel een copij voor je trekken.
quote:Op maandag 29 maart 2010 10:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo.
Hm, bug of feature?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo.
Nee oke. Dan heb ik er ook niet overheen gelezen!quote:
Aaah komt dat hier vandaan.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:42 schreef KingOfMars het volgende:
Ik hoor wel de hele tijd een duidelijke BOEPBOEPBOEP maar geen idee wat dat is.
Misschien issie vrij ofzo.quote:
Misschien issie weer vrij joh.quote:
O dat zou jammer zijn voor hem.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:19 schreef Joene het volgende:
Misschien heeft die zn proeftijd niet overleefd.
Dat zou wel erg prettig zijn als je dan toch koos bent.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:37 schreef Tally het volgende:
[..]
O dat zou jammer zijn voor hem.
Maar! Het mooie weer komt er aan. Dan kan hij weer op straat zitten met zijn biertje, witte sportsokken en zijn trainingsbroek! In de zon!
Belle Perezquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:40 schreef Adelante het volgende:
Ik heb hier in de straat de eerste witte tuinstoelen al weer gespot voor het huisDe zwembadjes, prima voor het koelen van de schultenbrau, verschijnen echter wat later in de zomer meestal.
En waarom hebben we themaweken op het werk, deze week Spaanse week met Spaans vreten en muziek van Belle Perez nu![]()
Uhmquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:46 schreef Joene het volgende:
Collegaa krijgt hier net voor het werk een mega motorongeluk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |