Bronquote:vr 26 mrt 2010, 09:00
Zwanger meisje (12) achter stuur gestolen auto
AKEN - De politie heeft net over de Nederlandse grens een 12-jarig meisje aangehouden dat hoogzwanger achter het stuur van een gestolen auto zat.
De Akense politie hield de tiener aan bij de grensovergang Lichtenbusch, even ten zuiden van Aken. Ze was samen met een 13-jarige vriendinnetje op weg naar Luik. Ook de bijrijdster verwacht een kind.
De meisjes waren al eerder in aanraking geweest met de politie wegens diefstal. Daarom waren de Duitse tieners al enige tijd uit huis geplaatst en woonden ze in een tehuis.
Ik wacht eerst op mijn vriendin, ze moet nog terug komen van haar schoolreis naar Aken.quote:
Inderdaad, het leek wel een wedstrijdje bizarre berichten opstellen...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:58 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Ook de bijrijdster verwacht een kind
Dat maakte het helemaal af
Ja man, die zaken zijn compleet onmogelijk als je 12 bent!!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:57 schreef Dichtpiet. het volgende:
- zwanger op je 12de
- autrorijden op je 12de
- in een gestolen auto rijden
volgens mij is mijn hoofd net ontploft van al deze rariteiten
Zit je te wachten op pics van 12 jarige zwangere meisjes?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:23 schreef Whiteguy het volgende:
Schokkend, al 13 reacties en nog niemand om pics gevraagd...
Normaal gesproken niet, maar ik ben in dit geval wel benieuwd naar de toegevoegde waarde qua kansloosheid.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:24 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Zit je te wachten op pics van 12 jarige zwangere meisjes?
Ja idd zou goed mogelijk kunnen zijn dat die beschrijving juist isquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet, maar ik ben in dit geval wel benieuwd naar de toegevoegde waarde qua kansloosheid.
Ik verwacht: grote hoepeloorbellen, ietwat tacky outfit (luipaard print oid) en enigszins verrot gebit.
TVP voor pics. Ik wil die supertokkies wel eens zien.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:23 schreef Whiteguy het volgende:
Schokkend, al 13 reacties en nog niemand om pics gevraagd...
ze is nog jong, dus ik denk dat de zwangerschap wellicht wat lastiger is, maar ondertussen kan ze wel makkelijker herstellen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:55 schreef Netsplitter het volgende:
12 jaar en dan een kind eruit persen....
Daar blijft beneden niks meer van over...
Op zich wel weer goed, kan ze zich niet weer voortplanten...
Disclaimer: tenzij ze verkracht is, dan geldt bovenstaande niet.
Ze zullen zich niet meer herinneren van wie ze zwanger zijn gewordenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:57 schreef Dichtpiet. het volgende:
- zwanger op je 12de
- autrorijden op je 12de
- in een gestolen auto rijden
volgens mij is mijn hoofd net ontploft van al deze rariteiten
zeg ik dat?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja man, die zaken zijn compleet onmogelijk als je 12 bent!!!
Baise moi?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:51 schreef hero13 het volgende:
Ze zullen zich niet meer herinneren van wie ze zwanger zijn geworden
Hadden ze geen pistolen en heroine bij zich ??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |