abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 mei 2002 @ 16:34:25 #1
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_4173426
Ik ben nogal nieuwsgierig geworden naar de nr. 2 van de LPF, alleen is er nogal weinig te vinden over hem op het net. Kan iemand me ms iets meer vertellen over deze man?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 13 mei 2002 @ 16:36:46 #2
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_4173486
quote:
Op maandag 13 mei 2002 16:34 schreef Vivi het volgende:
Ik ben nogal nieuwsgierig geworden naar de nr. 2 van de LPF, alleen is er nogal weinig te vinden over hem op het net. Kan iemand me ms iets meer vertellen over deze man?
ik weet alleen dat ie bij Pim Fortuyn aan de deur aangeklopt heeft en toen lid werd ofzow
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_4173520
Hij is bedrijfseconoom, is twintig jaar geleden vanaf de Kaapverdische Eilanden in Nederland gearriveerd.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_4173546
Ik wilde laatst ook meer info over hem, heb ik ook gevonden, maar - ik beken het niet graag - ik denk dat zijn 2e positie puur en alleen uit imago overwegingen tot stand is gekomen. Een neger op plaats 2 van de LPF.

maar goed, hier vind je meer over 'm:

http://www.nrc.nl/dossiers/Kamerverkiezingen_2002/1016432532858.html

pi_4173616
quote:
Op maandag 13 mei 2002 16:34 schreef Vivi het volgende:
Zoekfunctie gebruiken misschien....
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 13 mei 2002 @ 16:45:50 #7
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_4173653
Thanks so far..

Meer?

donderdag 16 mei 2002 @ 13:40:13 #8
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_4217426
weet iemand toevallig of ie hetero is?
  donderdag 16 mei 2002 @ 13:41:37 #9
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_4217447
quote:
Op donderdag 16 mei 2002 13:40 schreef Vivi het volgende:
Hoezo, wilde je hem aan Wouter Bos koppelen anders?
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  donderdag 16 mei 2002 @ 13:48:10 #10
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_4217539
quote:
Op donderdag 16 mei 2002 13:41 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Nee, aan mezelf sufferd

(ik ben een meisje dus heh)

pi_4217708
quote:
Op donderdag 16 mei 2002 13:41 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Wouter Bos mag wel aan mij gekoppeld worden
[B]It is very easy to see fanaticism in other people, but difficult to spot it in oneself[/B]
  donderdag 16 mei 2002 @ 14:21:27 #12
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_4217883
Istie lekkerder dan Joao dan?

fotow!

pi_4218161
quote:
Op donderdag 16 mei 2002 14:21 schreef Vivi het volgende:

fotow!

Wouter Bos - PvdA

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_4218294
quote:
Op donderdag 16 mei 2002 14:21 schreef Vivi het volgende:

fotow!

hij is hier ietsje jonger, maar tis echt een schatje!

[B]It is very easy to see fanaticism in other people, but difficult to spot it in oneself[/B]
pi_4218393
Hij is nogal handtastelijk, vandaar ook dat hij hier in de lokale dancing een tijdje geleden nog door een deurruit heen is geflikkerd . Verder kan hij Def Rhymz geweldig goed imiteren, als ik Barry die weleens met 'm tennist, moet geloven.
All Muppets are equal, but some Muppets are more equal than others.
  donderdag 16 mei 2002 @ 15:12:35 #16
4720 GRAZ
team aap
pi_4218457
quote:
Op donderdag 16 mei 2002 15:05 schreef Statler het volgende:
Hij is nogal handtastelijk, vandaar ook dat hij hier in de lokale dancing een tijdje geleden nog door een deurruit heen is geflikkerd . Verder kan hij Def Rhymz geweldig goed imiteren, als ik Barry die weleens met 'm tennist, moet geloven.
ah en welke lokale dancings is hij dan nogal handtastelijk?
I'm way out of your league. If your league were to explode, I wouldn't hear the sound for another three days.
pi_4218734
quote:
Op donderdag 16 mei 2002 15:12 schreef GRAZ het volgende:

[..]

Commedia in Maassluis. Veel succes!
All Muppets are equal, but some Muppets are more equal than others.
  donderdag 16 mei 2002 @ 16:01:14 #18
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_4218842
quote:
Op donderdag 16 mei 2002 14:39 schreef CJ het volgende:

[..]

Wouter Bos - PvdA

[afbeelding]

Oh dieieieie! Ja, Pim vond hem ook al lekker!
  donderdag 16 mei 2002 @ 16:02:51 #19
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_4218860
quote:
Op donderdag 16 mei 2002 15:12 schreef GRAZ het volgende:

[..]

lol

Volgens een bekende van mij is het echt een schatje!

Def Rhymz?

donderdag 16 mei 2002 @ 16:08:41 #20
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_4218918
quote:
Op donderdag 16 mei 2002 13:40 schreef Vivi het volgende:
Neen hij is gewoon homo en deed het met de nummer 1.
  donderdag 16 mei 2002 @ 16:12:06 #21
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_4218955
quote:
Nachtlicht
column uitgesproken voor het programma Nachtlicht, uitgezonden 13 mei 2002

De laatste keer dat ik Fortuyn sprak, was afgelopen Zondag 23 uur 30. De Goddelijke Kale vertelde me dat 'ie bang was en ik zei: "Dat ben je altijd!" Hij vertelde dat 'ie de verkiezingen zou gaan winnen, maar dat 'ie toch een slecht gevoel had. Ik zei lachend dat de Heldendood toch was waarnaar 'ie altijd had gezocht; hij moest 't beamen, maar gelukkig - achteraf - lachend. We spraken zo'n twintig minuten en hingen grijnzend op.
't Was een leuke man, en - mag weleens gezegd worden - moedig was 'ie ook, want hoe je ook denkt over waarvoor 'ie stond, hij daagde de gevestigde orde uit op een manier die geestig, origineel en bepaald vernietigend was waar 't ging om praatjes en galmende gewetens. De macht werd afgeschminkt, en gut, dat deed pijn. Van het deftige NRC-Handelsblad dat op de dag dat 'ie vermoord werd in z'n hoofdcommentaar beweerde dat een premier Fortuyn die kransen zou leggen op de Dam een schande zou zijn, tot het talentloze gespartel van de paarse politici, die Le Pen en het dagboek van Anne Frank nodig hadden om hun gelijk te halen.
Vandaag zat meneer Melkert met een wit weggetrokken gezicht in de kerk waar prins Pim zijn laatste voorstelling onderging. De PVDA-voorman had ook al niet naar de finale van de Uefa-cup gemogen om zijn geliefde Feijenoord te zien winnen, omdat 'ie de kans liep, zoals mijn zegsman 't uitdrukte, 'gelyncht' te worden. Je kan je afvragen waarom iemand die zijn politieke tegenstander met Le Pen vergelijkt, twee weken later op de begrafenis van diezelfde Le Pen aanwezig is.
Zielig vond ik 't wel. Meneer Melkert moet nu tot vijftien Mei in competitie met een lijk, en dat is weer 'ns wat anders dan een Haagse SM-kelder.
Op de voorste rij zat premier Kok, die een paar keer ongelooflijk gaapte en die moest worden aangestoten door Opstelten om op te staan en mee te klappen toen de aanwezigen uiteindelijk in een ovatie uitbraken. 't Was een genoegen om in de kerk te zitten en het volstrekte cynisme van Kok en de zijnen in al z'n gloriete mogen bekijken.
Buiten stonden de verworpenen de aarde over wier heil en zegen de PVDA altijd zo'n grote mond heeft, "You never walk alone" te zingen. Kok, Borst en Jorritsma moesten af door de zijdeur, een smadelijke aftocht om veiligheidsredenen. Waarom hield Kok geen toespraak voor de uitzinnige menigte buiten, al was 't maar om iets van de gespannen sfeer die de maandenlange haatcampagne tegen Fortuyn opriep, en die uiteindelijk resulteerde in zijn dood, weg te nemen. Dat deed Kok niet omdat 'ie met de verkiezingen bezig is, niet met de woede van de kansarme mensen die Fortuyn als hun held hebben gekozen.
De kennelijke opluchting waarmee Paars ervan uitgaat dat de dader van de moord op Fortuyn een eenling is, zou het diepste wantrouwen moeten veroorzaken bij de jongens en meisjes van de pers. Maar de Nederlandse pers blinkt vooral uit in het aanschurken bij de macht, niet in machthebbers kritisch volgen. De moordenaar had één kogel over, gewoonte die alleen professionals zich eigen maken.
Ik voorspel U dat 't hier niet om één gek gaat, maar om een complot, hoe paranoïde dat ook klinkt. En ik voorspel U ook dat de lijst Fortuyn reddeloos ten onder zal gaan aan eigen ambitie. Vanavond al belde Jeltje van Nieuwenhoven rond om ambitieuze kandidaat kamerleden van Fortuyn nog voor vijftien Mei tot een televisiedebat te verleiden. Ze staan te trappelen, zo valt te vrezen, en zullen compleet afgedroogd worden.
Harry Mens huilde in de verwachting - citaat - 'levenslang' te zullen krijgen van het volk omdat 'ie het verkeerde stemadvies heeft gegeven; Pim's hondjes blaften toen op Westerveld de kist vanachter een gordijn tevoorschijn kwam. En heel alleen in een hoekje stond een zwarte jongen te huilen omdat hij, die de afgelopen negen maanden Pim's minnaar was, nu wel erg alleen op de wereld bleef.
Is er leven vòòr de dood?
Met Fortuyn leek 't er even op.

Theo van Gogh

donderdag 16 mei 2002 @ 16:21:01 #22
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_4219030
Maar..maar..hij was toch een *vader* voor hem!?
  donderdag 16 mei 2002 @ 16:25:22 #23
15405 stigchel
Dit is waar!
pi_4219069
Pim was dan ook bijna twee keer zo oud.
pi_4219118
quote:
Op donderdag 16 mei 2002 16:21 schreef Vivi het volgende:
Maar..maar..hij was toch een *vader* voor hem!?
Ik speculeer maar wat vrij ins blaue hinein. Maar ik heb het zware vermoeden dat de waarheid ergens in het midden ligt. Pim Fortuyn heeft zelf aangegeven dat hij nooit de politiek in was gegaan als hij 'de grote liefde' had gevonden. Volgens mij kan dat niet meer betekenen dan dat hij geen relatie had. Wat niet hoeft uit te sluiten dat hij wel 'iets' had met iemand. Varela kan daartussen hebben gezeten. Dat dat 9 maanden is geweest komt mij niet helemaal waarschijnlijk voor. Volgens de info over Varela hebben Pim en hij elkaar pas een maand of 4 terug leren kennen.
  donderdag 16 mei 2002 @ 16:34:53 #25
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_4219144
quote:
Op donderdag 16 mei 2002 16:30 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ik speculeer maar wat vrij ins blaue hinein. Maar ik heb het zware vermoeden dat de waarheid ergens in het midden ligt. Pim Fortuyn heeft zelf aangegeven dat hij nooit de politiek in was gegaan als hij 'de grote liefde' had gevonden. Volgens mij kan dat niet meer betekenen dan dat hij geen relatie had. Wat niet hoeft uit te sluiten dat hij wel 'iets' had met iemand. Varela kan daartussen hebben gezeten. Dat dat 9 maanden is geweest komt mij niet helemaal waarschijnlijk voor. Volgens de info over Varela hebben Pim en hij elkaar pas een maand of 4 terug leren kennen.

Pim's grote liefde was een fotograaf (Arie) die hebben een hele tijd een knipperlichtrelatie gehad maar het werd nooit 'echt' wat. (Pim hoopte stiekem dat Arie wel bij hem wilde komen wonen als ie op het Catshuis zou wonen )

Gos, ik ben nou toch wel benieuwd of Varela he of ho is eik..

donderdag 16 mei 2002 @ 17:17:29 #26
4720 GRAZ
team aap
pi_4219273
quote:
Op donderdag 16 mei 2002 15:52 schreef Statler het volgende:

[..]

Commedia in Maassluis. Veel succes!

Nu lees ik dat ie homo is? kun je dat bevestigen? Want dan kan ik net zo goed niet naar zo'n obscuur oord afreizen
I'm way out of your league. If your league were to explode, I wouldn't hear the sound for another three days.
  donderdag 16 mei 2002 @ 17:19:04 #27
4720 GRAZ
team aap
pi_4219282
quote:
Op donderdag 16 mei 2002 16:30 schreef HiZ het volgende:

[..]

Mgoed als ie dus homo is blijf ik lekker thuis en ga niet naar zo'n obscure tent in Maassluis voor handtastelijkheden
pi_6096039
Vanavond om 21:13 in het programma Zembla (Nederland 3): 'Leerling van Pim'
quote:
Zembla volgde voor 'Leerling van Pim' de 27-jarige Kaapverdische Rotterdammer Joao Varela, op de voet sinds de Kamerverkiezingen van 15 mei.
  donderdag 3 oktober 2002 @ 21:01:34 #29
35041 SpaceCake
Verder als Glacius.
pi_6096096
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 20:59 schreef Kozzmic het volgende:
Vanavond om 21:13 in het programma Zembla (Nederland 3): 'Leerling van Pim'
[..]
Oh leuk. Je hoort eigenlijk nooit wat over hem.
  Overall beste user 2022 donderdag 3 oktober 2002 @ 21:22:19 #30
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_6096766
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 21:01 schreef SpaceCake het volgende:

[..]

Oh leuk. Je hoort eigenlijk nooit wat over hem.

Nee? Ik hoorde anders dat hij een van de best geklede mannen van Nederland zou zijn.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 3 oktober 2002 @ 21:28:15 #31
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_6096944
Hij is niet de best geklede man van Nederland, maar dat kunnen meer mannen zeggen. Verder dacht ik dat hij een relatie had met een van de schone dochters van Khee Lian Phoa, de staatssecretaris van Emancipatie. Varela heeft die man ook voorgesteld voor die functie. Samen barbecueden ze af en toe in de tuin van Ferry Hoogendijk speelden ze namelijk af en toe een potje tennis.
pi_6097720
Behoorlijk onthutsende reportage.
Die Varela lijkt me een prima vent, alleen jammer dattie bij de LPF zit.

Geen idee waar hij wel zou moeten zitten

donderdag 3 oktober 2002 @ 22:41:46 #33
11254 honesty
lekkere neus!!!!!
pi_6098702
Ik ken hem ook nog niet zo goed plaatsen maar op het schoonvader-incident na lijkt hij me wel geschikt.
Liefde, leven , geven!!!!
pi_6099776
Hij was toch het (hol)maatje van Pim.... nou dan zal 'ie wel een homo zijn
[b][url=http://forum.bimeiden.net/viewtopic.php/294/15]Mooie meiden uit eigen bodem[/url] (nieuw) [url=http://forum.bimeiden.net/viewtopic.php/60/120]Lekker wijf geeft zich bloot.[/b][/url]
pi_6099833
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 23:57 schreef MaxiMiliano het volgende:
Hij was toch het (hol)maatje van Pim.... nou dan zal 'ie wel een homo zijn
Nee, hij doet het met de oudste dochter van LPF-staatssecretaris Khee Lian Phoa.

http://krant.telegraaf.nl/krant/vandaag/teksten/bin.varela.lpf.phoa.voorgedragen.html

pi_6099892
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 00:01 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Nee, hij doet het met de oudste dochter van LPF-staatssecretaris Khee Lian Phoa.

http://krant.telegraaf.nl/krant/vandaag/teksten/bin.varela.lpf.phoa.voorgedragen.html

Lekker wijf.
[b][url=http://forum.bimeiden.net/viewtopic.php/294/15]Mooie meiden uit eigen bodem[/url] (nieuw) [url=http://forum.bimeiden.net/viewtopic.php/60/120]Lekker wijf geeft zich bloot.[/b][/url]
  Overall beste user 2022 vrijdag 4 oktober 2002 @ 01:03:53 #37
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_6100527
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 00:01 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Ach, ook weer eens iets anders dan een achtertuintje.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_6101663
quote:
Op donderdag 16 mei 2002 16:08 schreef Quenda het volgende:

[..]

Neen hij is gewoon homo en deed het met de nummer 1.

hetero en hij heeft wat met een dochter van Phoa
sorry doublure

[Dit bericht is gewijzigd door jkannemanxx op 04-10-2002 08:54]

pi_6115653
Varela is op dit moment met vakantie. Hoogendijk noemde hem in BvD zojuist een 'notoir vakantieganger'.
Het politieke jaar is net begonnen.
De verkiezing van 'de best geklede man v/h jaar', die Varela niet won, moet erg vermoeiend zijn geweest.
Keeping an eye on the world going by my window.
pi_6115729
hij is homo en pim was zn vriend
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
pi_6115776
Varela is vaak te vinden in cafe de Beurs in Rotterdam en 22 oktober komt ie een praatje houden op de Erasmus.
If you reincarnate, I will have to shoot you again
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 23:42:21 #42
35041 SpaceCake
Verder als Glacius.
pi_6115819
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 23:29 schreef Thelonious het volgende:
De verkiezing van 'de best geklede man v/h jaar', die Varela niet won, moet erg vermoeiend zijn geweest.
Nee, er stond dat hij moe was van de ruzies binnen de LPF.
pi_6115866
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 23:35 schreef The_Wanderer het volgende:
hij is homo en pim was zn vriend
En dat zit op de uni? Je hebt zeker een slechte dag omdat ze eindelijk het water hebben afgeloten in je kraakpandje.

Hou voortaan gewoon je smoel als je niets zinnigs te vertellen hebt.

pi_6115894
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 23:42 schreef SpaceCake het volgende:

[..]

Nee, er stond dat hij moe was van de ruzies binnen de LPF.

Waar stond dat?
Keeping an eye on the world going by my window.
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 23:49:35 #45
35041 SpaceCake
Verder als Glacius.
pi_6115913
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 23:47 schreef Thelonious het volgende:

[..]

Waar stond dat?

Op het eind.
pi_6128004
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 23:29 schreef Thelonious het volgende:
Varela is op dit moment met vakantie. Hoogendijk noemde hem in BvD zojuist een 'notoir vakantieganger'.
Het politieke jaar is net begonnen.
Niet echt goed als je nu op vakantie gaat. Juist nu kan je dingen veranderen, dan maar even geen vakantie. Wel mooi dat schoonpa dus eerst elders voor ging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')