quote:
Jij hebt de Klokkenluider van de Notre-Dame nooit gezien, zeker?quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:50 schreef Poostema het volgende:
[..]
Jij hebt de Klokkenluider van de Notre-Dame nooit gezien, zeker?
Tis een zijquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:51 schreef RikKer93 het volgende:
Pijp die lama dan jonguh
[ afbeelding ]
Ik zeg: neem nog 2 van die LSD postzegels en een groot glas absint en pak dat beest gewoon.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:43 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Ik durf niet zo goed, ze is zo knap!
Jij ben gewoon jaloers, als je nou eens aardig doet, mag je er ook even opquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:53 schreef Dr.snikkel het volgende:
[..]
Ik zeg: neem nog 2 van die LSD postzegels en een groot glas absint en pak dat beest gewoon.
Nee heb je lama kan je krijgen..
Is het zo'n lekker ding zoals dat plaatje hierboven.. Heeft tie ook van die mooie krulletjes voor de ogen..
Snap wel waarom jij zo geil wordt.
LLLLLLLLLikkuh NNNNNNNNeukuh!!
Jij Fok!t vanuit de gesloten instelling?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:53 schreef Dr.snikkel het volgende:
[..]
Ik zeg: neem nog 2 van die LSD postzegels en een groot glas absint en pak dat beest gewoon.
Nee heb je lama kan je krijgen..
Is het zo'n lekker ding zoals dat plaatje hierboven.. Heeft tie ook van die mooie krulletjes voor de ogen..
Snap wel waarom jij zo geil wordt.
LLLLLLLLLikkuh NNNNNNNNeukuh!!
*doet aardig*quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:54 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Jij ben gewoon jaloers, als je nou eens aardig doet, mag je er ook even op
Open kamp met dagprogramma..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:54 schreef Poostema het volgende:
[..]
Jij Fok!t vanuit de gesloten instelling?
Maak je eigen topicquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:12 schreef Dikkers het volgende:
Op plaatsen waar je in Nederland lama's kunt tegenkomen zijn ook vrouwen en kinderen aanwezig. Je formuleert verkeerd.
Ik ben ben aan het geilen op vrouwen en/of kinderen maar er staat een lama bij te kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |