abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79707812
quote:
Op maandag 29 maart 2010 15:03 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Dat geeft toch niks? Voeden op verzoek is ook voeden als de moeder het wil/wenst. Ik geef Harry ook zijn eten soms wat eerder als het mij beter uitkomt.
[..]

Om de 4 uur? Krijgt hij dan niet te weinig voedingen vraag ik me even hardop af?
Er was toch laatst iemand van Kind en Gezin bij jullie? Kun je haar niet vragen of ze nog ideeën heeft?

Simmu, fijn dat het zo goed gaat met je jongens!
Bwa, ik denk het niet, aangezien hij zoveel bijgekomen was (op 14 dagen 670gram). Het is eigenlijk al bijna altijd om de 4 uur geweest. Maar hij drinkt dan ook wel vrij lang. Zou makkelijk 20 minuten tot een half uur kunnen drinken. Gisterenavond had hij wel vaker gedronken ('s avonds drinkt hij meestal om de 2 à 3 uur, die 4 uur is normaalgezien overdag vanaf 7u, het is zo moeilijk uitleggen als er geen ritme in zit ) en om 23u had hij nog een hele tijd gedronken (zoveel zelfs dat ik zelfs nog tegen P. had gezegd dat hij misschien ging doorslapen, zoals hij al 2 keer heeft gedaan als hij om 23u nog drinkt). Maar volgens mij was het grote probleem ook niet honger want mijn man heeft er een uur ofzo mee rondgelopen, gewiegd, ... en op de één of andere manier is hij in slaap gevallen. Rond 7u was hij dan weer wakker om te drinken (dus 23u - 3.15u - 7u).
pi_79707848
quote:
Op maandag 29 maart 2010 15:01 schreef amaranta het volgende:

[..]

De nijntje telefoon. Die is super ingewikkeld. Heb je spel 5 weleens gespeeld? Ik ga daar nog eens filmpje van maken. Dan moet je dus iemand bellen. Maar dat is dus een 3 cijferige code.
Bel tante Trijn. Ja, wat is het nummer dan?

Of andersom, wie heeft er gebeld? En dan meot je lukraak een toets drukken.Altijd fout natuurlijk.
"het is niet erg hoor, probeer het nog eens"

rot telefoon
bij 'wie heeft er gebeld' hoor je een lachje en daar moet je aan weten wie er belt
is idd een ingewikkeld ding kom maar eens bij spel 5

Ow en uitzetten is ook een feest. Wil je gewoon van de herrie af, komt er een hele afscheidsceremonie
pi_79707913
quote:
Op maandag 29 maart 2010 15:11 schreef freecell het volgende:

[..]

bij 'wie heeft er gebeld' hoor je een lachje en daar moet je aan weten wie er belt

Ow en uitzetten is ook een feest. Wil je gewoon van de herrie af, komt er een hele afscheidsceremonie
En de batterij uithalen en zeggen dat hij kapot is, is geen optie?
pi_79707997
leonieke, is het niet gewoon een regelperiode?

en de post is geweest ik stond dus (alweer) te sniffen nu moet ik alle kaarten dus wel ophangen! dus jullie hebben allemaal nog een foto tegoed, want ik heb *plannen* om het allemaal op te hangen !!!

gewoon hartverwarmend
dank jullie wel! *knufs* &
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 29 maart 2010 @ 15:15:44 #180
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79708000
quote:
Op maandag 29 maart 2010 15:11 schreef freecell het volgende:

[..]

oh,is dat de truuk
Als je vijf keer op de ster drukt kom je bij spel vijf.
In de handleiding zit trouwens een telefoonlijst,maar laat een 2 jarige die mmaar uit haar hoofd leren
En inderdaad, uitzetten is ook een heel ritueel.

ik heb het trouwens over deze
pi_79708096
quote:
Op maandag 29 maart 2010 15:15 schreef simmu het volgende:
leonieke, is het niet gewoon een regelperiode?
Ik hoop het (want op die manier bv geven zie ik niet echt zitten... al is er maar één reden waarom ik door doe en dat is omdat ik niet weet aan wat het ligt, misschien ligt het dus helemaal niet aan de bv).

Maar zoals mijn man eergisteren nog zei: het lijkt wel alsof er steeds minder regelmaat in zit (in vergelijking met het begin).
pi_79709269
quote:
Op maandag 29 maart 2010 15:18 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik hoop het (want op die manier bv geven zie ik niet echt zitten... al is er maar één reden waarom ik door doe en dat is omdat ik niet weet aan wat het ligt, misschien ligt het dus helemaal niet aan de bv).

Maar zoals mijn man eergisteren nog zei: het lijkt wel alsof er steeds minder regelmaat in zit (in vergelijking met het begin).
klinkt als regelperiode eigenlijk, maar ik ben zeker geen borstvoedkenner
vraag het eens in het borstvoedtopic dan, daar zitten de echte kenners!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 29 maart 2010 @ 15:59:10 #183
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_79709778
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:32 schreef simmu het volgende:
serieus, ik weet niet hoe jullie te bedanken behalve een welgemeende en een enorme knuffel voor jullie allemaal!
Het is jullie gegund, geniet ervan samen.
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:01:12 #184
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_79709884
quote:
Op maandag 29 maart 2010 15:10 schreef leonieke het volgende:

[..]

Bwa, ik denk het niet, aangezien hij zoveel bijgekomen was (op 14 dagen 670gram). Het is eigenlijk al bijna altijd om de 4 uur geweest. Maar hij drinkt dan ook wel vrij lang. Zou makkelijk 20 minuten tot een half uur kunnen drinken. Gisterenavond had hij wel vaker gedronken ('s avonds drinkt hij meestal om de 2 à 3 uur, die 4 uur is normaalgezien overdag vanaf 7u, het is zo moeilijk uitleggen als er geen ritme in zit ) en om 23u had hij nog een hele tijd gedronken (zoveel zelfs dat ik zelfs nog tegen P. had gezegd dat hij misschien ging doorslapen, zoals hij al 2 keer heeft gedaan als hij om 23u nog drinkt). Maar volgens mij was het grote probleem ook niet honger want mijn man heeft er een uur ofzo mee rondgelopen, gewiegd, ... en op de één of andere manier is hij in slaap gevallen. Rond 7u was hij dan weer wakker om te drinken (dus 23u - 3.15u - 7u).
Dat klinkt toch wel goed zou je zeggen...
Hmm, zet eens in bv-topic?
Er zijn mensen die lezen niet (meer) hier maar wel nog het bv-topic. Misschien hebben zij een idee?
En inderdaad kan ook regeldag(en) zijn... Of kramp...
Succes in elk geval! Het valt ook niet mee
pi_79710014
Hij ziet er wel leuk uit die telefoon Wil je er vanaf amaranta?
Lotte!
Noah!
pi_79711476
haha, speelgoed dat zelf om aandacht vraagt
  maandag 29 maart 2010 @ 16:39:27 #187
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_79711547
Die telefoon is echt niet leuk! Die blijft dus mooi bij mn oduers, wat een herrieding!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_79711564
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:04 schreef Linda2205 het volgende:
Je zou jezelf dat aandoen?
Zonder de batterijen dan toch veronderstel ik
pi_79711647
leonieke:

Op zich herken ik het wel. In ieder geval het ontbreken van een ritme.
Leah drinkt ook heel onregelmatig en op regeldagen was het helemaal feest.

Om het uur, dan weer om de twee, dan weer drie en soms wel zeven (alleen overdag ) ? Geen touw aan vast te knopen.
Ze is nu 3 maanden geweest en ik vond het ook wel welletjes zo en ben begonnen een ritme erin te krijgen door voedingen te rekken enzo.
Dat is gelukt en nu drinkt ze dan: 6.00 - 10.00 - 14.00 - 18.00 - 22.00 - 02.00 (ongeveer)

Alleen het brullen krijsen en trappen herken ik dus niet....
pi_79711774
Hier was de creche vandaag een regelrechte ramp. Hij moest 3 uurtjes wennen en heeft alleen maar liggen brullen en heeft maar 70 cc gedronken. Ik heb hem om 13.00 uur opgehaald en sindsdien slaapt hij. Donderdag moet hij een hele dag en ik ben bang voor de drama die het dan kan worden
pi_79711786
zit op me zelf te reageren
pi_79711850
ach, dat is vervelend, Faja
pi_79712078
ik ben gelukkig nog vrij donderdag dus kan evt naar de creche om hem zelf te voeden of op halen in geval van echt geen land mee te bezeilen maar leuk is het zeker niet. Vriendin die zelf op de creche werkt gaf als tip dat ik een dag een t-shirt moet dragen en die mee moet geven en dat ze hem ergens de fles moeten geven waar het rustig is.
pi_79712224
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:39 schreef leonieke het volgende:

[..]

Je zou jezelf dat aandoen?
Zonder de batterijen dan toch veronderstel ik
Lotte kan er toch nog niet mee spelen, maar dan kan ik er naar kijken
Lotte!
Noah!
pi_79712298
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:41 schreef lily het volgende:
leonieke:

Op zich herken ik het wel. In ieder geval het ontbreken van een ritme.
Leah drinkt ook heel onregelmatig en op regeldagen was het helemaal feest.

Om het uur, dan weer om de twee, dan weer drie en soms wel zeven (alleen overdag ) ? Geen touw aan vast te knopen.
Ze is nu 3 maanden geweest en ik vond het ook wel welletjes zo en ben begonnen een ritme erin te krijgen door voedingen te rekken enzo.
Dat is gelukt en nu drinkt ze dan: 6.00 - 10.00 - 14.00 - 18.00 - 22.00 - 02.00 (ongeveer)

Alleen het brullen krijsen en trappen herken ik dus niet....
Wow, 3 maand geen ritme? Nu als Thomas 3 maand is, zou hij op kv moeten zitten omdat ik dan weer ga werken. Hopelijk lukt het ritme met kv wel. En idd, ik herken jouw 'schema' volledig

Ik vraag me af of het krijsen en trappen iets te maken kan hebben met de bv. De tepel zit dan in zijn mond, hij moet enkel maar zijn mond dicht doen en aanhappen en kan drinken. Maar omdat hij zo opgejaagd is, wordt het alleen maar erger. En dat gebeurt dus altijd tijdens het eten, dus hij zou toch moeten weten dat hij 2 seconden ervoor ook al aan de borst lag (en effectief melk binnenkreeg).
Het is zo frustrerend om hem dan bezig te zien, gewoon omdat hij het voor zichzelf zoveel erger maakt (ofwel zijn het effectief krampen, maar hoe kun je dat te weten komen?)
  maandag 29 maart 2010 @ 16:56:53 #196
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79712349
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:04 schreef Linda2205 het volgende:
ja
pi_79712363
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:56 schreef amaranta het volgende:

[..]

ja
PM?
Lotte!
Noah!
  maandag 29 maart 2010 @ 17:07:19 #198
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79712767
leonieke; dat trappen met de beentjes is wel kenmerkend voor krampjes hoor
Evie heeft daar ook erg veel last van gehad....
gelukkig gaat het de laatste paar weken steeds veel beter....

heerlijk vrij dagje hier. alle was weer weggewerkt en vriendlief heeft de boodschappen gedaan. Ik ben nog lekker even met Evie in de doek naar de apotheek geweest en lekker veel geknuffeld en gespeeld
en ik ben ook nog steeds zooooo flieft op mijn meissie... en ik vind het echt elke dag leuker worden; ze gaat steeds meer doen en reageren enzo.. zo ontzettend leuk om te zien. Mijn kleintjes grote ontdekkingstocht.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_79712807
En die krampjes hebben jullie 'gewoon' doorstaan? Of een oplossing voor gevonden?
  maandag 29 maart 2010 @ 17:20:10 #200
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79713287
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:08 schreef leonieke het volgende:
En die krampjes hebben jullie 'gewoon' doorstaan? Of een oplossing voor gevonden?
bij Evie ben ik met infacol begonnen en dat hielp wel wat gelukkig, maar dan nog had ze soms erge aanvallen en daar was weinig aan te doen, alleen troosten, buikje zachtjes masseren en soms een badje...
maar je hebt er nu helemaal niets aan; maar uiteindelijk gaat het vanzelf weer over
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')