My god, in welk oorlogsgebied hebben ze hier dan geprobeerd een frikandel speciaal in elkaar te knutselen?quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:27 schreef whitesosa het volgende:
Voor vanavond staat ie weer op het menu. Ik kan niet wachten tot vanavond.
Dat breekt zo lekker de week, mien jong.quote:Op donderdag 1 april 2010 06:29 schreef Piccalilly het volgende:
Gisteravond nog intens genoten van twee frikandellen speciaal.
Niets breekt de week beter dan op woensdag enkele frikandellen speciaal.![]()
Ketchup?????quote:Op donderdag 1 april 2010 10:29 schreef Redcoon het volgende:
Eens in het halfjaar ben ik er wel voor te porren! Het liefst met calvé mayo, heinz ketchup en wat uitjes (ben een merksletje qua eten soms)
-edit-quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:21 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand de mammoet al gehad?
Ik was vroeger verslaafd aan curry, maar ik heb het onderhand zó vaak gegeten dat ik het spul niet meer kan zien of ruiken.quote:
zijn die beckers eigen lekkerder dan normale mora frikadellen ??quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:21 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Als 'ie een extra chromosoom heeft.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:49 schreef Karzai het volgende:
Weet je wanneer een frikandel speciaal is?
Ja ik. Ik kreeg er ook een soort van kaartje (formaat van een visitekaartje) cadeau waarmee ik mijn eigen lul frikandel mee kan opmeten.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:21 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Wel speciaal, neem ik aan?quote:Op woensdag 7 april 2010 04:22 schreef nattermann het volgende:
Zo'n vleesstaaf ging er nu wel in heur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |