ah ja altijd lekker zo'n frietjequote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:00 schreef error_404 het volgende:
--> ONZ
Frinkandel speciaal met patatje oorlog
[ afbeelding ]
Patat pinda zo te zienquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:00 schreef error_404 het volgende:
--> ONZ
[ afbeelding ]
Lijkt mij ook en het lijkt ook meer een frikandel met mayo + uitjes.quote:
Nou ze eten het hier ook met ketchup!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Natuurlijk met curry, welke cultuurbarbaar gebruikt daar iets anders voor.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:07 schreef Slickk het volgende:
Frikandel speciaal is geniaal, mits de echte curry wordt gebruikt: [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:10 schreef fratsman het volgende:
[..]Je faalt.
En hard ook.
[ afbeelding ]![]()
Je doet je username eer aan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:00 schreef error_404 het volgende:
--> ONZ
[ afbeelding ]
Faal. Die curry overheerst de mayonaise en uitjes, wat dodelijk is voor een goede smaakcombinatie tussen de curry, mayo, frikandel en uitjes.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:10 schreef fratsman het volgende:
[..]Je faalt.
En hard ook.
[ afbeelding ]![]()
Zelfde gedachte hiero!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:10 schreef fratsman het volgende:
[..]Je faalt.
En hard ook.
[ afbeelding ]![]()
Anders is het geen speciaal.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:10 schreef fratsman het volgende:
[..]Je faalt.
En hard ook.
[ afbeelding ]![]()
De enige echtequote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:10 schreef fratsman het volgende:
[..]Je faalt.
En hard ook.
[ afbeelding ]![]()
Probeer jij nou de ongekende waarde en grootsheid van een frikandel (speciaal) te bagatelliseren?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:36 schreef luckass het volgende:
Mensen die culinair praten over een frikandel.
Het smaakt beter dan menige sterrenmaaltijd.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:36 schreef luckass het volgende:
Mensen die culinair praten over een frikandel.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:48 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Het smaakt beter dan menige sterrenmaaltijd.
Dat ligt toch vooral aan jou danquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:59 schreef rashudo het volgende:
Er zitten wel homo-erotische aspecten aan het naar binnen schuiven van een goedbesausde vleesstaaf, maar toch is het wel vreselijk lekker.
Ik de eerste 3 meestal wel.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:07 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Dat ligt toch vooral aan jou dan![]()
Ik schuif hem niet in zijn geheel naar binnen hoor
Jij hebt vast een moeilijke jeugd gehad.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:59 schreef rashudo het volgende:
Er zitten wel homo-erotische aspecten aan het naar binnen schuiven van een goedbesausde vleesstaaf, maar toch is het wel vreselijk lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check de rechterkant: curryquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:08 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Lijkt mij ook en het lijkt ook meer een frikandel met mayo + uitjes.
quote:
Volgens mij ben jij óf zo'n gezondheidsfreak, of een vetzak die het niet kan hebben dat andere mensen niet dik worden als ze dit etenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |