dan weet je wat je te doen staatquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:50 schreef 3keernix het volgende:
Terwijl de mensen die op de pakjes staan heul niet wonen op dit adresNu teken ik voor dingen die ik heul niet nodig heb
. Ja ik weet wat jullie nu zeggen dan kijk je toch even maar ik verwachtte een pakje dat WEL voor mij was bestemd.. Lijkt wel Sinterklaas hier
![]()
Klacht: TNT die pakjes aflevert op verkeerder adres
Klacht: Huiswerk moeten maken maar heul geen zin
Kacht: Huiswerk niet maken is opleiding niet halen
Ik kan mijn eigen TNT wel zo startenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:51 schreef Biogarde het volgende:
Ik kreeg gisteren ook een pakketje en dat hebben ze bij de onderburen afgeleverd
Weiß ich nicht, lijkt op zo'n doosje voor een CD-ROM waar WORD etc in word geleverdquote:
Dit is zelfs het verkeerde adres waar het geleverd wordquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
Misschien was er niemand thuis op het bestemde adres?
Als het pakketje groot is leveren ze hem bij de buren en doen ze een briefje in de brievenbus
Du solst koeken!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:52 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Weiß ich nicht, lijkt op zo'n doosje voor een CD-ROM waar WORD etc in word geleverd
Dan maak je het open en zeg je het tegen niemand!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:52 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Dit is zelfs het verkeerde adres waar het geleverd word
Ik ben het haasje...ik vermoed dat er een Track & Trace op het pakketje zitquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan maak je het open en zeg je het tegen niemand!Oh wacht...
Knip het rode draadje door dan kunnen ze hem niet tracen!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:58 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik ben het haasje...ik vermoed dat er een Track & Trace op het pakketje zit
fokusersquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:00 schreef dewaarheidzelf het volgende:
pakjes ipv pakketjes![]()
zeiken om gratis pakketjes
huiswerk![]()
opleiding![]()
mensen![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:00 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Knip het rode draadje door dan kunnen ze hem niet tracen!
Niet, ik herhaal NIET, de witte doorknippen!!
Nee hoor...link naar origineel?quote:
Hoiquote:
Leuk topicquote:
* 3keernix gaat zijn inbox checkenquote:
Voor kachten ga je maar naar de kaagbaak.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:50 schreef 3keernix het volgende:
Klacht: TNT die pakjes aflevert op verkeerder adres
Klacht: Huiswerk moeten maken maar heul geen zin
Kacht: Huiswerk niet maken is opleiding niet halen
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:17 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Voor kachten ga je maar naar de kaagbaak.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:17 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Voor kachten ga je maar naar de kaagbaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |