Leef jij maar in onwetendheid. Ik weet wel beter.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb jij ooit een Marokkaanse straatterrorist zich zien opblazen op een drukke markt in Amsterdam? Het moslimsextremisme is een uitwas van de islam die absoluut niet breed wordt gedragen.
Wat ik voorstel? Gewoon aanpakken zoals het hoort. Criminele daden leiden tot opsluiting. Klaar.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Je wilt een hardere hardere aanpak, maar elk voorstel voor een hardere aanpak doe je af als fascisme. Dus wat wil je nou?
Nou ja, de slachting van Theo van Gogh is toch wel een aardig equivalent niet waar.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb jij ooit een Marokkaanse straatterrorist zich zien opblazen op een drukke markt in Amsterdam? Het moslimsextremisme is een uitwas van de islam die absoluut niet breed wordt gedragen.
Die leiden tot ongeveer een uurtje of 3 opsluiten waarna de buurt weer geterroriseerd wordt. DAT is de situatie nu in bepaalde dorpen en wijken. En daarover heb je zojuist geroepen dat je het onacceptabel vind.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat ik voorstel? Gewoon aanpakken zoals het hoort. Criminele daden leiden tot opsluiting. Klaar.
En Fortuyn niet te vergeten.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, de slachting van Theo van Gogh is toch wel een aardig equivalent niet waar.
Leven in onwetendheid? Ik ben juist degene niet dat niet doet. Jij hebt je bang laten maken door filmpjes van enge mannen met baarden. Dat terwijl het een klein clubje is die er dergelijke extreme opvattingen op nahouden. Gelul? Niet echt. Eind jaren negentig was het extremisme op sterven na dood. Ooit afgevraagd waarom gekken als Al-Zawahiri nooit voet aan de grond hebben weten te krijgen in moslimlanden en moesten vluchten naar Afghanistan.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:14 schreef Torrio het volgende:
[..]
Leef jij maar in onwetendheid. Ik weet wel beter.
En nee, die straatterrorist heb ik zichzelf nog nooit zien opblazen, ik praatte dan ook over de toekomst. Kijk jij echt zover je neus lang is, dat je geen groter probleem dan die ettertjes ziet?! Ik schat je toch wat hoger in.
Fortyun is vermoord door een moslimterrorist?quote:
Inzetten op preventie en natuurlijk kun jij die mannetjes langer opsluiten. En er zijn ook andere maatregelen te bedenken zoals een meldingsplicht of iets in die geest. Maarja, ik ben natuurlijk geen beleidsmaker.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die leiden tot ongeveer een uurtje of 3 opsluiten waarna de buurt weer geterroriseerd wordt. DAT is de situatie nu in bepaalde dorpen en wijken. En daarover heb je zojuist geroepen dat je het onacceptabel vind.
Dus wat nu?
Ik heb me bang laten maken door filmpjes?! Ik spreek sinds ik hier zit uit eigen ervaringen. Ik heb heel m'n leven alle nationaliteiten vrienden en kennissen gehad. Ik heb dingen meegemaakt die ik je absoluut niet toewens. Mensen die rechts afslaan worden geslacht, door allochtonen en links extremisten. Het verleden is al TE duidelijk geweest.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Leven in onwetendheid? Ik ben juist degene niet dat niet doet. Jij hebt je bang laten maken door filmpjes van enge mannen met baarden. Dat terwijl het een klein clubje is die er dergelijke extreme opvattingen op nahouden. Gelul? Niet echt. Eind jaren negentig was het extremisme op sterven na dood. Ooit afgevraagd waarom gekken als Al-Zawahiri nooit voet aan de grond hebben weten te krijgen in moslimlanden en moesten vluchten naar Afghanistan.
Nope, door een linksertquote:Op zondag 28 maart 2010 23:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Fortyun is vermoord door een moslimterrorist?
En ben je zelf wel eens in het M-O geweest en heb je ook daadwerkelijk verdiept in de geschiedenis van die regio?quote:Op zondag 28 maart 2010 23:20 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik heb me bang laten maken door filmpjes?! Ik spreek sinds ik hier zit uit eigen ervaringen. Ik heb heel m'n leven alle nationaliteiten vrienden en kennissen gehad. Ik heb dingen meegemaakt die ik je absoluut niet toewens. Mensen die rechts afslaan worden geslacht, door allochtonen en links extremisten. Het verleden is al TE duidelijk geweest.
Ja, de buurtvader methode, de theedrink methode, de inburgeringsmethode. Zeg maar 'de afgelopen 20 jaar methode'. Wat heeft die gebracht dan?quote:
Niet zonder een paar serieuze wetswijzigingen.quote:en natuurlijk kun jij die mannetjes langer opsluiten.
Welke partij is hier voor? Of uberhaupt voor wetswijzigingen om langer opsluiten mogelijk te maken?quote:En er zijn ook andere maatregelen te bedenken zoals een meldingsplicht of iets in die geest.
Dat wordt ook niet van je verwacht, maar je hebt toch wel een idee wat het terroriseren kan stoppen?quote:Maarja, ik ben natuurlijk geen beleidsmaker.
Oke, dus nu maak je een sprong van moslims die zichzelf opblazen op een drukke markt naar een doorgeflipt linksmens? Ik ben je kwijt, sorry.quote:
Als ik me niet vergis zeg ik in die post niks over het Midden Oosten.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En ben je zelf wel eens in het M-O geweest en heb je ook daadwerkelijk verdiept in de geschiedenis van die regio?
In het geval van Fortuyn is er toch een aardig verband vind je niet?quote:Op zondag 28 maart 2010 23:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, dus nu maak je een sprong van moslims die zichzelf opblazen op een drukke markt naar een doorgeflipt linksmens? Ik ben je kwijt, sorry.
Ach, een meldingsplicht is niet zo heel lastig. Vergelijk het met hooligans die zich op het politiebureau moeten melden als hun club speelt. Kleed het iets anders aan en je hebt mogelijk een oplossing.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, de buurtvader methode, de theedrink methode, de inburgeringsmethode. Zeg maar 'de afgelopen 20 jaar methode'. Wat heeft die gebracht dan?
[..]
Niet zonder een paar serieuze wetswijzigingen.
[..]
Welke partij is hier voor? Of uberhaupt voor wetswijzigingen om langer opsluiten mogelijk te maken?
[..]
Dat wordt ook niet van je verwacht, maar je hebt toch wel een idee wat het terroriseren kan stoppen?
Volgens mij hadden we het over het moslimextremisme. Dat is daar toch echt geboren.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:24 schreef Torrio het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis zeg ik in die post niks over het Midden Oosten.
Nee, eerlijk gezegd niet. Leg uit.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:24 schreef Torrio het volgende:
[..]
In het geval van Fortuyn is er toch een aardig verband vind je niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |