Als ik jou op straat zou zien lopen zou ik je ook in je kont knijpen. En ik ben toch echt afkomstig uit autochtoniequote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:46 schreef Michielos het volgende:
ach wat. als ik op straat loop word ik ook continue voor megahunk en lekker ding uitgemaakt. Dat zijn echt niet alleen allochtonen hoor, die dat zeggen
Dat bedoel ik!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ik jou op straat zou zien lopen zou ik je ook in je kont knijpen. En ik ben toch echt afkomstig uit autochtonie![]()
Nou.... er is inmiddels wel een beetje teloorgang op dat gebied hoor. Ik liep een tijdje geleden op straat. Gewoon, spijkerbroek, laarsen, trui en zo. Lopen er 3 Noord-Afrikaanse jongens achter me. Nou heb ik een beetje een vreemd loopje en mijn kont schudt altijd. Dus dat gaat van hups hups hups links rechts links rechts. Dus ik hoor wat gefluit en bewonderende geluiden achter me. Ik draaide me dus om om te kijken van wie dat afkomstig was. Die arme knullekes schrokken zich de tandjes. Ik had hun moeder wel kunnen zijn, alleen zie je dat alleen aan mijn kop en niet aan mijn kontquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:52 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat bedoel ik!
Ik zou hetzelfde bij jou doen en ik ben toch echt maro eeh nederlands.
Maar Michielos heeft dan ook een superlekker kontje, wie wil daar nu niet in knijpen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ik jou op straat zou zien lopen zou ik je ook in je kont knijpen. En ik ben toch echt afkomstig uit autochtonie![]()
Ikke!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar Michielos heeft dan ook een superlekker kontje, wie wil daar nu niet in knijpen?
Ik ook niet. Maar ik weet wél dat ik nu richting bed ga, het is alweer veel later dan de bedoeling wasquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ikke!
Maar ik snap nog steeds niet echt welke richting we op gaan met dit topic!
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:57 schreef Michielos het volgende:
Tot zou jaloers zijn als de meiden me in mn kont knijpen, zoveel is duidelijk
Ja, zie nou...geld en macht. Het zou me niet verbazen als jij stiekem de man was die stiekem achter de schermen aan de touwtjes trok.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:06 schreef Michielos het volgende:
nja, wat ze ook doen ofcourse. Maar goed, eerst moeten ze me daarvoor betalen
Nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:11 schreef ToT het volgende:
Maar ik snap nog steeds niet echt welke richting we op gaan met dit topic!
send me the billquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:06 schreef Michielos het volgende:
nja, wat ze ook doen ofcourse. Maar goed, eerst moeten ze me daarvoor betalen
Ik ben niet onschuldig. Heb alleen een lekker kontjequote:Op woensdag 31 maart 2010 11:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, zie nou...geld en macht. Het zou me niet verbazen als jij stiekem de man was die stiekem achter de schermen aan de touwtjes trok.
Met je mentalisme en zo kun je iedereen doen geloven dat je een onschuldige met een lekker kontje bent![]()
http://www.musicfrom.nl/s(...)e_pappenheimers.htmlquote:Dan breng je mensen van buitenaf binnen gewoon uit 'goodwill' en compassie, maar wat krijg je er voor terug?
laterz.quote:“Het nazisme en fascisme vormen een grote breuk in de vooruitgang. We hebben wel welvaart, maar durven geen ideaal meer aan te hangen vanwege dat verschrikkelijke Duitsland en niet te vergeten later het communisme. We kunnen ons niet meer oprichten.”
http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=10690
Germaans en Christelijk? Is dat niet multicultureel?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:04 schreef Regal het volgende:
Ons Germaans-Christelijke cultuur wordt dagelijks op gespuugd
In principe wel ja, maar de Germaanse en de Christelijke cultuur is min of meer met elkaar verbonden en die traditie is al eeuwen in stand gehouden. Neem bijvoorbeeld de kerstbomen tijdens en rond kerstmis. Dit komt uit de Germaanse cultuur, want het was afkomstig van het joelfeest. Andere culturen kun je er dan niet mee verbinden, omdat dat gewoon onmogelijk is. De Islam zal niet willen mengen met het Christendom en voor mij hoeft dat ook niet. Sterker nog, ik wil het niet, want in het verleden liet het zien waar naartoe het kon leiden en nu gebeurt dat opnieuw. Sommige culturen kun je blijkbaar met elkaar mengen zonder problemen, maar andere culturen niet, dat zie je vandaag de dag ook terug. Bovendien is het Christendom ook makkelijker om in het Germaanse cultuur te wortelen, want het Christendom was en is behoorlijk Europees. Dus je kunt spreken van een multicultuur, wanneer je spreekt over een Germaans-Christelijke cultuur, maar eigenlijk is dat niet meer zo, want de twee hebben elkaar geaccepteerd.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:46 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Germaans en Christelijk? Is dat niet multicultureel?
Nee, want naast multicultureel is er ook het probleem van multiracial. Spreken we elkaar niet aan op de cultuur, dan is het de ras wel, en ook dat heeft tot nare dingen geleden. Niet alleen van de blanken kwam en komt dat, maar ook van niet-blanken. Ik heb het al in een ander topic gezegd, maar er zijn te veel verschillen tussen culturen en ras wat we niet kunnen verdragen van elkaar om op een klein land te wonen, laat staan een heel continent. In het verleden heeft dit tot grote gevolgen geleden, en ook in de toekomst gaat dit zo gebeuren als het beleid in Den Haag -en Europa in geheel- en ons gedrag niet snel gaat veranderen. Daarom zeg ik ook dat de multicultuur niet werkt, want het is voor ons allemaal uiteindelijk een beetje te veel. De ene komt daar later achter dan de ander, maar geloof me, op langere termijn zal zo'n samenleving nooit werken. Ook jij zal dat ooit gaan zien, daar ben ik zeker van.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:31 schreef nokwanda het volgende:
Dat zou dan toch niet gelden voor de grote hoeveelheid niet moslim allochtonen?
Ik zei ook dat niet alle christenen blank zijn.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:31 schreef nokwanda het volgende:
Het christendom is niet voorbehouden aan blanken. Sterker nog, het grootste deel van de christenen is niet blank.
Ik denk dat nationalisme uit frustratie naar extremisme gaat leiden bij de burger, omdat de machthebbers niet ingrijpen. Een beetje nationalisme is niet erg, en dat geldt dus ook voor Afrikanen, Chinezen, Arabieren etc. Maar door afleiding wat volgt tot frustratie focussen we snel op een andere bevolkingsgroep en geven we hen de schuld ipv. de machthebbers die ervan profiteren..quote:Op donderdag 1 april 2010 12:43 schreef nokwanda het volgende:
Ik denk juist dat nationalisme en het jezelf boven een andere groep stellen de oorzaak zijn van een boel gelazer. En dat gebeurt altijd vanuit machthebbers die erbij te winnen over verliezen hebben. Die machthebbers zijn vast heus niet zo godsdienstig. het komt alleen goed uit.
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:24 schreef Regal het volgende:
[..]
In principe wel ja, maar de Germaanse en de Christelijke cultuur is min of meer met elkaar verbonden en die traditie is al eeuwen in stand gehouden. Neem bijvoorbeeld de kerstbomen tijdens en rond kerstmis. Dit komt uit de Germaanse cultuur, want het was afkomstig van het joelfeest. Andere culturen kun je er dan niet mee verbinden, omdat dat gewoon onmogelijk is. De Islam zal niet willen mengen met het Christendom en voor mij hoeft dat ook niet. Sterker nog, ik wil het niet, want in het verleden liet het zien waar naartoe het kon leiden en nu gebeurt dat opnieuw. Sommige culturen kun je blijkbaar met elkaar mengen zonder problemen, maar andere culturen niet, dat zie je vandaag de dag ook terug. Bovendien is het Christendom ook makkelijker om in het Germaanse cultuur te wortelen, want het Christendom was en is behoorlijk Europees. Dus je kunt spreken van een multicultuur, wanneer je spreekt over een Germaans-Christelijke cultuur, maar eigenlijk is dat niet meer zo, want de twee hebben elkaar geaccepteerd.
Ook kan het meespelen dat Christenen -hoewel dat niet in alle gevallen zo is- en Germanen blank zijn. De Islamitische cultuur heeft vrijwel niks met de blanken te maken. In historie wanneer deze twee groeperingen in contact kwamen, was er ook altijd genocide en haat van de partij. Nu kan het zo ineens weer misgaan, door die haatzaaierij van de imams in Europa en de valse volksheld Geert Wilders.
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:48 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik begrijp het. Voor mij is het nog een raadsel hoe de verhoudingen tussen Islam en Christendom in de toekomst zullen zijn, maar ik geloof dat de voorwaarden voor een vreedzame co-existentie tussen Christenen en Moslims nu wat gunstiger zijn dan die tussen Germanen en Christenen destijds - niet voor niets is het Westen zo dominant; het heeft een staatsvorm weten te scheppen die veel sterker is dan de traditionele samenlevingen, en er zijn maar heel weinig migranten die zich daaraan weten te onttrekken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |