Ga lekker belletje trekken!quote:
dat hadden wij ook...en je kan nog veel meer doen op zo'n bank bedenk ik me netquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Bijna op schoot gewoon!
Ze hebben daar een belletje dus ze komen drinken brengen. Dat is voor stelletjes helemaal wOOt!
Ja natuurlijk ruik ik datquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus jij ruikt het als iemand die een paar stoelen van je vandaan zit nacho's zit te eten? En dan ruik je ook of het met salsa- of guacomoledip is? Jammer genoeg bestaat Wedden Dat niet meer.
Maar je zou je eens een keer niet ergens aan ergeren natuurlijk.
En dat telt ook een beetje ja.quote:
Dat was het eerste wat ik dacht na jouw postquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:56 schreef Deisyy het volgende:
Het is toch niet te geloven, mijn eerste post van vandaag en meteen de lapo
Ah, beetje traag van begripquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:58 schreef Laysa het volgende:
...en je kan nog veel meer doen op zo'n bank bedenk ik me net
Ik denk dat ik me zo maar eens ga aankledenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:57 schreef D. het volgende:
Ik denk dat ik zo maar weer eens een potje ga naaktlopen
Dat weet ik niet meer hoor. We hadden enkel oog voor elkaar.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga lekker belletje trekken!
Hebben jullie in die sfeerbioscoop ook van die kekke schemerlampjes?
Dat mag, uiteraardquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
En ja ik uit mijn ergernissen hier graag. Daarvoor zit ik hier, dan kan ik het kwijt, aan jullie!![]()
Dat heb ik al gedaan. Tijd voor iets andersquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me zo maar eens ga aankleden
Lekker, dus ik mág ook echt alleen maar klagen hier?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:59 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag, uiteraard
Maar verlaag je liever niet tot antiklachten
Wel als alles wat geen klacht bij jou is gelijk een antiklacht isquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Lekker, dus ik mág ook echt alleen maar klagen hier?
Moest je alweer zolang wachten bij het toiletquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zeikwijven, allemaal zijn het zeikwijven
Doe maar fijn met ons delenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
.
En ja ik uit mijn ergernissen hier graag. Daarvoor zit ik hier, dan kan ik het kwijt, aan jullie!![]()
Hallo, ik heb hier thuis geen openbaar toilet hèquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Moest je alweer zolang wachten bij het toilet
Ik dacht dat het allemaal HOEREN warenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zeikwijven, allemaal zijn het zeikwijven
Ik gok dat je schromelijk overdrijft. Maar dat mag!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja natuurlijk ruik ik datEn nacho's zijn heul lekker
Maar het meurt als de tering
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |