Ga lekker belletje trekken!quote:
dat hadden wij ook...en je kan nog veel meer doen op zo'n bank bedenk ik me netquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Bijna op schoot gewoon!
Ze hebben daar een belletje dus ze komen drinken brengen. Dat is voor stelletjes helemaal wOOt!
Ja natuurlijk ruik ik datquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus jij ruikt het als iemand die een paar stoelen van je vandaan zit nacho's zit te eten? En dan ruik je ook of het met salsa- of guacomoledip is? Jammer genoeg bestaat Wedden Dat niet meer.
Maar je zou je eens een keer niet ergens aan ergeren natuurlijk.
En dat telt ook een beetje ja.quote:
Dat was het eerste wat ik dacht na jouw postquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:56 schreef Deisyy het volgende:
Het is toch niet te geloven, mijn eerste post van vandaag en meteen de lapo
Ah, beetje traag van begripquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:58 schreef Laysa het volgende:
...en je kan nog veel meer doen op zo'n bank bedenk ik me net
Ik denk dat ik me zo maar eens ga aankledenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:57 schreef D. het volgende:
Ik denk dat ik zo maar weer eens een potje ga naaktlopen
Dat weet ik niet meer hoor. We hadden enkel oog voor elkaar.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga lekker belletje trekken!
Hebben jullie in die sfeerbioscoop ook van die kekke schemerlampjes?
Dat mag, uiteraardquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
En ja ik uit mijn ergernissen hier graag. Daarvoor zit ik hier, dan kan ik het kwijt, aan jullie!![]()
Dat heb ik al gedaan. Tijd voor iets andersquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me zo maar eens ga aankleden
Lekker, dus ik mág ook echt alleen maar klagen hier?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:59 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag, uiteraard
Maar verlaag je liever niet tot antiklachten
Wel als alles wat geen klacht bij jou is gelijk een antiklacht isquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Lekker, dus ik mág ook echt alleen maar klagen hier?
Moest je alweer zolang wachten bij het toiletquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zeikwijven, allemaal zijn het zeikwijven
Doe maar fijn met ons delenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
.
En ja ik uit mijn ergernissen hier graag. Daarvoor zit ik hier, dan kan ik het kwijt, aan jullie!![]()
Hallo, ik heb hier thuis geen openbaar toilet hèquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Moest je alweer zolang wachten bij het toilet
Ik dacht dat het allemaal HOEREN warenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zeikwijven, allemaal zijn het zeikwijven
Ik gok dat je schromelijk overdrijft. Maar dat mag!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja natuurlijk ruik ik datEn nacho's zijn heul lekker
Maar het meurt als de tering
![]()
Ja, ze kunnen meer dingen tegelijk, althans, dat zeggen zequote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het allemaal HOEREN waren
De kapper!! ik moet eigenlijk ook weer maar mn portomenee werkt niet meequote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik gok dat je schromelijk overdrijft. Maar dat mag!
Want het is vrijdag! En dat betekent dat ik vanavond lekker lam ga bankhangen met Project Runway 8 en ANTM 14.
En ik wil naar de kapper want ik wil een middenscheidingkapsel ipv een zijscheiding-lok dan wel pony.
Geld lenen? Tegen wat rendement?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
De kapper!! ik moet eigenlijk ook weer maar mn portomenee werkt niet mee
Ow ja kut, daar wou ik ook nog heen. Op zaterdag is het veel te drukquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neejquote:
Zeik dan niet zoquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neej...want ik hoef mams maar te vragen en dan krijg ik het...maar dat wil ik niet...dus nog maar ff wachten
Goed, de 10 meter rudbull was overdreven, maar die nacho's ruik ik echtwel altijd van een afstandjequote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik gok dat je schromelijk overdrijft. Maar dat mag!
Want het is vrijdag! En dat betekent dat ik vanavond lekker lam ga bankhangen met Project Runway 8 en ANTM 14.
En ik wil naar de kapper want ik wil een middenscheidingkapsel ipv een zijscheiding-lok dan wel pony.
Zijn dat vrienden van je?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:03 schreef Copycat het volgende:
En daar stopte ik met lezen!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:06 schreef D. het volgende:
En hoe succesvol is je rode kapsel tot dusver?quote:
Ik ben blij dat mijn kappersvriendinnetje meestal een paar highlights of veertjes of hoe ze die lichtere streepjes ook noemen, op de rekening vergeet te zetten. Scheelt zo weer 40 euro. En dan mag je nog 75 peik aftikkenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:05 schreef Laysa het volgende:
Nee?quote:
Ja ookquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee?Ik dacht dat je weer voor katten ging?
Lastigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ook![]()
En een pony, op mjin voorhoofd
Ja, succesvol. Misschien hou ik het nog wel een week langer zo maar ik denk het niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En hoe succesvol is je rode kapsel tot dusver?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |