Ga lekker belletje trekken!quote:
dat hadden wij ook...en je kan nog veel meer doen op zo'n bank bedenk ik me netquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Bijna op schoot gewoon!
Ze hebben daar een belletje dus ze komen drinken brengen. Dat is voor stelletjes helemaal wOOt!
Ja natuurlijk ruik ik datquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus jij ruikt het als iemand die een paar stoelen van je vandaan zit nacho's zit te eten? En dan ruik je ook of het met salsa- of guacomoledip is? Jammer genoeg bestaat Wedden Dat niet meer.
Maar je zou je eens een keer niet ergens aan ergeren natuurlijk.
En dat telt ook een beetje ja.quote:
Dat was het eerste wat ik dacht na jouw postquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:56 schreef Deisyy het volgende:
Het is toch niet te geloven, mijn eerste post van vandaag en meteen de lapo
Ah, beetje traag van begripquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:58 schreef Laysa het volgende:
...en je kan nog veel meer doen op zo'n bank bedenk ik me net
Ik denk dat ik me zo maar eens ga aankledenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:57 schreef D. het volgende:
Ik denk dat ik zo maar weer eens een potje ga naaktlopen
Dat weet ik niet meer hoor. We hadden enkel oog voor elkaar.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga lekker belletje trekken!
Hebben jullie in die sfeerbioscoop ook van die kekke schemerlampjes?
Dat mag, uiteraardquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
En ja ik uit mijn ergernissen hier graag. Daarvoor zit ik hier, dan kan ik het kwijt, aan jullie!![]()
Dat heb ik al gedaan. Tijd voor iets andersquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me zo maar eens ga aankleden
Lekker, dus ik mág ook echt alleen maar klagen hier?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:59 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag, uiteraard
Maar verlaag je liever niet tot antiklachten
Wel als alles wat geen klacht bij jou is gelijk een antiklacht isquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Lekker, dus ik mág ook echt alleen maar klagen hier?
Moest je alweer zolang wachten bij het toiletquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zeikwijven, allemaal zijn het zeikwijven
Doe maar fijn met ons delenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
.
En ja ik uit mijn ergernissen hier graag. Daarvoor zit ik hier, dan kan ik het kwijt, aan jullie!![]()
Hallo, ik heb hier thuis geen openbaar toilet hčquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Moest je alweer zolang wachten bij het toilet
Ik dacht dat het allemaal HOEREN warenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zeikwijven, allemaal zijn het zeikwijven
Ik gok dat je schromelijk overdrijft. Maar dat mag!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja natuurlijk ruik ik datEn nacho's zijn heul lekker
Maar het meurt als de tering
![]()
Ja, ze kunnen meer dingen tegelijk, althans, dat zeggen zequote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het allemaal HOEREN waren
De kapper!! ik moet eigenlijk ook weer maar mn portomenee werkt niet meequote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik gok dat je schromelijk overdrijft. Maar dat mag!
Want het is vrijdag! En dat betekent dat ik vanavond lekker lam ga bankhangen met Project Runway 8 en ANTM 14.
En ik wil naar de kapper want ik wil een middenscheidingkapsel ipv een zijscheiding-lok dan wel pony.
Geld lenen? Tegen wat rendement?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
De kapper!! ik moet eigenlijk ook weer maar mn portomenee werkt niet mee
Ow ja kut, daar wou ik ook nog heen. Op zaterdag is het veel te drukquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neejquote:
Zeik dan niet zoquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neej...want ik hoef mams maar te vragen en dan krijg ik het...maar dat wil ik niet...dus nog maar ff wachten
Goed, de 10 meter rudbull was overdreven, maar die nacho's ruik ik echtwel altijd van een afstandjequote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik gok dat je schromelijk overdrijft. Maar dat mag!
Want het is vrijdag! En dat betekent dat ik vanavond lekker lam ga bankhangen met Project Runway 8 en ANTM 14.
En ik wil naar de kapper want ik wil een middenscheidingkapsel ipv een zijscheiding-lok dan wel pony.
Zijn dat vrienden van je?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:03 schreef Copycat het volgende:
En daar stopte ik met lezen!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:06 schreef D. het volgende:
En hoe succesvol is je rode kapsel tot dusver?quote:
Ik ben blij dat mijn kappersvriendinnetje meestal een paar highlights of veertjes of hoe ze die lichtere streepjes ook noemen, op de rekening vergeet te zetten. Scheelt zo weer 40 euro. En dan mag je nog 75 peik aftikkenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:05 schreef Laysa het volgende:
Nee?quote:
Ja ookquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee?Ik dacht dat je weer voor katten ging?
Lastigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ook![]()
En een pony, op mjin voorhoofd
Ja, succesvol. Misschien hou ik het nog wel een week langer zo maar ik denk het niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En hoe succesvol is je rode kapsel tot dusver?
Approved by mammie?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, succesvol. Misschien hou ik het nog wel een week langer zo maar ik denk het niet.
"Graag gedaan."quote:
Dat Team Aap erachteraan helpt vast nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:49 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag.![]()
[..]
Approved by mammie?
En approved durch moi!
En als Caro nou maandag óók in je oor lispelt dat ze helemaal warm wordt van die roodbruine gloed? Ga je het dan nóg veranderen?
Team Aap
Gaat het morgen regenen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gaat er iemand nog wat leuks doen morgen?
In de regen...
Helpt niet tegen wat?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat Team Aap erachteraan helpt vast niet
Ik ga wel iets leuks doen morgen, maar niet in de regenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gaat er iemand nog wat leuks doen morgen?
In de regen...
Mams vond het mooi.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:49 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag.![]()
[..]
Approved by mammie?
En approved durch moi!
En als Caro nou maandag óók in je oor lispelt dat ze helemaal warm wordt van die roodbruine gloed? Ga je het dan nóg veranderen?
Team Aap
Vertel vertelquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:00 schreef Laysa het volgende:
ik ga ook iets leuks doen vandaag en morgen ...ook niet in de regen
Ja kut. Iemand zei laatst dat ik oud word.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:01 schreef Noek het volgende:
Team Aap!![]()
Ik moest nog lachen om die laatste post van je maar dat was beyond spuit elf dat ik dacht, laaaat maaaar.
[..]
Mams vond het mooi.![]()
Maar er klopt echt iets niet aan die kleur.
En jij? En jij? En jij? Hoe zit jouw haar?
Da's nog maar het begin hč!quote:
Ik zal eens kijken maandag, fotostel meequote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:01 schreef Noek het volgende:
Team Aap!![]()
Ik moest nog lachen om die laatste post van je maar dat was beyond spuit elf dat ik dacht, laaaat maaaar.
[..]
Mams vond het mooi.![]()
Maar er klopt echt iets niet aan die kleur.
En jij? En jij? En jij? Hoe zit jouw haar?
Kijk, dit zijn van die momenten dat ik denk: WAAR GAAT HET OVER!!!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's nog maar het begin hč!
Die arme Stefan moet later allerlei hand- en oral.. eh spandiensten verrichten, in ruil voor een banaan.![]()
Team Aap
Ik zou die iemand gewoon kapOtmaken met je 15 jarige ziel.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja kut. Iemand zei laatst dat ik oud word.![]()
Zit je dan, met je geest van 15.![]()
Maar haar verven voor mannen is écht heel gay hč?
Kun jij het niet laten finetunen dan, die kleur? En je moeder zegt het zo in yer face als het niet OK is, dus als die het mooi vindt!
[ [url=http://ecoles.cstrois-lacs.qc.ca/endl/anglais/images/funny_monkey[1].jpg]afbeelding[/url] ]
Eh, nee?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:07 schreef Gert het volgende:
Maar haar verven voor mannen is écht heel gay hč?
Naar binnenstormen om ze bij daglicht wat kleurverloop te laten zien. Moest ze mee naar buiten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:16 schreef CarOnline het volgende:
Haha die foto van Mary![]()
Was moest je gister bij de kapper dan? Je was toch al geweest?
Nee, laat thuis!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken maandag, fotostel mee![]()
Mijn kleur klopt ook niet meer![]()
Ik ben zo vaal als wat, alsof Nederland het WK al verloren heeft zeg maar
Tsss, wat is er mis met de wereld, denk je dan he.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Naar binnenstormen om ze bij daglicht wat kleurverloop te laten zien. Moest ze mee naar buiten.![]()
Tja!
Waar gaat dat heen? En de jeugd!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Tsss, wat is er mis met de wereld, denk je dan he.
Verdient dat een beetje, een Mari zijn?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik zou die iemand gewoon kapOtmaken met je 15 jarige ziel.
Nee hoor, dat is niet gay. Je zou ze de kost moeten geven! Oh man, dat is pas ouderwets hč.
Ja, misschien ga ik het wel finetunen, dat zei de kapster gisteren ook al. Je hebt talent Gert!![]()
[ afbeelding ]
Mari Mari Mari!
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:16 schreef CarOnline het volgende:
Haha die foto van Mary![]()
Was moest je gister bij de kapper dan? Je was toch al geweest?
Hmmm bijna 4 weken ofzo? Dus tis niet héél raar denk ik.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, laat thuis!
Oh, da's ook kut. Hoelang heb je het nu die kleur?
Opnieuw op hun kosten hoojj!
Ja eigenlijk wel, want Teun vraagt om een foto van mijn pony en die plaats ik niet en dan zeg jij: Haha, die foto van Mary.quote:
Ohhhhhhhhhhhhhh ja, tuurlijk!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, want Teun vraagt om een foto van mijn pony en die plaats ik niet en dan zeg jij: Haha, die foto van Mary.
En als ik geen Deisyy heet heet ik Mary
We lopen achter dus! Het kán gewoon, tegenwoordig!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:16 schreef Copycat het volgende:![]()
Zelfs mijn gayvrienden doen dat niet.
Ik vind dat altijd iets van schlagerzangers
Mag nie hotlinken niequote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
We lopen achter dus! Het kán gewoon, tegenwoordig!
Maar ik wacht nog wel even tot het écht grijs begint te worden en dan ineens HOP! Weer een jonge god!
[ afbeelding ]
Als je schlagerzangers als het hipste van het hipste beschouwt, dan loop je inderdaad achter.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:35 schreef Gert het volgende:
We lopen achter dus! Het kán gewoon, tegenwoordig!
En ik denk dat je zodra je het woord "hip" voor je kapsel gaat gebruiken ook niet meer mee mag doen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je schlagerzangers als het hipste van het hipste beschouwt, dan loop je inderdaad achter.
Dakpannenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhh ja, tuurlijk!
Ja, dat wist ik ook wel.
Kan je me nog even wat dakpannen sturen op FarmVille?
Ik moet er nog een paar hebben!
True!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:37 schreef Ian_Nick het volgende:
En ik denk dat je zodra je het woord "hip" voor je kapsel gaat gebruiken ook niet meer mee mag doen.
Al vertinypict. Kinderachtig Schlagervolk.quote:
Dank je, Paned Windows mag ook, of een ouwe Brickquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dakpannen![]()
Ik zal ze straks eens zoeken en over de heg gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |