quote:
Ik zou em zo zonder pardon kopenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:56 schreef ikookhier het volgende:
Best een leuke fiets om te zienduur nog even voor dat de proefritten starten.
nicequote:IOH heeft een nieuwe achter rubber
quote:
Altijd eerst een proefrit he! Koekquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik zou em zo zonder pardon kopen![]()
Hoe wenst u te betalen heer Koekje?![]()
Nou zonder pardon mijnheer![]()
[..]
nice
Ja dat sowieso, dan kan ik altijd nog kijken of ik er een pardon aan uit wil gevenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:18 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Altijd eerst een proefrit he! Koek![]()
quote:
Heb ik ook nodig, moet alleen nog ff kijken wat ik erop ga doenquote:IOH heeft een nieuwe achter rubber
Met carnaval was het net geen korte broeken + shirtjes weer.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:37 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Idd, hoe dat zo?CP foutje gemaakt?
En Bazzie op carnaval... dikke inkijk![]()
![]()
Of je wel of niet veel rijdt maakt imho niks uit voor je bandenkeuze want je doet er ook langer mee als je hem weinig gebruiktquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:57 schreef Roderick2085 het volgende:
Het is niet de bedoeling om bij ieder bochtje bijna op m'n bek te gaan
Verstand komt met de jaren; je moet alleen ff zo oud zien te wordenquote:
complete andreani kit voor de voorvorkpoten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:36 schreef Sounddragon het volgende:
Ziet er vrij apart uit![]()
Zijn dat zuigers als in ; die dingen die in je cilinder op en neer gaan ??
Heb je gelijk ik, daarom vroeg ik ook om adviesquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Of je wel of niet veel rijdt maakt imho niks uit voor je bandenkeuze want je doet er ook langer mee als je hem weinig gebruikt![]()
De vraag is denk ik meer; hoeveel lol wil je hebben als je rijdt, en hoe veilig wil je dat.. als de extra grip van die betere band je één keer behoedt voor een schuiver heeft hij zich al terugverdiend. Als je als een ouwe lul rijdt (dat zegt niks overigens) dan maakt het geen drol uit, maar als je alleen al af en toe op nat rijdt, zou ik geen seconde twijfelen
Ok dan.. vond het al rare dingetjesquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:57 schreef cageon2 het volgende:
[..]
complete andreani kit voor de voorvorkpoten.
Andere (grotere ofzo?) zuigers, shims, veerweg verlengt (beter voor het remmen)
zou resulteren in: stabieler bij het remmen, meer feedback van de voorkant.![]()
Alles waar ik nu problemen mee heb, ben benieuwd hoe het aanvoelt en of het echt zoveel verschil maakt.
Watizzermis met een plakplaatje ??quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:41 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Idd, voor het eerst dat ik het eens ben met Mr. Tattoo
hoeveelheid olie is op de mm afgevuldquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ok dan.. vond het al rare dingetjes![]()
Ik kan mijn voorvork oppompen of leeg laten lopen naar gelang ik demping of veerweg wil; erg prettig inderdaad, alleen denk ik dat het bij dat spul waar jij mee rijdt iets nauwkeuriger moet
Zegt ie toch ook niet?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Watizzermis met een plakplaatje ??
Ik heb in mijn voorpoten een 'grijs gebied' van een cm of 28 geloof ik, Er zitten progressieve Technoflexen in, en iets andere olie, de luchtkamers staan op 1 bar (nada dus) en tot nog toe ben ik dik tevereden, maar ik doe nét even wat andere dingen met de brommert als jullie; ik hoef niet meer zo hardquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:53 schreef cageon2 het volgende:
[..]
hoeveelheid olie is op de mm afgevuld![]()
Is ook nog mee te spelen, maw de luchtkamer vergroten/verkleinen.![]()
Gaat vooral om de demping die nu beter zou moeten zijn en beter aangeeft wat er gebeurt, wel/geen grip net dat grijze gebied ertussen wil ik proberen aan te voelen. Met de TLR op het KB ging dat wel, maar dan heb je "eeuwen" de tijd om de grens te verleggen.
Verlengde veerweg moet dit enigsinds voorkomen: [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ik weet niet wat hij zei; vandaar mijn tegenvraagquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb in mijn voorpoten een 'grijs gebied' van een cm of 28 geloof ik, Er zitten progressieve Technoflexen in, en iets andere olie, de luchtkamers staan op 1 bar (nada dus) en tot nog toe ben ik dik tevereden, maar ik doe nét even wat andere dingen met de brommert als jullie; ik hoef niet meer zo hard
mijn KTM rijd binnenkort weer, kan ik wel is mee baggeren op de originele wielenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon beetje poken eHquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:10 schreef Sounddragon het volgende:
Ik weet niet wat hij zei; vandaar mijn tegenvraag![]()
Ik neem aan dat die tattoo opmerking ergens toe moest leiden, dus ik hap ff, anders is hij straks misschien verdrietig
Roadattack, zit onderling wat generaties verschil tussen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:42 schreef Roderick2085 het volgende:
Nog iemand advies voor een rubbertje voor de bandiet?
Zit te denken om een van deze te doen: Conti Force of ContiRoadAttack
Zoek toch een beetje een goedkoop bandje, aangezien ik al amper rij, en dan nog voornamelijk snelweg ook
Of toch wat meer uitgeven en een Pilot Road kopen? die heb ik ook gehad op de gs, beviel op zich prima
OK, duidelijk, anders had ik ze gewoon weg laten laseren hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:22 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Gewoon beetje poken eH
Heeft verder geen betekenis, FokMC eigen
Als ik (tegenwoordig) net zo vaak op de motor zit als de rest dan rij ik ook wel zo soepel.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:00 schreef Roderick2085 het volgende:
Heb je gelijk ik, daarom vroeg ik ook om adviesIk heb geen idee of die Continentals goed genoeg zijn
En ik ga over het algemeen niet zo plat door de bocht als WB om van de rest nog maar te zwijgenen helaas meeste snelweg km's... wat hardere band kan dus op zich geen kwaad
Het wordt minder, maar loop nog steeds mank.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:02 schreef Sounddragon het volgende:
Al vorderingen met je rechter ledemaat ?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:05 schreef Den_Haag het volgende:
laatste spullen naar de sleutelaar gebracht. Als het goed is is hij met de pasen klaar.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het wordt minder, maar loop nog steeds mank.![]()
Vanavond even de sportschoenen gepast, rechts is twee maten te klein.
Nog twee nachtjes slapen.
Oooow IOH you have that new Dunlops on the machine?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:03 schreef ikookhier het volgende:
Ik heb weer MPP 2CT er onder plakken net zo lekker als ze slijten![]()
BBC! Lees je eens in manquote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:19 schreef Worldbeater het volgende:
MotoGP achter een kastje.![]()
![]()
Maar een extra abbo genomen bij UPC voor Carchannel.tv
En in het pakket zit ook een erotisch kanaal. Heel vervelend.![]()
RTL waarom..
je vind t wel een leuk filmpje ofniet?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oooow IOH you have that new Dunlops on the machine?
They are supposed to be pretty sticky!![]()
Yeah that's why I got them![]()
.. but to tell the truth .. I really do not know.![]()
Droomde even weg.![]()
Nu weer tijd om te chillen dus?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:22 schreef Den_Haag het volgende:
tentamen weer afgerond
BBC doet heel vaak geen trainingen, althans ik zat in het verleden vaak te zappen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:55 schreef koffiekoekje het volgende:
BBC! Lees je eens in manen eurosport
maar dat zuigt
Yep, jammer dat ik nu zelf kansloos ben geworden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BBC doet wel trainingen etcquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
BBC doet heel vaak geen trainingen, althans ik zat in het verleden vaak te zappen.![]()
Heb straks gewoon alles integraal.![]()
En geen tijd om te kijken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:35 schreef koffiekoekje het volgende:
BBC doet wel trainingen etc
Alleen ook achter de decoder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga met een kameraad vanmiddag nog wel ff de dijk op jaquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:41 schreef cageon2 het volgende:
Kan de blade wel uitproberen op de dijk?
beetje gezelligheid op t terras enzoquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ga met een kameraad vanmiddag nog wel ff de dijk op jaword meer toeren denk ik maar ach
Opsturen?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:01 schreef cageon2 het volgende:
hmm, dat eerst maar gewoon doen, qua benzine door dat op en neer rijden maakt het ook niks meer.![]()
Zo te lezen moet jij niets sturen maar hij.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:15 schreef cageon2 het volgende:
woensdag voor t eind van de avond moet het er weer onder zitten, ik ga het niet opsturen.
In het kontje toch.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:29 schreef stinkie het volgende:
Bougies willen vervangen en ze dan niet kennen vinden![]()
ow ja dat kan ook natuurlijk, maargoed dan ben je afhankelijk van de post.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zo te lezen moet jij niets sturen maar hij.![]()
Ik zou wel de koppelingskabel loshalen. In totaal ene minuut werk.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:14 schreef stinkie het volgende:
Veertje eraf en omhoog duwen, dan losdraaien
Zo lang het in de weg zit blijft het kutten.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:33 schreef bvvt het volgende:
Ik krijg die bout niet los.
Beter gezegd. Ik krijg geen grip op die bout om em los te kunnen draaien....
En ja, ik wist dat de handel vervangen moest worden. Maar de ketting had tot recentelijk geen teken gegeven dat ie erg slecht werd. Dus had ik ook nog neit naar de tandjes gekeken. laatste maand moest ik de ketting wel heeeel veel vaak opnieuw op spanning brengen.
hier ook ff een iets andere hoek.
[ afbeelding ]
Rechts van het tandwiel zit het frame. Ketting loopt door het frame heen
Links en er voor zit het mechaniek van de koppeling.
Met een steeksleutel is er gewoon geen speelruimte. Of je moet een steeksleutel er op zetten en dan het achterwiel gaan verdraaien om de moer los te krijgen.
En voor een dopsleutel zit dat schakel mechaniek WAY in de weg.
Is dat alg-aanslagquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:33 schreef bvvt het volgende:
Ik krijg die bout niet los.
Beter gezegd. Ik krijg geen grip op die bout om em los te kunnen draaien....
En ja, ik wist dat de handel vervangen moest worden. Maar de ketting had tot recentelijk geen teken gegeven dat ie erg slecht werd. Dus had ik ook nog neit naar de tandjes gekeken. laatste maand moest ik de ketting wel heeeel veel vaak opnieuw op spanning brengen.
hier ook ff een iets andere hoek.
[ afbeelding ]
Rechts van het tandwiel zit het frame. Ketting loopt door het frame heen
Links en er voor zit het mechaniek van de koppeling.
Met een steeksleutel is er gewoon geen speelruimte. Of je moet een steeksleutel er op zetten en dan het achterwiel gaan verdraaien om de moer los te krijgen.
En voor een dopsleutel zit dat schakel mechaniek WAY in de weg.
Zelfs als je de kabel los zou halen.
Wat er mis met eenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:33 schreef cageon2 het volgende:
je krijgt toch geen dop op die moer jonguh!
Hoax!! Geen grip is ook geen zwarte streepquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:36 schreef cageon2 het volgende:
net ff de voorvork getest in de straat, maar euh.... moest een zwarte streep achterlaten, blijkbaar hadden de bandjes nog niet zoveel grip
uhhquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:19 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Hoax!! Geen grip is ook geen zwarte streep
Volgens dat konijn niet.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:25 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zwarte streep ontstaat bij het glijden van de band, glijden is geen grip
fuck u!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:19 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Hoax!! Geen grip is ook geen zwarte streep
Ik las jou post nog maar een keer, kwartje viel wel van heeeel hoog trouwensquote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:16 schreef Bunnybeater het volgende:
Wat is er zo duidelijk versleten aan dat tandwiel dan? Ik weet niet hoe een nieuwe eruit hoort te zien.Pas als er duidelijk scherpe punten op zitten zou ie toch pas vervangen hoeven worden?
Volgens mij komt het vaker voor dat zo'n tandwiel pas vervangen wordt als er bijna niet eens meer tanden opzitten.
En zo vuil lijkt het me niet voor een voortandwiel van een doorsnee rijder, behalve voor hippies natuurlijk die denken dat iedere motorrijder zelf zijn motor helemaal uit elkaar haalt bij ieder gebrek en schoonmaakbeurt.
WAT?!? Moet je zo'n motor SCHOONHOUDEN?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:16 schreef Bunnybeater het volgende:
Wat is er zo duidelijk versleten aan dat tandwiel dan? Ik weet niet hoe een nieuwe eruit hoort te zien.Pas als er duidelijk scherpe punten op zitten zou ie toch pas vervangen hoeven worden?
Volgens mij komt het vaker voor dat zo'n tandwiel pas vervangen wordt als er bijna niet eens meer tanden opzitten.
En zo vuil lijkt het me niet voor een voortandwiel van een doorsnee rijder, behalve voor hippies natuurlijk die denken dat iedere motorrijder zelf zijn motor helemaal uit elkaar haalt bij ieder gebrek en schoonmaakbeurt.
Precies, schoonmaken is voor vrouwenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:25 schreef o-o het volgende:
[..]
WAT?!? Moet je zo'n motor SCHOONHOUDEN?![]()
Wat een kut hobby . . .
Op zich wel, maar vind het wel een k*twerk iedere keerquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:40 schreef Geerd het volgende:
Mwja ik denk als je paar jaar hebt lopen sparen voor een leuk brommertje dat je hem dan ook wel graag schoon houdt.
Vooral de achtervelg, de rest valt nog wel mee beetje lampen oliequote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:55 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Op zich wel, maar vind het wel een k*twerk iedere keer
Ik kom meestal niet verder dan S100 totaalreiniger ofzo en de tuinslagquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vooral de achtervelg, de rest valt nog wel mee beetje lampen olie
Misschien ken je hem beter onder zijn andere naam, R. Gie.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
Sounddragon! Whooo the F!!... Ken ik u?
Ah zo!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Misschien ken je hem beter onder zijn andere naam, R. Gie.
Neequote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
Sounddragon! Whooo the F!!... Ken ik u?
Er wie ??quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Misschien ken je hem beter onder zijn andere naam, R. Gie.
Dat wordt ie al van de wetenschap dat het een veredelde Transalp is >)quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:36 schreef Sounddragon het volgende:
De mijne wordt doodongelukkig als hij te lang schoon is
All-road fittie.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dat wordt ie al van de wetenschap dat het een veredelde Transalp is >)
Dat zou het zijn als ik nog een Alp hadquote:
Mwah, tijdens de vorige rit bleef je ook maar net op het asvalt.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dat zou het zijn als ik nog een Alp had
Was je toen al zo ver achter ja.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mwah, tijdens de vorige rit bleef je ook maar net op het asvalt.
Ik geloofde het zo hoor!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Garpje, -XX- heeft wel vaker aandacht gehad van wat oudere heerschappen.![]()
Was aan het begin.quote:
Uhmzz maar dat kwam toch door iemand die de route wistquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Was aan het begin.Iets met een vluchtheuvel.
![]()
Zullen we over jouw remactie al helemaal maar niet beginnen.
De schuld zal wel ergens in het midden hebben gelegen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz maar dat kwam toch door iemand die de route wist
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje jouw probleem he. Al die mannen die je snoepjes beloven in hun busje.
En telkens valt zo'n rozige lollie weer tegen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje jouw probleem he. Al die mannen die je snoepjes beloven in hun busje.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:01 schreef -XX- het volgende:
[..]
En telkens valt zo'n rozige lollie weer tegen.Het smaakt helemaal niet naar aardbei!
Ah, op die fietsquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jij maakt vriendenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dat wordt ie al van de wetenschap dat het een veredelde Transalp is >)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ Jonge deerne; wees niet bevreesd; deze draak is geringd en een half leven ouder als jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Dat was niet R. Gie toch?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:47 schreef BazzieK het volgende:
Mwah, op zich is het misschien wel te doen. Maar je moet het een paar keer hebben gedaan en er een goed syteem voor hebben denk ik.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:55 schreef Roderick2085 het volgende:
Op zich wel, maar vind het wel een k*twerk iedere keer
Toevalligquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:10 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Dat was niet R. Gie toch?Die ging voor Monique (weet nickname niet meer
) die ineens emigreerde ofzo. En toevallig kwam na die emigratie ineens Rib-I om de hoek kijken
![]()
![]()
En heel hyves zo te zien.quote:Die kawa knakker, evt. andere MF'ers en Ikookhier waren meer van de -XX-
Blijft altijd lastig om via een internetverbinding in te schatten wat iemand wel- of niet kanquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:18 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Mwah, op zich is het misschien wel te doen. Maar je moet het een paar keer hebben gedaan en er een goed syteem voor hebben denk ik.Beetje net als de tips iedere keer als iemand iets met zijn motor heeft >> Jah doe het zelf, veel goedkoper joh
Beetje matig alleen als je het nog nooit hebt gedaan en dus eerst iedere keer het juist gereedschap bij elkaar moet zoeken of zelfs kopen en de beste manier van werken moet ontdekken.(ook een flame richting jou Sounddragon
, omdat je ook zoiets zei tegen iemand die zijn voorvorkkeerringen moet vervangen in PTA
)
Emo post van bbquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:18 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Mwah, op zich is het misschien wel te doen. Maar je moet het een paar keer hebben gedaan en er een goed syteem voor hebben denk ik.Beetje net als de tips iedere keer als iemand iets met zijn motor heeft >> Jah doe het zelf, veel goedkoper joh
Beetje matig alleen als je het nog nooit hebt gedaan en dus eerst iedere keer het juist gereedschap bij elkaar moet zoeken of zelfs kopen en de beste manier van werken moet ontdekken.(ook een flame richting jou Sounddragon
, omdat je ook zoiets zei tegen iemand die zijn voorvorkkeerringen moet vervangen in PTA
)
Oneens dus, iemand die het nog nooit heeft gedaan heeft er echt wel een flinke kluif aan. Al is het maar voor het eerst alleen simpelweg je achterwiel loshalenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:43 schreef Sounddragon het volgende:
IK ben van mening, dat er niet zo heel veel aan een motor zit wat je niet zelf kunt, zolang je niet aan injectiesystemen hoeft te klooien kun je echt bijna alles zelf met wat gezond verstand.. het is gewoon een grote brommer![]()
Jah, die gast was gewoon een gierquote:Mensen die niets zelf kunnen of willen, komen ook niet op FOK! vissen hoe en wat; die rijden bij de motorboer langs en laten het repareren
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:01 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al zie ik zelf de emo kant niet
Bezighouden met links/rechts allochtoon/autochtoon politiek. Zo hersendodendquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:24 schreef BazzieK het volgende:
Zaterdagavond half 12 en ik zit een betoog te schrijven over de juridische haalbaarheid van een hoofddoekverbod. [ afbeelding ]
Het erge is dat ik ook nog een standpunt aan het verdedigen ben waar ik niet achter sta maar dat wel makkelijker te verdedigen is. Ik ben een hoer voor hogere cijfers.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:28 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Bezighouden met links/rechts allochtoon/autochtoon politiek. Zo hersendodend![]()
Die smiley zocht ik wel
Ik zie het probleem niet; alleen de sleutelmaten zijn iets groter, voor de rest zie ik weinig ingewikkelds. Iedereen met gezond verstand kan een achterwiel eruithalen, maar je moet het willen.. als techniek je niet interesseert moet je er vooral vanaf blijven, zeker als je er zelf op moet rijden achterafquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:59 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Oneens dus, iemand die het nog nooit heeft gedaan heeft er echt wel een flinke kluif aan. Al is het maar voor het eerst alleen simpelweg je achterwiel loshalen![]()
[..]
Jah, die gast was gewoon een gierVolgens mij is het vervangen van voorvorkkeerringen sowieso altijd wel een duur geintje aan werkuren. Maar ben momenteel niet echt into de prijzen.
Da's best foutquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:24 schreef BazzieK het volgende:
Zaterdagavond half 12 en ik zit een betoog te schrijven over de juridische haalbaarheid van een hoofddoekverbod. [ afbeelding ]
da's nog veel fouterderderquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het erge is dat ik ook nog een standpunt aan het verdedigen ben waar ik niet achter sta maar dat wel makkelijker te verdedigen is. Ik ben een hoer voor hogere cijfers.
Nee joh, beetje hobbien.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's best fout![]()
[..]
da's nog veel fouterderder![]()
Is dat voor een opleiding ofzo ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slapen ?? tis 1 uur zaterdagavond, dé tijd om te gaan stappenquote:Op zondag 28 maart 2010 01:05 schreef BazzieK het volgende:
En klaar! Dalijk lekker slapen zodat ik morgen voor mijn tentamens kan gaan leren. Leuk zo'n weekend.
Mwah, nog even wat aanpassingen gemaakt. Op zich heb je gelijk, maar na 5 uur schrijven kan ik nu echt niet meer de mooiboy gaan uithangen tegen een paar 16 jarige breezersletjes.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
slapen ?? tis 1 uur zaterdagavond, dé tijd om te gaan stappen
die jeugd van tegenwoordig![]()
Kijk, heb ik toch al 2 maanden 90 euro uitgespaardquote:Op zondag 28 maart 2010 09:00 schreef stinkie het volgende:
Keerringen laten doen kostte 90¤
ik was laatste keer lui. Alles laten doen
En daar komt dus weer het juiste gereedschap etc bij kijken, want ik kreeg de poten toen met geen mogelijkheid uit elkaarquote:Op zondag 28 maart 2010 09:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Kijk, heb ik toch al 2 maanden 90 euro uitgespaardKeerringen + olie, 17 euro, uurtje werk zijn ze allebei vervangen
Hmm, dat kan ook.... was het 10 euro voor keerringen en 10 voor stofkappenquote:Op zondag 28 maart 2010 10:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Louis.de10 euro per set
En ik kom een heel eind met een doppenset 1/2 inch, dop 8 tm 32, een hamer, imbusblok en bier
Rare jongensquote:Op zondag 28 maart 2010 13:47 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Wie het heeft gedaan weet ik niet, maar de Duitsers zijn er mee begonnen
Gebruik dan ook een onderzettertje, krijg je ook geen kringenquote:Op zondag 28 maart 2010 09:00 schreef stinkie het volgende:
Keerringen laten doen kostte 90¤
ik was laatste keer lui. Alles laten doen
humorquote:Op zondag 28 maart 2010 17:15 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)v_met_bejaarden.html
Mans
Heb je hem weer met de koffiekopjes.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:08 schreef Geerd het volgende:
Uhmzz de motor begint een aardige olieboot te worden 125km meer dan 100ml ofzo![]()
![]()
Bikkelquote:Op zondag 28 maart 2010 22:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb je hem weer met de koffiekopjes.![]()
Zo weer terug van CPZ, vanochtend om 10.00 vertrokken.
Heb nog steeds een dikke voet.
Maar toch de run gehaald.
Net twee bakkies op, ff douchen.
Morgen weer maandag.![]()
![]()
Netjes manquote:Op zondag 28 maart 2010 22:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Net terug uit 'dn Bosch. Lekker salsa feestje, das wat anders dan een (hardloop)rondjezandvoortquote:Op zondag 28 maart 2010 22:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Daarom houw ik zo van JoePieSiequote:Op maandag 29 maart 2010 08:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
u pee c![]()
combi-pakket? geen prob, na 10dgn
- oops inet is toch niet mogelijk op uw adres, excusus
- nee hoor, kan zeker wel
![]()
![]()
- ah sry er toch geen capaciteit
![]()
voorvorkolie hoort zwart te zijn toch
succes!quote:Op maandag 29 maart 2010 13:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
Operatie GS gaat vandaag van startnu was het geluid uit de bak zo erg, dat ik met gas geven in de bocht dacht dat ik elk moment een kapot blok kon krijgen
Lagertje versnipperdquote:Op maandag 29 maart 2010 18:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Goud in de olie, ik ben rijk
quote:Op zondag 28 maart 2010 23:01 schreef Sounddragon het volgende:
Bikkel![]()
Gefeli, top dat het alsnog gelukt is
Precies vier kilometer werkte de paracetamol shot die ik op de grid had genomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoontje van twaalf en dinnetje waren eindelijk een keer trots op pa.. liep er zoveel mensen uit met die voet.![]()
Het circuit en de ambiance was wel even een bron voor inspiratie.![]()
Bij het strand was het wel zwaar, vier kilometer door het mulle zand, harde tegen wind.. veel uitvallers.
Daarna nog vier kilometer terug over de boulevard en winkels.
Afdalingen waren kansloos, harder dan een bepaald tempo kon ik gewoon niet, dus dat was remmen waar anderen versnelden. Anders was er wellicht een voetje dubbelgeslagen.
quote:Op zondag 28 maart 2010 23:05 schreef BazzieK het volgende:
Netjes manVoortaan wel je mobiel opnemen, heb nu helemaal alleen moeten lopen.
![]()
![]()
![]()
Begin maar vast voor volgend jaar, het was gewoon megaleuk.![]()
EN vanaf donderdag kan je voor de Van Dam Tot Dam Loop inschrijven.
Binnen 1 dag uitverkocht.![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vethadden ze niet nog een 2e rijder nodig
Misschien geen gek idee. Mogen weer wat kilo's vanaf voor de zomer.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Begin maar vast voor volgend jaar, het was gewoon megaleuk.![]()
EN vanaf donderdag kan je voor de Van Dam Tot Dam Loop inschrijven.
Binnen 1 dag uitverkocht.
De beter MC plaatjesquote:Op maandag 29 maart 2010 20:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
In de loop vd week maar eens de rest ook open trekken, kijken wat er allemaal kapot is. Zie iig schade aan de tandwielen, en een soort brons/koper achtige splinters.
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:54 schreef Bunnybeater het volgende:
De beter MC plaatjes
Ben jij dat op de foto?
Hoeveel km was het nou? Start ciruit -> strand -> boulevard -> circuit oidquote:Op maandag 29 maart 2010 19:42 schreef Worldbeater het volgende:
Rondje Zandvoort rennen was trouwens ook wel opvallend, curbstones in de (voormalige) Marlboro bocht liggen gewoon als een soort trappetje met hoogteverschil. Daar moet je dus niet overheen rijden.![]()
De verkanting van de bochten vond ik ook apart, en een daling de laatste 100 meter voor de Audi S.
Je stapt opeens in een gat.
12km recreatie loopquote:Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Hoeveel km was het nou? Start ciruit -> strand -> boulevard -> circuit oid
En waarom stond het niet in de FokMC Agenda?
quote:Oh wacht![]()
Wat Kagoen zegtquote:Op maandag 29 maart 2010 21:54 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
De beter MC plaatjes
Ben jij dat op de foto?
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef Bunnybeater het volgende:
Hoeveel km was het nou? Start ciruit -> strand -> boulevard -> circuit oid
Recreatief hoor met windkracht vijf over het strand.quote:
quote:@WB Super man! Congrats.![]()
Ja tevoet / te fiets is CPZ toch anders
Ik weet wat ik waard ben en had het niet gered gok ik...quote:Op maandag 29 maart 2010 22:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[..]
Recreatief hoor met windkracht vijf over het strand.
Er was ook nog iemand knock out gegaan. Ambulance erbij.
Jij durfde natuurlijk niet.![]()
2:02quote:[..]
![]()
Rondje in 0:25 ofzo. Vet.(normaal 2:00?
)
vrouwquote:Cocktail![]()
Endinnetje komt thuuss....
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:30 schreef stinkie het volgende:
Zo, spulletjes besteld, schoonmaakmeik, oliefilter, luchtfilter, bougies en olie van de Lidl
Onno, jouw spullen zitten er ook bij.
Ach het is een recreatieloop met een tijdslimiet van 1.5 uur, had je zonder training ook wel gelukt met dat strakke supersport lichaam.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 07:52 schreef cageon2 het volgende:
Ik weet wat ik waard ben en had het niet gered gok ik...![]()
Next time!![]()
En dan loop ik binnen de 0:25. Te voet. Geblesseerd.quote:2:02![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ging een beetje verdrietig weg, dus bij thuiskomst moest ze ff direct de volledige aandacht.quote:vrouw![]()
![]()
Jij bent duidelijk toe aan een meet and greet met de nieuwe garde.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:54 schreef Bunnybeater het volgende:
De beter MC plaatjes
Ben jij dat op de foto?
Mjeh denk ook wel dat het mogelijk was geweest eigenlijk....quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ach het is een recreatieloop met een tijdslimiet van 1.5 uur, had je zonder training ook wel gelukt met dat strakke supersport lichaam.![]()
quote:[..]
En dan loop ik binnen de 0:25. Te voet. Geblesseerd.
[..]
Ging een beetje verdrietig weg, dus bij thuiskomst moest ze ff direct de volledige aandacht.
4 euro verzendkosten en 10,25 vor een blik Lidl olie. De rest zie ik wel op de rekening. Dit weekend uit de stalling, volgend weekend olie en uitlaat doen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:23 schreef o-o het volgende:
[..]
Woot, snel nog een paar pakkingen ergens vandaan trekken en natuurlijk met de pasen mijn motort uit de stalling trekken.
EINDELIJK weer rijden. Ik mis het echt met dit weer en de verkkersomstandigheden.
Ik hoor wel wat de schade is.
Nee de beamer moet een jaartje wachten,quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
4 euro verzendkosten en 10,25 vor een blik Lidl olie. De rest zie ik wel op de rekening. Dit weekend uit de stalling, volgend weekend olie en uitlaat doen?
Of heb je tegen die tijd de beamer al?
Denk het niet.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:33 schreef Geerd het volgende:
Cg veel plezier hoop dat het weer een beetje meezit.
quote:[message=15598558,noline]kawa jaap schreef op 01 april 2010 @ 18:40[/message]:
niet gelukt![]()
zo ben ook weer thuis was kouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudd en nat.........brrrrrrr.
tijdens de training zulke kouwe handen dat koppelen bijna niet meer ging.
2 trainingen gereden ,zouden vanmiddag 3 wedstrijden doen ,maar dat werden er al 2 omdat t een beetje uitliep door wat crashes
ik had geen regenbanden en de rest bijna allemaal wel ,net voor de 1e race een dikke hagelbui en de baan was erg glad en nat dus heb de races maar gelaten voor wat t was.
2e race ook weer een dikke bui
wou geen risico lopen met de supercorsa's om er af te gaan ,en t seizoen is nog lang zat.
beetje zonde om m nou al op te vouwen en jezelf ook misschien B|
was meer hoe blijf ik rechtop dan ik ben aan t racen beste tijd van mij was 3.10 :$
zijn er zat gevallen die wel volle regenbanden hadden :/
maar goed alles nog heel en toch weer wat bekenden gesproken ,heb me wel weer vermaakt vandaag
Ik vind het een beeeetje een mongool, maar wel een mooi stukkie filmquote:Op donderdag 1 april 2010 19:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kanon dat ding van WBhttp://www.motormeuk.nl/bekijken/3191/filmpje/ZX-10R-Onboard.html
Netjesquote:Op donderdag 1 april 2010 19:23 schreef cageon2 het volgende:
2:23 opde kletsnatte baan met veeel zijwind op snelle stukken.
Heb me zeer goed vermaakt. Wat issiej snel en wat rijd ie lekker.![]()
9e plek overall.
quote:Op donderdag 1 april 2010 19:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vind het een beeeetje een mongool, maar wel een mooi stukkie film
Dat dacht ik ook een beetje... die gast zal heel wat automobilisten hebben laten schrikken denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uhmzz als het beetje vochtig is ga ik al als een dwijl over een rotondequote:Op donderdag 1 april 2010 19:23 schreef cageon2 het volgende:
2:23 opde kletsnatte baan met veeel zijwind op snelle stukken.
Heb me zeer goed vermaakt. Wat issiej snel en wat rijd ie lekker.![]()
9e plek overall.
Van de 10quote:
Dan nog moet je er wel een beetje vertrouwen in hebben/wennen aan.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:38 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Van de 10
@ Geerd, hij had wel regenbanden.
(beetje hetzelfde als zeggen dat wheely'en makkelijk is met wheelybar)
Ik ook als het droog isquote:Op donderdag 1 april 2010 20:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz als het beetje vochtig is ga ik al als een dwijl over een rotonde![]()
![]()
Lekker bezig geweest dus
Mja als je 0 km maakt per jaar.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:00 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik ook als het droog is [ afbeelding ]
da's Buuk, nie ikquote:Op donderdag 1 april 2010 21:45 schreef Geerd het volgende:
Ben jij nou zo klein of is die fiets zo groot
Vond al een rare kleurstellingquote:Op donderdag 1 april 2010 21:46 schreef cageon2 het volgende:
[..]
da's Buuk, nie ik![]()
Op zijn regenfiets, hij confisceert zijn pa zijn fiets als t regent
Je pa weet dan ook wat er op moet staan. Dat helpt alvast op een afstandje.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:54 schreef cageon2 het volgende:
had echt SUPER gave stickers (vind ik dan) (rijnummer stickers)
Gaan ze lopen zeiken dat het niet leesbaar genoeg is. Zelfs mijn pa kon t lezen vanaf t dak als ik over de veenslang reed, ik weet niet hoor, maar zijn ogen zijn ook niet de nieuwste..
kan ik weer van die lelijke nummers erop gaan plakken. Bagger is dat zeg...
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSHTquote:Op donderdag 1 april 2010 22:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je pa weet dan ook wat er op moet staan. Dat helpt alvast op een afstandje.
quote:
Nog even en je bent DE GS500 expert van NL.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
zo in de avond af en toe even tijd maken om aan het blokje te sleutelen...
Koppeling ligt er al af, ontsteking ook grotendeels, volgens mij kan ik het blok nu bijna splitsen op 2 imbusbouten na die ik nog los moet draaien. Kwam onder in de carterpan wat stukjes tegen, die afkomstig zijn van de laklaag vd magneten vh vliegwielOliefilter leek ook aardig vol met minime ijzerdeeltjes te zitten. De zoektoch gaat verder, naar de echte schade
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 april 2010 22:58 schreef Worldbeater het volgende:
Maar wat heb je aan die wetenschap?![]()
Pff waarom hebben ze zoon haast dan?quote:Op donderdag 1 april 2010 23:23 schreef cageon2 het volgende:die rijden onder de 1:50 met nat weer, geen 2:23
lolquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:42 schreef Worldbeater het volgende:
Ik mis een paar uur van de donderdag.
Of heb ik het verhaal van Cageon etc gedroomd vannacht.quote:
Zhe Trophy 1200.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:34 schreef Den_Haag het volgende:
Welke motor Geerd?
Nice.quote:Morgen de motor ophalen
WB, Leiderdorp meetingpoint?
was jij nog @ assen op 20 mei?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zhe Trophy 1200.![]()
[..]
Nice.![]()
Leiderdorp is niet zo ver.
Is wel ff wat anders hoezo dat?quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:56 schreef bvvt het volgende:
Hey Actie foto's van Cageon.
---------------
Concept bikes
Beetje vreemd wat er allemaal bedacht word.
---------------
Kan zijn dat ik volgende week een andere bike heb.
een GSX750F
Dat doe je toch gewoon zoquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:00 schreef cageon2 het volgende:
das een olie opvang bak + kan
1. heb de huidige inmiddels dik 10 jaarquote:
1 aprilquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:17 schreef bvvt het volgende:
5. wil straks ook met vriendin wat fatsoenlijker en comfortabeler ritjes maken
Doe dat in je eigen tuinquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat doe je toch gewoon zo![]()
![]()
[ afbeelding ]
ehhh, nee hoor.. Babe drentelt al een maand of 5 om mij heen.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:43 schreef Bunnybeater het volgende:
Maareeh, trouwens... pics van de potentiele bike? 2de hands of nieuw? De SV had je nieuw toch, rezpect voor oprijden.
Zo deed dat ik dat met de Alp in de tuin,maar dan zonder het bakjes er onder. BE heeft dat gevetood nadat we de tuin vorig jaar gedaan hebbenquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat doe je toch gewoon zo![]()
![]()
[ afbeelding ]
Een Walvis.....quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:57 schreef bvvt het volgende:
[..]
ehhh, nee hoor.. Babe drentelt al een maand of 5 om mij heen.
En ze wilt graag achgterop. (wel met mooi weer dat dan weer wel)
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
model 2004
2e hands
onder de 20.000 op de teller
SV is inderdaad nieuw aangeschaft in januari 2000.
Helemaal op is ie nog niet. Maar de kosten gaan er wel aankomen. En daar heb ik geen zin meer in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |