quote:
Ik zou em zo zonder pardon kopenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:56 schreef ikookhier het volgende:
Best een leuke fiets om te zienduur nog even voor dat de proefritten starten.
nicequote:IOH heeft een nieuwe achter rubber
quote:
Altijd eerst een proefrit he! Koekquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik zou em zo zonder pardon kopen![]()
Hoe wenst u te betalen heer Koekje?![]()
Nou zonder pardon mijnheer![]()
[..]
nice
Ja dat sowieso, dan kan ik altijd nog kijken of ik er een pardon aan uit wil gevenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:18 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Altijd eerst een proefrit he! Koek![]()
quote:
Heb ik ook nodig, moet alleen nog ff kijken wat ik erop ga doenquote:IOH heeft een nieuwe achter rubber
Met carnaval was het net geen korte broeken + shirtjes weer.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:37 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Idd, hoe dat zo?CP foutje gemaakt?
En Bazzie op carnaval... dikke inkijk![]()
![]()
Of je wel of niet veel rijdt maakt imho niks uit voor je bandenkeuze want je doet er ook langer mee als je hem weinig gebruiktquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:57 schreef Roderick2085 het volgende:
Het is niet de bedoeling om bij ieder bochtje bijna op m'n bek te gaan
Verstand komt met de jaren; je moet alleen ff zo oud zien te wordenquote:
complete andreani kit voor de voorvorkpoten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:36 schreef Sounddragon het volgende:
Ziet er vrij apart uit![]()
Zijn dat zuigers als in ; die dingen die in je cilinder op en neer gaan ??
Heb je gelijk ik, daarom vroeg ik ook om adviesquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Of je wel of niet veel rijdt maakt imho niks uit voor je bandenkeuze want je doet er ook langer mee als je hem weinig gebruikt![]()
De vraag is denk ik meer; hoeveel lol wil je hebben als je rijdt, en hoe veilig wil je dat.. als de extra grip van die betere band je één keer behoedt voor een schuiver heeft hij zich al terugverdiend. Als je als een ouwe lul rijdt (dat zegt niks overigens) dan maakt het geen drol uit, maar als je alleen al af en toe op nat rijdt, zou ik geen seconde twijfelen
Ok dan.. vond het al rare dingetjesquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:57 schreef cageon2 het volgende:
[..]
complete andreani kit voor de voorvorkpoten.
Andere (grotere ofzo?) zuigers, shims, veerweg verlengt (beter voor het remmen)
zou resulteren in: stabieler bij het remmen, meer feedback van de voorkant.![]()
Alles waar ik nu problemen mee heb, ben benieuwd hoe het aanvoelt en of het echt zoveel verschil maakt.
Watizzermis met een plakplaatje ??quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:41 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Idd, voor het eerst dat ik het eens ben met Mr. Tattoo
hoeveelheid olie is op de mm afgevuldquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ok dan.. vond het al rare dingetjes![]()
Ik kan mijn voorvork oppompen of leeg laten lopen naar gelang ik demping of veerweg wil; erg prettig inderdaad, alleen denk ik dat het bij dat spul waar jij mee rijdt iets nauwkeuriger moet
Zegt ie toch ook niet?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Watizzermis met een plakplaatje ??
Ik heb in mijn voorpoten een 'grijs gebied' van een cm of 28 geloof ik, Er zitten progressieve Technoflexen in, en iets andere olie, de luchtkamers staan op 1 bar (nada dus) en tot nog toe ben ik dik tevereden, maar ik doe nét even wat andere dingen met de brommert als jullie; ik hoef niet meer zo hardquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:53 schreef cageon2 het volgende:
[..]
hoeveelheid olie is op de mm afgevuld![]()
Is ook nog mee te spelen, maw de luchtkamer vergroten/verkleinen.![]()
Gaat vooral om de demping die nu beter zou moeten zijn en beter aangeeft wat er gebeurt, wel/geen grip net dat grijze gebied ertussen wil ik proberen aan te voelen. Met de TLR op het KB ging dat wel, maar dan heb je "eeuwen" de tijd om de grens te verleggen.
Verlengde veerweg moet dit enigsinds voorkomen: [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ik weet niet wat hij zei; vandaar mijn tegenvraagquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb in mijn voorpoten een 'grijs gebied' van een cm of 28 geloof ik, Er zitten progressieve Technoflexen in, en iets andere olie, de luchtkamers staan op 1 bar (nada dus) en tot nog toe ben ik dik tevereden, maar ik doe nét even wat andere dingen met de brommert als jullie; ik hoef niet meer zo hard
mijn KTM rijd binnenkort weer, kan ik wel is mee baggeren op de originele wielenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon beetje poken eHquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:10 schreef Sounddragon het volgende:
Ik weet niet wat hij zei; vandaar mijn tegenvraag![]()
Ik neem aan dat die tattoo opmerking ergens toe moest leiden, dus ik hap ff, anders is hij straks misschien verdrietig
Roadattack, zit onderling wat generaties verschil tussen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:42 schreef Roderick2085 het volgende:
Nog iemand advies voor een rubbertje voor de bandiet?
Zit te denken om een van deze te doen: Conti Force of ContiRoadAttack
Zoek toch een beetje een goedkoop bandje, aangezien ik al amper rij, en dan nog voornamelijk snelweg ook
Of toch wat meer uitgeven en een Pilot Road kopen? die heb ik ook gehad op de gs, beviel op zich prima
OK, duidelijk, anders had ik ze gewoon weg laten laseren hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:22 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Gewoon beetje poken eH
Heeft verder geen betekenis, FokMC eigen
Als ik (tegenwoordig) net zo vaak op de motor zit als de rest dan rij ik ook wel zo soepel.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:00 schreef Roderick2085 het volgende:
Heb je gelijk ik, daarom vroeg ik ook om adviesIk heb geen idee of die Continentals goed genoeg zijn
En ik ga over het algemeen niet zo plat door de bocht als WB om van de rest nog maar te zwijgenen helaas meeste snelweg km's... wat hardere band kan dus op zich geen kwaad
Het wordt minder, maar loop nog steeds mank.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:02 schreef Sounddragon het volgende:
Al vorderingen met je rechter ledemaat ?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:05 schreef Den_Haag het volgende:
laatste spullen naar de sleutelaar gebracht. Als het goed is is hij met de pasen klaar.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het wordt minder, maar loop nog steeds mank.![]()
Vanavond even de sportschoenen gepast, rechts is twee maten te klein.
Nog twee nachtjes slapen.
Oooow IOH you have that new Dunlops on the machine?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:03 schreef ikookhier het volgende:
Ik heb weer MPP 2CT er onder plakken net zo lekker als ze slijten![]()
BBC! Lees je eens in manquote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:19 schreef Worldbeater het volgende:
MotoGP achter een kastje.![]()
![]()
Maar een extra abbo genomen bij UPC voor Carchannel.tv
En in het pakket zit ook een erotisch kanaal. Heel vervelend.![]()
RTL waarom..
je vind t wel een leuk filmpje ofniet?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oooow IOH you have that new Dunlops on the machine?
They are supposed to be pretty sticky!![]()
Yeah that's why I got them![]()
.. but to tell the truth .. I really do not know.![]()
Droomde even weg.![]()
Nu weer tijd om te chillen dus?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:22 schreef Den_Haag het volgende:
tentamen weer afgerond
BBC doet heel vaak geen trainingen, althans ik zat in het verleden vaak te zappen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:55 schreef koffiekoekje het volgende:
BBC! Lees je eens in manen eurosport
maar dat zuigt
Yep, jammer dat ik nu zelf kansloos ben geworden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BBC doet wel trainingen etcquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
BBC doet heel vaak geen trainingen, althans ik zat in het verleden vaak te zappen.![]()
Heb straks gewoon alles integraal.![]()
En geen tijd om te kijken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:35 schreef koffiekoekje het volgende:
BBC doet wel trainingen etc
Alleen ook achter de decoder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga met een kameraad vanmiddag nog wel ff de dijk op jaquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:41 schreef cageon2 het volgende:
Kan de blade wel uitproberen op de dijk?
beetje gezelligheid op t terras enzoquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ga met een kameraad vanmiddag nog wel ff de dijk op jaword meer toeren denk ik maar ach
Opsturen?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:01 schreef cageon2 het volgende:
hmm, dat eerst maar gewoon doen, qua benzine door dat op en neer rijden maakt het ook niks meer.![]()
Zo te lezen moet jij niets sturen maar hij.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:15 schreef cageon2 het volgende:
woensdag voor t eind van de avond moet het er weer onder zitten, ik ga het niet opsturen.
In het kontje toch.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:29 schreef stinkie het volgende:
Bougies willen vervangen en ze dan niet kennen vinden![]()
ow ja dat kan ook natuurlijk, maargoed dan ben je afhankelijk van de post.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zo te lezen moet jij niets sturen maar hij.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |