quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:05 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
Hehe, ik ben niet zwaar drugs gebruiker trouwens, af en toe.
Ill add you to my buddylistquote:
Ik zit met een kater op het werk. Tijd gaat langzaam. In de pauze maar even Solpadeine halen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:34 schreef DrParanoid het volgende:![]()
ik heb een kater en geen zin om te werken
Ik zit al sinds 7 op het werk :/ heb hier Treo pillen uit denemarken, 500gr paracetamol + caffeinequote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:35 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik zit met een kater op het werk. Tijd gaat langzaam. In de pauze maar even Solpadeine halen.
Ik moet gewoon codeine neurofen slikken, zo weer wakker en happy.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:46 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
Ik zit al sinds 7 op het werk :/ heb hier Treo pillen uit denemarken, 500gr paracetamol + caffeineperfecte hangover pills
Ik heb alleen maar Ierse vrienden dus ja besmetquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:45 schreef Individual het volgende:
Het Ierse bloed vloeit jullie al in de aderen haha!
Muahahaha nou hier nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:18 schreef =HellFire= het volgende:
Haha, herkenbaar. Als je dan in Nederland terug bent, ben je ineens alcoholist volgens de Nederlandse normen.... naja zeg.
Malahidequote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:17 schreef Lespaulspelert het volgende:
Kennen jullie Malahide, zoja, is dat iets?
(daar zit ik namelijk)
Nietsquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:40 schreef Lespaulspelert het volgende:
Nee hoor, wij vertrekken op zondag en verblijvenbij host famlies, ik verwacht dat ik dinsdag/woensdag tijd heb (na twee uur) maar het probleem is, ik ben dus nog geen 18. dus imag eigenlijk de pub niet in, dus what do?
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |