Jep idd al een hele tijd. Kan het me nog goed herinneren.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:59 schreef LintuxCx het volgende:
Dat is al even!
Ik zat 29 januari op 3 jaar. 't Begint ook te wennen.
Je hebt gastgezinnen, oftewel mensen die je in huis nemen voor geld. En in ruil krijg je een bed en is het eten wat de pot schaft.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:25 schreef Lespaulspelert het volgende:
Iemand ooit gehoord van een taleninstituut in de buurt van Dublin, en hoe is het leven daar in van die gezinnen die mensen voor geld laten slapen? (dat is alles wat ik van school heb gehoord, maar is dat een soort b&b?)
Of je mept een taxi kapot, en als je dan die nigeriaan die rijdt ook nog even verkracht, heb je ook onderdak en gratis studie!quote:
En wanneer moest je voorkomen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:01 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
Of je mept een taxi kapot, en als je dan die nigeriaan die rijdt ook nog even verkracht, heb je ook onderdak en gratis studie!
Volgende week donderdagquote:
Ohh waar moet je voorkomen? Ga ik ff kijkenquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:39 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
Volgende week donderdagmaar ik heb de nigeriaan niet verkracht, dus hoef waarschijnlijk niet te zitten
Haha, district court 1, 27e, 10.30, als ik het adres krijg precies pm ik het je welquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:44 schreef laforest het volgende:
[..]
Ohh waar moet je voorkomen? Ga ik ff kijken
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:27 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
Haha, district court 1, 27e, 10.30, als ik het adres krijg precies pm ik het je wel
Tx, zal wel goed komen, gaat me alleen flink wat geld kostenquote:
Nee, 3 uurtjes slaap gehad. 4 uur geleden zat ik nog dronken in de Mc Donalds in Swords.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:13 schreef DrParanoid het volgende:
Voorpagina van Herald Metro (of Metro Herald, whatever) gelezen laforest?
Hehe, nee over de slechte staat van mountjoy en de 17 gangs die daar opererenquote:
Ja daar mag jij straks een tijdje wonen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:52 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
Hehe, nee over de slechte staat van mountjoy en de 17 gangs die daar opereren
Nahquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:52 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja daar mag jij straks een tijdje wonen.
Jij maar wij zijn hier buitenlanders.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:56 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
Nahals een gast de 2 vrouwen verkracht, en iemand die iemand anders 7 messteken heeft gegeven allebij vrijuit gaan, verwacht ik dat ik ook geen problemen krijg
hehe, zal wel goed komen, ik vanavond na werk pints, dan verder op stap, morgen bbq met fransen (met een lading coke etc op tafel, waarschijnlijk - doen ze altijd) zondag bbq bij andere vrienden, pinkstermaandag vrij!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:03 schreef laforest het volgende:
[..]
Jij maar wij zijn hier buitenlanders.
Man ik ben echt kapot van al het stappen.
Vanavond weer een beer night in mijn gaff en dan morgen als het weer wel goed is een bbq met een groep mensen in Swords.
Zondag zal ik wel stuk zijn, maar ben ik nog wel bij iemand voor avondeten uitgenodigd, lekker wegrotten.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:54 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
hehe, zal wel goed komen, ik vanavond na werk pints, dan verder op stap, morgen bbq met fransen (met een lading coke etc op tafel, waarschijnlijk - doen ze altijd) zondag bbq bij andere vrienden, pinkstermaandag vrij!
Standaard weekend de laatste tijdquote:
Ja die van mij ook wel ja, alleen maar booze voor mij.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:03 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
Standaard weekend de laatste tijdmoet nog van mn vrijheid genieten!
Hehe, ik ben niet zwaar drugs gebruiker trouwens, af en toe.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:04 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja die van mij ook wel ja, alleen maar booze voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |