Tripje naar Bray/Greystones? Tripje naar schiereiland Howth? Neem de DART/LUAS en lach je kapot om wat je ziet in de trams? Haal een Weekly Madness voor 1,77?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:59 schreef Lespaulspelert het volgende:
Tering, ik heb onbeperkt vervoer, is er echt níks te doen daar?
Congrats!!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:01 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
¤3044,09 schade!
omdat ik zo lief was, en verantwoordelijkheid nam, is ALLES kwijt gescholden, behalve de schade. Dus geen boete, geen strafblad!
Echt veel mazzel gehad met de rechter, en mn advocaat was super!
Ik ga strak/dronken de zon zien opkomen morgen! Have fun!
Nee, dat bestaat in Ierland niet. Zelf ben ik even wat te oud.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:07 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Waarom niet?(ik bedoel, een of andere wet daar, of gewoon princiepes?
)
En weet je misschien een plaats waar je als niet 18 jarige heen kunt gaan om toch wat vrouwsel tegen te komen, en waar gewoon veel jongeren heen gaan (en je geen 16/18 voor hoeft te zijn) of plaatsen waar bier/cigaretten te vinden zijn?
Howth, lekker dicht bij Malahide, maar oohhh zo mooi.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 03:08 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Tripje naar Bray/Greystones? Tripje naar schiereiland Howth? Neem de DART/LUAS en lach je kapot om wat je ziet in de trams? Haal een Weekly Madness voor 1,77?
Ik heb ze nog nooit ID zien vragen hoor...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:25 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee, dat bestaat in Ierland niet. Zelf ben ik even wat te oud.
Je mag geen bier en smokes kopen en het is strafbaar voor een volwassen persoon dit voor je te doen.
Ik wel, best wel vaak. Niet dat ze mij hebben gevraagd ofzo, maar wel mensen die mee waren.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:53 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit ID zien vragen hoor...
Die hebben allemaal kidsquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:00 schreef Lespaulspelert het volgende:
Jezus wat een onzin, verveelt die jeugd zich nooit?
Ik zou zeggen: Finglas!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:09 schreef Lespaulspelert het volgende:
Hmm, ook geen adresjes waar ongure praktijken zich plaatsvinden? (paar mensen willen nederlands gras kopen)
Ik heb een jaar in Finglas gewoond, zo erg is het nou ook weer niet hoor.quote:
Nou, ik vind het gajes wat daar woont nou niet echt geweldig hoor... Ben drie jaar lang door Finglas heen gekomen met de bus (soms reed de bus daar niet eens meer vanwege het bekogelen van de bus met stenen, in elkaar slaan van de bus chauffeur, etc).quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb een jaar in Finglas gewoond, zo erg is het nou ook weer niet hoor.
Woon nu op de rand van Ballymun.
De chauffeur zit in een afgesloten ruimte.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:08 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nou, ik vind het gajes wat daar woont nou niet echt geweldig hoor... Ben drie jaar lang door Finglas heen gekomen met de bus (soms reed de bus daar niet eens meer vanwege het bekogelen van de bus met stenen, in elkaar slaan van de bus chauffeur, etc).
Alsof de familie Flodder een hele wijk aan familie heeft
Ballymun is overigens net zo kut... :-D
Je hoeft ergens geen problemen te hebben om iets een slechte wijk te vinden. Ik heb in het begin vlak bij Ballybough Road (vlak bij Croke Park) gewoond... nooit problemen gehad, maar daar woont echt paupervolk.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:41 schreef laforest het volgende:
[..]
De chauffeur zit in een afgesloten ruimte.
Jij hebt er gewoond of weet je alleen maar van je bustripjes?
Ik heb nog NOOIT problemen gehad.
De meeste mensen die over Finglas and Ballymun zeuren zijn mensen die er wel eens doorkomen of gewoon maar anderen napraten.
Ballybough is idd erg triest. Maar ja, daar komen wel de Mulhall sisters vandaan.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:57 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Je hoeft ergens geen problemen te hebben om iets een slechte wijk te vinden. Ik heb in het begin vlak bij Ballybough Road (vlak bij Croke Park) gewoond... nooit problemen gehad, maar daar woont echt paupervolk.
Ik heb daarna in de IFSC gewoond, wat heel okay is. Erachter ligt Sherrif street, wat weer echt weer knackervolk is.
Finglas is voor mij een hele wijk van sherrif streets en ballybough roads... en vrij troosteloos...
Southsidequote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:26 schreef =HellFire= het volgende:
Ik heb in Fairview gewoond, D3 dus. In 2008. Mooie tijd daar gehad. Toen ik daarna terugkwam in Dublin, woonde ik alleen maar in de saaie suburbs in het rijke zuiden. Allemaal luxer hoor, maar het noorden heeft wel wat. Sure, meer knackervolk, maar ook in Leopardstown heb je van die trainingspaksjonnies van 10 die naar je lopen te schreeuwen bijvoorbeeld.
Maar niets is zo bizar als Dolphin's Barn. Toen ik eens met een meid naar huis liep (die normaliter de taxi neemt), vertelde ze al over van alles en nog wat daar. Echt een crimineel wijkje zeg, dahamn!
Southsidequote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:56 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hey, niets mis mee. Het is er alleen oersaai en je moet altijd LUAS'sen.
Nu al weer terug?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:49 schreef Lespaulspelert het volgende:
Ben net terug uit Ierland, tan2 spang mattie.
Beste weer daar in 50 jaar ofzo. Jeweet.
Ja van zondag tot vandaag. Jezus, als je daar in Dublin in een steegje bier drinkt, en er liggen naalden, dan wordt er zomaar vanuit kantoorgebouwen zakken water o pje gegooit.quote:
Moet je maar niet in een steegje drinken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:18 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Ja van zondag tot vandaag. Jezus, als je daar in Dublin in een steegje bier drinkt, en er liggen naalden, dan wordt er zomaar vanuit kantoorgebouwen zakken water o pje gegooit.
Ik merk dat jij de valley niet kent.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:44 schreef Lespaulspelert het volgende:
Ja en dan de garda tegenkomen zeker.
Wij lagen in Malahide op t gras. Paar van die lelijke trollen bier voor ons laten halen (van dat kanon nog iets, bij de spar, die je daar trouwens om de meter hebt). Ierland is echt een mooi land, nouja, zo mooi nou ook weer niet, maar de mensen zijn er geweldig. Iedereen is aardig en sociaal, en de meeste wijven zijn er gewoon veel lekkerder dan in nederland. En Dublin is ook een goeie stad.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:16 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik merk dat jij de valley niet kent.
Daar komt helemaal geen politie. In Swords zijn uberhaupt maar 9 agenten op 35000 mensen ofzo.
En ik doe dit ieder weekend.
Ierse vrouwen zijn wel geil iddquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:54 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Wij lagen in Malahide op t gras. Paar van die lelijke trollen bier voor ons laten halen (van dat kanon nog iets, bij de spar, die je daar trouwens om de meter hebt). Ierland is echt een mooi land, nouja, zo mooi nou ook weer niet, maar de mensen zijn er geweldig. Iedereen is aardig en sociaal, en de meeste wijven zijn er gewoon veel lekkerder dan in nederland. En Dublin is ook een goeie stad.
quote:
Ik vind dat juist heerlijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:22 schreef murphyjenkins het volgende:
[..]
en het mooien van vrouwen in Ierland is , dat ze denken als mannen
maakt het net weer een beetje makkelijker.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:44 schreef =HellFire= het volgende:
Ja, en de vrouwen houden van Guinness.Vind in Nederland maar es een meid die daar van houdt.
Feck off! Guinnes heerscht!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:34 schreef laforest het volgende:
[..]Guinness
Mja ze drinken zeker wel meer dan de meeste mannen in Nederland. Erg cool.
Je mag het hebben.quote:
Ik ben een vrouw en ben gek op Guinness....zie je wel ze bestaan uiteindelijk echt wel!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:44 schreef =HellFire= het volgende:
Ja, en de vrouwen houden van Guinness.Vind in Nederland maar es een meid die daar van houdt.
Haha, fantastisch.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:34 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw en ben gek op Guinness....zie je wel ze bestaan uiteindelijk echt wel!!![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:34 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw en ben gek op Guinness....zie je wel ze bestaan uiteindelijk echt wel!!![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:34 schreef veuvje het volgende:
[..]
Bekrompen? Het is juist een zeer universele levensstijl die blijkbaar op verdomd veel plaatsen toe te passen is.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:39 schreef ElizabethR het volgende:
Wat is dit voor nare slowchat geworden tussen twee pseudo Dubs, af en toe gelardeerd met postjes van pubers die alleen uit zijn op seks, drugs en rock&rol? Er is ook een Dublin topic hoor, ga daar lopen ouwehoeren over slechte wijken, veroordelingen, geile 'wijven' en comadrinken! Of gebruik gewoon MSN, of nog beter, zoek elkaar op en ga samen de stoere vent uithangen!
Er is echt wel meer Ierland dan het uiterst beperkte en bekrompen leventje waar jullie het over hebben. Zo zonde van dit topic!
Jij voegt veel zinnigs toe.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:39 schreef ElizabethR het volgende:
Wat is dit voor nare slowchat geworden tussen twee pseudo Dubs, af en toe gelardeerd met postjes van pubers die alleen uit zijn op seks, drugs en rock&rol? Er is ook een Dublin topic hoor, ga daar lopen ouwehoeren over slechte wijken, veroordelingen, geile 'wijven' en comadrinken! Of gebruik gewoon MSN, of nog beter, zoek elkaar op en ga samen de stoere vent uithangen!
Er is echt wel meer Ierland dan het uiterst beperkte en bekrompen leventje waar jullie het over hebben. Zo zonde van dit topic!
Dit is zeker wel interresant?quote:Op zondag 4 juli 2010 12:44 schreef ElizabethR het volgende:
Eindelijk!! Het zou tijd worden!!!
Dail passes Civil Partnership Bill
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |