Het ging om het verhaaltje in de introquote:Op woensdag 28 april 2010 08:39 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
fijne site, non skippable intro, en daarna komt je lekker op een niets zeggende 'in progress' page
weinig tienersletjes....quote:Op woensdag 28 april 2010 08:46 schreef laforest het volgende:
[ afbeelding ]
Meer gericht op de "oudere metals" dus weinig tienersletjes.
Ik ga er vrijdag of zondag heen, maar het concert van vrijdag is in de oude Fibbers (lekker smerige locatie)
Ja die zijn wat te jong voor mij.quote:
Voor mij eigenlijk ook, maar legaal is legaalquote:
De tienersletjes van fibbers zijn vaak beneden de legal age of consent voor Ierland. Krijg je statutory rape aan je kont.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:13 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
Voor mij eigenlijk ook, maar legaal is legaal
17/18/19 noem ik ook nog tienersletjesquote:Op woensdag 28 april 2010 09:33 schreef laforest het volgende:
[..]
De tienersletjes van fibbers zijn vaak beneden de legal age of consent voor Ierland. Krijg je statutory rape aan je kont.
17 is age of consent idd voor seks, alle andere contact 15 ofzo.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:39 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
17/18/19 noem ik ook nog tienersletjes
En 17 is legaal volgens mij, anders ben ik al flinke crimineel hier
haha, ik ben de stad in met een groep zweedse "nog maar net ex-" tienersletjes. 20 - 21quote:Op woensdag 28 april 2010 09:53 schreef laforest het volgende:
[..]
17 is age of consent idd voor seks, alle andere contact 15 ofzo.
Pas in 1993 werd homoseks hier legaal.
Gekke Ieren, lekker ouderwets.
Mja nou vrijdag ben ik in de oude Fibbers vol met 17/18/19-jarige tienersletjes.
En enorme tetten.
Mijn huidige vriendin is Amerikaanse van Noorse afkomst.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:57 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
haha, ik ben de stad in met een groep zweedse "nog maar net ex-" tienersletjes. 20 - 21
Scandinavische meiden
heb er hier 3 jaar samen gewoond met 1
Noorse vrouwenquote:Op woensdag 28 april 2010 10:08 schreef laforest het volgende:
[..]
Mijn huidige vriendin is Amerikaanse van Noorse afkomst.![]()
We gaan in Juni naar Noorwegen op vakantie.
Jij?quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:43 schreef DrParanoid het volgende:
Woensdag gearresteerd
hier nog advocaten in Dublin?
goh echtquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:58 schreef laforest het volgende:
[..]
Jij?
Moet je zoeken naar een sollicitor
Hoe lang ben je al in Ierland??quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:12 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
goh echtja ik, en ja ik heb een solicitor nodig
27 mei moet ik voorkomen
4 jaarquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:15 schreef laforest het volgende:
[..]
Hoe lang ben je al in Ierland??
En wat heb je gedaan?
Je begint al echt te intergreren.
Taxi bestuurders hier zijn echt eikels. Die van het vliegveld lichten je ook op.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:20 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
4 jaar
eerste keer nu, taxi chauffeur zn auto gevandaliseerd omdat hij me meer wou laten betalen dan logisch was, en ik voelde me bedreigd
weet ik
idd, en dit keer was ik beschonken, dus pikte ik het niet, en toen 3 offences aan mn reet en een court order.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:32 schreef laforest het volgende:
[..]
Taxi bestuurders hier zijn echt eikels. Die van het vliegveld lichten je ook op.
Woopsquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:36 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
idd, en dit keer was ik beschonken, dus pikte ik het niet, en toen 3 offences aan mn reet en een court order.
Maximale straf:
2500 euro boete + 15 maand gevangenis
inderdaadquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Woops
15 maanden mountjoy is geen plezier.
Misschien kom je er af met een boete en een voorwaardelijke straf. Op naar aan sollicitor, heb je wel nodig. Damn.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:45 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
inderdaad
en normaal doe ik echt helemaal geen vlieg kwaad, 4 jaar goed gedrag hier, goede baan etc.
na overleg met solicitor beslis ik of ik het land uit ga of niet, als hij zegt alleen boete, maar niet zeker hoe hoog die wordt, dan blijf ik.
mwah, misschien welquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:50 schreef laforest het volgende:
[..]
Misschien kom je er af met een boete en een voorwaardelijke straf. Op naar aan sollicitor, heb je wel nodig. Damn.
Nog uit vanavond?
Anders gewoon naar Amerika gaan
Dat is niet alleen in Ierland zo, dat is bijna overal zo.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:32 schreef laforest het volgende:
[..]
Taxi bestuurders hier zijn echt eikels. Die van het vliegveld lichten je ook op.
Lees je wel eens een boek of krant?quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:51 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
mwah, misschien welnee, gewoon naar denemarken ofzo, ga ik daar mn ex wel lastig vallen
Ik ken geen ier die dat een lekkere plek vindt... Schijnt echt veel scum te zitten... Er is overigens ook een open gevangenis... die heet Finglas..quote:
Ik heb in Finglas gewoond.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:20 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik ken geen ier die dat een lekkere plek vindt... Schijnt echt veel scum te zitten... Er is overigens ook een open gevangenis... die heet Finglas..
To be honest las ik vrijwel niets over het Ierse nieuws daaro. Was meestal de same ol' shite. Altijd maar geklaag, oudjes die overvallen worden, mensen die anderen bedriegen (en die Ieren trappen er steeds maar in), etc. etc. En de andere kranten die gratis zijn, zijn zo bizar slecht geschreven... allemaal non-nieuws over celebs.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:50 schreef laforest het volgende:
[..]
Lees je wel eens een boek of krant?
Man, ik doe al kogelwerend vest aan als ik O' Connell bridge oversteek, hoe heb jij dat overleefd?!quote:
Nou zo slecht was het niet, ja op de steek- en schietpartijen na, maar daar had ik verder geen last van. Ze hadden wel een keer op een postbode geschoten en toen werd er een tijdje geen post meer bezorgd.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:23 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Man, ik doe al kogelwerend vest aan als ik O' Connell bridge oversteek, hoe heb jij dat overleefd?!
Whahhaa, waarom zou je in godsnaam op de postbode schieten. Hahaha...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:26 schreef laforest het volgende:
[..]
Nou zo slecht was het niet, ja op de steek- en schietpartijen na, maar daar had ik verder geen last van. Ze hadden wel een keer op een postbode geschoten en toen werd er een tijdje geen post meer bezorgd.
Ja weet ik niet, mss had an post een pakketje in beslag genomen met iets illegaals.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:28 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Whahhaa, waarom zou je in godsnaam op de postbode schieten. Hahaha....... triest eigenlijk.
Neequote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:35 schreef Lespaulspelert het volgende:
Wij gaan 30 mei met onze klas, is het mogelijk om wiet mee te krijgen in het vliegtuig?
Scumbag. Skanger! Skobie!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja weet ik niet, mss had an post een pakketje in beslag genomen met iets illegaals.
Heb er een jaar gewoond, nu woon ik nog steeds op het randje van de maatschappij.
Ietjes verder op.
Shut ya hole ya fucking geebag!quote:
oy, wuz diz geebag shite?! did yiz blow all me money on them baggy vodka yokes?! Feck it yiz all a buncha wankers!!!!quote:
Je woont hier niet?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:45 schreef murphyjenkins het volgende:
Nog 22 dagen en dan moet ik weer terug naar Nederland ..![]()
Wil hier zo graag blijven...
En voor diegene die wiet wou meenemen naar Ierland, Tuurlijk is dat illegaal. Zelfs al vlieg je van Ierland naar Schiphol toe dan mag je nog geen wiet meenemen...
Wiet is zooo makkelijk te krijgen hier in Ierland.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:45 schreef murphyjenkins het volgende:
En voor diegene die wiet wou meenemen naar Ierland, Tuurlijk is dat illegaal. Zelfs al vlieg je van Ierland naar Schiphol toe dan mag je nog geen wiet meenemen...
Ik heb het nog nooit kunnen vindenquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:45 schreef murphyjenkins het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |