abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79889805
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 23:27 schreef laforest het volgende:

[..]

Ja allemaal afgedekt.
Maar om 10 voor twaalf staat iedereen voor de pubs en clubs
Altijd gezellig.
Ik had mooi deze week al bier ingeslagen.
*Slok bier neemt*
ik ben jaloers.

Ik zit hier op de bank naar een saaie film op tv2 te kijken. Met alleen fok als enige vorm van vermaak.

Mja, Morgen Dublin checken. Zie aleen wel op tegen de 4 uur durende busreis.
pi_79890447
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 23:59 schreef murphyjenkins het volgende:

[..]

ik ben jaloers.

Ik zit hier op de bank naar een saaie film op tv2 te kijken. Met alleen fok als enige vorm van vermaak.

Mja, Morgen Dublin checken. Zie aleen wel op tegen de 4 uur durende busreis.
4 Uur? Das best snel vanaf Cork, heb er wel langer over gedaan.

Dublin is veel te druk met bank holidays, ik blijf mooi thuis.
Nou ja ik wil nog wel voor een pint gaan overdag, maar ik ga niet uit 's avonds.

Alleen maar Jezus gelul op tv.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_79890762
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 19:48 schreef murphyjenkins het volgende:
vandaag geen bier te koop in heel het land
Leugens in limerick mocht vandaag bier geschonken worden bij de wedstrijd toch en de cafe's bij het stadium in de buurt
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_79890934
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 00:34 schreef RPG het volgende:

[..]

Leugens in limerick mocht vandaag bier geschonken worden bij de wedstrijd toch en de cafe's bij het stadium in de buurt
Omdat je in Limerick anders een mes in je pokkel krijgt of een bende achter je aan krijgt.
pi_79961247
@ laforest

Wat doe jij op mijn strand in Ventry ??
pi_79997767
Dublin viel me wel een beetje tegen. Ik vind dat de stad weinig charme heeft.

het was trouwens 4,5 uur in de bus vanaf Cork
pi_80001149
quote:
Op maandag 5 april 2010 11:21 schreef Feoilban het volgende:
@ laforest

Wat doe jij op mijn strand in Ventry ??
Ik ben nog nooit op dat strand geweest.
pi_80001168
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:30 schreef murphyjenkins het volgende:
Dublin viel me wel een beetje tegen. Ik vind dat de stad weinig charme heeft.

het was trouwens 4,5 uur in de bus vanaf Cork
Beter dan Cork.
Ben je ook heel gauw op uitgekeken.

Dublin heerst als je weet waar je heen kunt.
pi_80009046
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 12:55 schreef laforest het volgende:

[..]

Beter dan Cork.
Ben je ook heel gauw op uitgekeken.

Dublin heerst als je weet waar je heen kunt.
Ik bedoel niet dat het saai is. Ik bedoel maar van dat het niet de ierse charmes heeft.

beetje hetzelfde als Amsterdam en de rest van nederland.
pi_80009146
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 16:34 schreef murphyjenkins het volgende:

[..]

Ik bedoel niet dat het saai is. Ik bedoel maar van dat het niet de ierse charmes heeft.

beetje hetzelfde als Amsterdam en de rest van nederland.
Ja Amsterdam is ook wel een heel erg voorbeeld.
pi_80010321
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 16:37 schreef laforest het volgende:

[..]

Ja Amsterdam is ook wel een heel erg voorbeeld.
Wat ik bedoel is dat in hoofdsteden vaak niet de charmes van een Land te vinden is. Desondanks heb ik me zeker vermaakt, ookal was ik een paar keer verdwaald
pi_80010482
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 17:08 schreef murphyjenkins het volgende:

[..]

Wat ik bedoel is dat in hoofdsteden vaak niet de charmes van een Land te vinden is. Desondanks heb ik me zeker vermaakt, ookal was ik een paar keer verdwaald
Ik vind Wenen en Ljubljana erg mooie hoofdsteden hoor.
  dinsdag 6 april 2010 @ 18:32:03 #38
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_80013417
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 17:12 schreef laforest het volgende:

[..]

Ik vind Wenen en Ljubljana erg mooie hoofdsteden hoor.
Hoofdsteden zijn vaak wel mooi, maar niet representief voor het land. De buitenwijken zijn soms wel meer representatief.

Waar ik woon bijvoorbeeld is een mooi lief dorpje binnen London.
reset
pi_80013516
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 18:32 schreef Individual het volgende:

[..]

Hoofdsteden zijn vaak wel mooi, maar niet representief voor het land. De buitenwijken zijn soms wel meer representatief.

Waar ik woon bijvoorbeeld is een mooi lief dorpje binnen London.
London vind ik dan weer niks. Ik kom er heel vaak omdat mijn moeder buiten London woont, maar nee, blegh
  dinsdag 6 april 2010 @ 18:42:42 #40
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_80013772
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 18:35 schreef laforest het volgende:

[..]

London vind ik dan weer niks. Ik kom er heel vaak omdat mijn moeder buiten London woont, maar nee, blegh
Tis een enorme stad met vele gezichten, maar als je vanaf de vliegvelden ergens heen moet reizen is het minder leuk.

In mijn groene dorp is er zelfs nog wat dorpsmentaliteit te vinden en het hoogste gebouw is de kerktoren.
reset
pi_80014104
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 18:42 schreef Individual het volgende:

[..]

Tis een enorme stad met vele gezichten, maar als je vanaf de vliegvelden ergens heen moet reizen is het minder leuk.

In mijn groene dorp is er zelfs nog wat dorpsmentaliteit te vinden en het hoogste gebouw is de kerktoren.
Mijn moeder woont ook in een dorpje.
pi_80029440
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 16:34 schreef murphyjenkins het volgende:
Precies, da's wat ik ook altijd aan iedereen vertel. Komt vast door al die vervelende immigranten.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_80106373
Kreeg dit net in mijn inbox (geen spam), wellicht handig voor mensen die overwegen naar Ierland/Noord-Ierland te verhuizen:
quote:
Make a date in your diary to visit The Bilingual People –Language Recruitment and Expat Fair, organised by www.toplanguagejobs.nl at the Grote Kerk Den Haag, The Hague on the 24th April 2010!

The Bilingual People Language Recruitment Fair is the largest and most exciting exhibition of its kind dedicated to multi-lingual recruitment. Following the success of our first event of 2010 in Dublin the Language Recruitment Fair is now heading for The Hague,in the Netherlands.

If you are a bi-lingual or multi-lingual speaker and you are interested in finding a great job that meets your skills this is a ‘must-see’ event!!

This year’s event will be our first in The Hague. Confirmed exhibitors include:

Beeswax
Unique Multilingual
Delegate Recruitment
Gem
National Pen
HE Space
Tax Globalizers
Guardian Wealth Mgmt
My English CV
Rackspace
Sonar Appartementen
Blue Lynx

Why you should not miss the Bilingual People Fair of the 24th of April2010

- The fair showcases National & International companies and recruitment agencies that are interested in recruiting people with language skills, both for positions in The Netherlands and also throughout Europe.
- There will be a wide range of positions across many industry specifications
- You will be able to meet leading employers as well as Holland based and European Recruitment Agencies under one roof, saving you time and energy when looking for your new job!
- You will be able to talk to leading employers and agencies face-to-face and discuss a wide range of employment opportunities.
- Companies will be conducting interviews hoping to hire staff at, or shortly after the event
- Bring your CV - this is essential and will be requested by most companies and recruitment agencies if you are interested in applying for active jobs
- Professionals will be on hand to give you advice on your CV and all other aspects, to help you find your perfect job.
- There will be various talks from senior professionals working in the language recruitment industry, on a wide range of issues. These will be aimed at giving you information on how to find your dream job, and different job opportunities using your language skills both in the Netherlands and throughout the rest of Europe.
- There will also be an Expat Zone at the event providing all sorts of useful information and services to expatriates in The Netherlands

There are a limited number of FREE online tickets for this event and will be allocated on a strict first come serve basis. For more information about the fair and to register for your FREE ticket visit:

http://www.bilingualpeople.nl/get_ticket

We look forward to seeing you there!

Top Language Jobs Team
pi_80107689
Waar blijft de "taalvee" flamewar?
pi_80121474
Taalvee, tja... Niks mis met klein beginnen. Als je in Nederland blijft wachten tot je droombaan vanuit Ierland aan komt waaien, kan het lang duren.
pi_80163417
Even een soort van TVP.

Ik Ierland!

Het is mijn droom om er ooit te wonen, maar eerst nog maar lekker vaak op vakantie.
pi_80164599
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 17:22 schreef Blossom86 het volgende:
Even een soort van TVP.

Ik Ierland!

Het is mijn droom om er ooit te wonen, maar eerst nog maar lekker vaak op vakantie.
Waarom wil je hier wonen?
pi_80165103
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 18:09 schreef laforest het volgende:

[..]

Waarom wil je hier wonen?
Mijn vader is al jaren dol op Ierland, elk jaar gaat hij erheen in zijn eentje. Soms citytrips, soms rondreizen. Een paar jaar geleden heeft hij mij voor het eerst meegenomen, en eigenlijk vanaf het moment dat ik voet op Ierse bodem zette voelde het als 'thuis'.
Ik vind het land prachtig en de mensen hebben nog vertrouwen in andere mensen. Hier word je meteen achterdochtig bekeken als je vraagt hoe laat het is op straat, daar hoef je je landkaartje maar open te vouwen en er vragen al mensen of ze kunnen helpen.
Er is wel eens een echtpaar helemaal met de bus 20 minuten met mijn vader meegereisd, zodat hij niet verkeerd zou gaan.
Wij zaten in een pub toevallig bij een Iers vriendengroepje aan tafel, even mee gekletst, en ze nodigden ons gelijk uit voor een verjaardagsfeest van een van hun die avond. En dat ze het gewoon oprecht menen als ze dan zeggen dat ze het heel leuk zouden vinden als wij ook komen.
Dat soort dingen.

Daarnaast de sfeer, de historie, het landschap.

Als ik daar ben hou ik zelfs van voetbal.

Misschien maak ik het wel mooier dan het is hoor, maar het voelt gewoon zo fijn daar!
pi_80167059
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 18:28 schreef Blossom86 het volgende:

[..]

Mijn vader is al jaren dol op Ierland, elk jaar gaat hij erheen in zijn eentje. Soms citytrips, soms rondreizen. Een paar jaar geleden heeft hij mij voor het eerst meegenomen, en eigenlijk vanaf het moment dat ik voet op Ierse bodem zette voelde het als 'thuis'.
Ik vind het land prachtig en de mensen hebben nog vertrouwen in andere mensen. Hier word je meteen achterdochtig bekeken als je vraagt hoe laat het is op straat, daar hoef je je landkaartje maar open te vouwen en er vragen al mensen of ze kunnen helpen.
Er is wel eens een echtpaar helemaal met de bus 20 minuten met mijn vader meegereisd, zodat hij niet verkeerd zou gaan.
Wij zaten in een pub toevallig bij een Iers vriendengroepje aan tafel, even mee gekletst, en ze nodigden ons gelijk uit voor een verjaardagsfeest van een van hun die avond. En dat ze het gewoon oprecht menen als ze dan zeggen dat ze het heel leuk zouden vinden als wij ook komen.
Dat soort dingen.

Daarnaast de sfeer, de historie, het landschap.

Als ik daar ben hou ik zelfs van voetbal.

Misschien maak ik het wel mooier dan het is hoor, maar het voelt gewoon zo fijn daar!
Dat was zeker niet hier in Ballymun

Grapje

Gaaf.
pi_80171088
Sowieso niet in Dublin ws.

Het Westen is wel overwegend geweldig in mijn ervaring. Alleen nog maar leuke B&B's meegemaakt daar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')