Dat is nog eens een goeie introductie! Als je huisgenote met je op de vuist gaat vandaag is dat normaal. Het is een teken van vriendschap tijdens Paddy's Day.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:32 schreef Blurred86 het volgende:
Hi! ik vlieg vanavond naar Dublin om daar stage te lopen tot eind juli, hopelijk vanavond st patrick's day vieren met mijn nieuwe huisgenote!
Iemand hier nog tips voor goedkoop prepaid bellen in Ierland? Ik heb zelf al een telefoon, dus heb alleen een simkaart nodig. Wat is een goede provider?
Dat kan hier wel, lijkt mequote:Op zaterdag 2 april 2011 14:07 schreef Fafinette het volgende:
Is er ook een topic over Noord-Ierland of moeten we dat gewoon in dit topic doen?
Als je katholiek bent dan post je hier en als je protestant bent post je in het UK topic.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:07 schreef Fafinette het volgende:
Is er ook een topic over Noord-Ierland of moeten we dat gewoon in dit topic doen?
Ja. Ik heb tijd lang mijn simlock vrije foon uit Zuid Afrika in Ierland gebruikt.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:09 schreef gerardvanbezij het volgende:
Als ik hier een simlock vrije prepaid telefoon heb, kan ik in Ierland dan een simkaart kopen en gebruiken in mijn telefoon?.
Neem een zak aardappels mee om uit te delen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:22 schreef gerardvanbezij het volgende:
Op weg naar mijn werk vraagt er gemiddeld 9 keer iemand om "spare change "
DUBLIN FTW
Hey buddy, you got some spare change on ya?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:22 schreef gerardvanbezij het volgende:
Op weg naar mijn werk vraagt er gemiddeld 9 keer iemand om "spare change "
DUBLIN FTW
5 jaar alweer, bevalt goed dus?. Woon er net een maand,bevalt prima so far..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:48 schreef laforest het volgende:
[..]
Hey buddy, you got some spare change on ya?
Morgen woon ik 5 jaar in Ierland, op de kop af.
Bevalt me uitstekend.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:46 schreef gerardvanbezij het volgende:
[..]
5 jaar alweer, bevalt goed dus?. Woon er net een maand,bevalt prima so far..
Waterville is leuk, maar een leuke plek in het midden van een hoop tokkiegedeeltes rond blanchs. Had ik ook toen ik in Charlestown woonde, super modern en leuk, maar de bus moest dan wel door Finglas enzo, tussen paard en wagen en criminelen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:16 schreef gerardvanbezij het volgende:
Nice, ik ga volgende maand naar een eigen 2 kamer appartement in Waterville...
Waterville zelf is erg mooi, makkelijk naar Blanch shopping, mooi park etcquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:23 schreef gerardvanbezij het volgende:
Werk in Ballycoolin dus dan is Waterville wel lekker dichtbij. Als het niet bevalt ben ik zo weer terug in het centrum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |