Om het goed te doen is best moeilijk, denk ik.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:42 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch echt af hoe moeilijk het is om een touchscreen te maken.
Als ik de HTC's en dergelijke van collega's hier zo zie: heel moeilijk. Geen enkele haalt het bij de iPhone.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:42 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
En in hoeverre is de software en/of de hardware bepalendquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:42 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Smartphones beginnen nu pas in de buurt van de iPhone te komen qua bediening en interface (waarbij het meeste nog "geleend" is ook, maar soit). Collega van me was ook helemaal blij met z'n HD2 die nu ook ein-de-lijk redelijk reageerde a la iPhone, maar de iPhone kon dit dus al bijna 3 jaar geleden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
En dan wou ik nog bijna de Moterola droid kopen ook
Ik weet dat dit een Apple SC is. maar de iPhone hoef je echt niet aan te prijzen hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:11 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Smartphones beginnen nu pas in de buurt van de iPhone te komen qua bediening en interface (waarbij het meeste nog "geleend" is ook, maar soit). Collega van me was ook helemaal blij met z'n HD2 die nu ook ein-de-lijk redelijk reageerde a la iPhone, maar de iPhone kon dit dus al bijna 3 jaar geleden.
Alleen jammer dat de Blackberry een interface heeft die ontworpen is door drie dronken mongoloide Canadeesjes op een powertrip.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:21 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik weet dat dit een Apple SC is. maar de iPhone hoef je echt niet aan te prijzen hoor
Want iPhone loopt qua communicatie telefoon ver achter op bijv. de Blackberry.
De prijs natuurlijk. Op dit moment heb ik nog steeds een iBook, maar steeds meer nieuwe software werkt daar gewoon niet op. Vandaar dat ik hem een keer wil vervangen voor een nieuwe Apple-laptop. Verder wil ik natuurlijk weten hoe de kwaliteit van dat ding is. Je hoort best wel vaak klachten over de gewone MacBook.quote:
Ik zal er niet op in gaan op de SC in zn eer te behouden. Maar ben het totaal niet met je eensquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:22 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de Blackberry een interface heeft die ontworpen is door drie dronken mongoloide Canadeesjes op een powertrip.
Ieder zijn eigen smaak natuurlijk, maar ver achter lopen, nee. 'Multitasking' is ook maar een buzzword dat door iedereen gebruikt wordt om de iPhone af te kraken terwijl de gemiddelde gebruiker dit echt niet mist. Misschien ben jij niet een gemiddelde gebruiker en heb je een goede reden om het wel te missen, maar dat wil nog niet zeggen dat de iPhone 'ver achter loopt qua communicatie'. Wat dat met multitasking te maken heeft ontgaat me trouwens ookquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:21 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik weet dat dit een Apple SC is. maar de iPhone hoef je echt niet aan te prijzen hoor
Want iPhone loopt qua communicatie telefoon ver achter op bijv. de Blackberry.
Dus ik hoop dat een eventuele opvolger (mocht die ooit komen) daar verandering in brengt (lees: multitasking)
De meeste mensen multitasken geeneens op hun telefoon. Wordt zwaar overdreven allemaal. Evenals MMS.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen smaak natuurlijk, maar ver achter lopen, nee. 'Multitasking' is ook maar een buzzword dat door iedereen gebruikt wordt om de iPhone af te kraken terwijl de gemiddelde gebruiker dit echt niet mist. Misschien ben jij niet een gemiddelde gebruiker en heb je een goede reden om het wel te missen, maar dat wil nog niet zeggen dat de iPhone 'ver achter loopt qua communicatie'. Wat dat met multitasking te maken heeft ontgaat me trouwens ook
Dat bedoel ik ja. Vroeg een keer aan iemand wat hij dan dacht te missen. 'Nou gewoon, dat je een email schrijft of wat surft, een telefoontje krijgt en daarna gewoon verder kunt gaan waar je gebleven was'. Dat is dus geen multitaskingquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:26 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
De meeste mensen multitasken geeneens op hun telefoon. Wordt zwaar overdreven allemaal. Evenals MMS..
Ik heb een vorige generatie MBP (de non-unibody) en ben over de kwaliteit zeer te spreken. Afgezien van de batterij doet alles het nog perfect na bijna drie jaar intensief gebruik. Maar in de unibodies zit weer een veeel betere accu, dus laat je daar niet door weerhouden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:23 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
De prijs natuurlijk. Op dit moment heb ik nog steeds een iBook, maar steeds meer nieuwe software werkt daar gewoon niet op. Vandaar dat ik hem een keer wil vervangen voor een nieuwe Apple-laptop. Verder wil ik natuurlijk weten hoe de kwaliteit van dat ding is. Je hoort best wel vaak klachten over de gewone MacBook.
Je mag in deze SC best kritiek hebben op Apple-producten hoor. Het is geen kerkquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:25 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik zal er niet op in gaan op de SC in zn eer te behouden. Maar ben het totaal niet met je eens
Als ik aan het smsen ben, wil ik wel tegelij rarretjes kunnen uitpakken op mijn telefoonquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja. Vroeg een keer aan iemand wat hij dan dacht te missen. 'Nou gewoon, dat je een email schrijft of wat surft, een telefoontje krijgt en daarna gewoon verder kunt gaan waar je gebleven was'. Dat is dus geen multitasking
Dan zou ik geen WM7-telefoon aanschaffen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als ik aan het smsen ben, wil ik wel tegelij rarretjes kunnen uitpakken op mijn telefoon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |