abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 maart 2010 @ 08:53:10 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_79597536
Mogge
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_79597557
daar zijn we weer
pi_79597792
zoooo leuk hier zitten! We hebben een paar super leuke enthousiaste en aardige standhouders die al 3 jaar komen en bijna vrienden zijn geworden Echt zo tof om hen weer te zien en ze bezig te zien ons te helpen er een geweldig evenement van te maken
pi_79598031
goeiemorgen, daar was ik weer eens ben de laatste dagen wat meer teruggetrokken... kan je hebben nietwaar?

Voor ik het vergeet: heel veel plezier dit weekend sunny!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79598075
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 09:17 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen, daar was ik weer eens ben de laatste dagen wat meer teruggetrokken... kan je hebben nietwaar?
Kan ik me wel voorstellen. Ik heb trouwens wel een stukje gemist, hoe is het nu met je??

Oh en bedankt
pi_79598189
hier gaat het l a n g z a a m de pancreas gedraagt zich nog steeds niet... en maandag zitten we al op 6 weken. maar goed, we houden de moed erin (zei ze ietwat moedeloos )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79598251
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 09:23 schreef DarkElf het volgende:
hier gaat het l a n g z a a m de pancreas gedraagt zich nog steeds niet... en maandag zitten we al op 6 weken. maar goed, we houden de moed erin (zei ze ietwat moedeloos )
Kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt..

(shit wat typt het klote met een pleister om je vinger )
pi_79598257
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 09:07 schreef Sunnythesun het volgende:
zoooo leuk hier zitten! We hebben een paar super leuke enthousiaste en aardige standhouders die al 3 jaar komen en bijna vrienden zijn geworden Echt zo tof om hen weer te zien en ze bezig te zien ons te helpen er een geweldig evenement van te maken
\

5 uur slaap en dan zo staan te cheerleaden? Hoe erg loop je te stuiteren en hoeveel koffie heb je al op?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_79598297
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 09:23 schreef DarkElf het volgende:
6 weken al Wat gaat de tijd snel En ik kan me goed voorstellen dat je er wat moe van wordt :S
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_79598343
DE, geen wonder dat je wat moedeloos wordt, maar het grootste deel zit er echt op nu, en hopelijk hoef je niet meer onder het mes. Er komt een eind aan, echt

Sun, wat leuk dat het zo goed gaat allemaal! De beurs is morgen?
pi_79598362
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 09:26 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

\

5 uur slaap en dan zo staan te cheerleaden? Hoe erg loop je te stuiteren en hoeveel koffie heb je al op?
1 bakkie nog maar.. Maar dit organiseren geeft zoooooveel energie. Denk wel dat ik er morgen en overmorgen vrij brak bij loop (als ik uberhaupt nog kan lopen), maar goed..
pi_79598378
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 09:29 schreef ColdFeet het volgende:
Sun, wat leuk dat het zo goed gaat allemaal! De beurs is morgen?
en overmorgen
pi_79598417
zit hier trouwens in mijn eentje keihard met Eddie Vedder mee te blèren en dat galmt een beetje (I-pod achter de omroepinstallatie )
pi_79598528
(ik stuiter nog even door..)

Was net trouwens wel grappig: er hopte zomaar een kikker voor de infobalie langs Eerst dacht ik dat die van een standhouder moest komen, maar nog niemand heeft levende have staan. Dus toch een inheemse kikker die hier uit de sloot komt. Die dacht natuurlijk ook: 'Een vivariumbeurs! Daar moet ik zijn!' het is immers broedseizoen
Heb hem maar weer naar de sloot gebracht.. Denk niet dat de tropische dames hier hem leuk zullen vinden..

[/suiterbui]
pi_79598771
Zo, boodschappen zijn weer binnen.... Koelkast is vol en weer genoeg inspiratie voor het avondeten! Shit! Terwijl ik dit typ bedenk ik me dat ik pijnboompitjes vergeten ben.... . Nou ja, dan maar salade zonder pitjes vanavond.......
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_79598862
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 09:36 schreef Sunnythesun het volgende:
(ik stuiter nog even door..)

Was net trouwens wel grappig: er hopte zomaar een kikker voor de infobalie langs Eerst dacht ik dat die van een standhouder moest komen, maar nog niemand heeft levende have staan. Dus toch een inheemse kikker die hier uit de sloot komt. Die dacht natuurlijk ook: 'Een vivariumbeurs! Daar moet ik zijn!' het is immers broedseizoen
Heb hem maar weer naar de sloot gebracht.. Denk niet dat de tropische dames hier hem leuk zullen vinden..

[/suiterbui]
Je bent lekker bezig met stuiteren Ik zou bijna enthousiast worden Ik hoop dat ik me morgen een beetje ok voel. Zit nu half brak op kantoor. Had vanmorgen echt een opstarttijd van 1,5 uur nodig en een mega-warme douche. Verkoudheid
pi_79598927
En ik stuiter even naar boven om de strijken en subtiel wat herrie te maken zodat manlief zijn bedje uit komt en we gezellig koffie kunnen gaan drinken samen........
pi_79598955
Wat ga je koken dan, Tezz?
pi_79599005
heb net tegen t lieve Vlaamse fysiomeisje lopen bitchen maar ze nam het niet persoonlijk zei ze al

(ikke zo van: stom gedoe, schiet niet op, ben het beu, k ziekenhuis moppermoppermopper etc... )

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79599008
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 09:51 schreef ColdFeet het volgende:
Wat ga je koken dan, Tezz?
Hahaha ik typ het net in het wewv-topic! Een salade van gegrilde groenten (groene asperges, gele paprika, kastanje champ en courgette) met parmezaan op een bedje van rucola en daarbij een lekkere grote entrecote van de grill!
pi_79599028
ben benieuwd naar foto' s van de beurs sun na t weekend en van de beesten die er zoal gaan komen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79599055
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 09:52 schreef Tezz het volgende:

[..]

Hahaha ik typ het net in het wewv-topic! Een salade van gegrilde groenten (groene asperges, gele paprika, kastanje champ en courgette) met parmezaan op een bedje van rucola en daarbij een lekkere grote entrecote van de grill!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79599065
quote:

[..]

pi_79599078
ff een smiley steal van sunny voor DE

Verder, goedemorgen allemaal!
pi_79599106
Wat DE en Cyber zeggen, Tezz
pi_79599137
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 09:48 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Je bent lekker bezig met stuiteren Ik zou bijna enthousiast worden Ik hoop dat ik me morgen een beetje ok voel. Zit nu half brak op kantoor. Had vanmorgen echt een opstarttijd van 1,5 uur nodig en een mega-warme douche. Verkoudheid
oww dat is niet fijn nee.. Zit hier ook al met een rauwe strot en een begin van een hoest.. maar we stuiteren nog ff lekker verder
pi_79599343
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 09:52 schreef DarkElf het volgende:
heb net tegen t lieve Vlaamse fysiomeisje lopen bitchen maar ze nam het niet persoonlijk zei ze al

(ikke zo van: stom gedoe, schiet niet op, ben het beu, k ziekenhuis etc... )

Dat zal ze vast vaker horen 't Is ook zowat om tegen je behandelend arts uit te vallen, hè
pi_79599358
Tezz, lekker joh
pi_79599388
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 10:02 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat zal ze vast vaker horen 't Is ook zowat om tegen je behandelend arts uit te vallen, hè
heb een hele lieve dr dus die zou het niet eens erg vinden ook. vond het ook geen probleem om mijn heimweegeklaag aan te horen tussen het neus snuiten en snikken door
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79599475
Ik denk dat het lieve Vlaamse fysiomeisje best begreep dat je even wilde bitchen hoor DE! En ik vind 't nog niet eens bitchen, wat je deed.

Klinkt lekker, Tezz. .

En als er kikkerfoto's komen, mogen die dan onder een spoiler of met een heel grote waarschuwing? . Ik heb een vreselijk fobie voor die beesten en anders ga ik huilen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_79599506
quote:

[..]

Foto waardig heute abond?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 maart 2010 @ 10:09:17 #32
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_79599546
Ik geloof dat we bij Tezz eten vanavond.

Ohnee ik heb een verjaardag in Utreg vanavond.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_79599605
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 10:08 schreef cybermans het volgende:

[..]

Foto waardig heute abond?
Oh vast wel! Als ik er aan denk....... (maar dan onder een spoiler voor DE)
pi_79599622
Ik krijg mijn man niet wakker. Nou ja, laat maar lekker liggen, hij heeft nachtdienst vannacht, dus heeft het vast nodig.
pi_79599656
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 09:56 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

oww dat is niet fijn nee.. Zit hier ook al met een rauwe strot en een begin van een hoest.. maar we stuiteren nog ff lekker verder
pi_79599789
Sunny, ik word helemaal vrolijk van je gestuiter

DaD, waar komt dat dan vandaan? Of wil je het er verder niet over hebben?

Lein, sorry, ik had er genoeg van. Ik heb xs verlaten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_79600012
Geen idee, Isa. M'n moeder vindt ze ook eng, misschien dat ik het van haar over heb genomen (evenals haar hoogtevrees, haar angst voor de tandarts... bedankt ma. ).
pi_79600107
Zou best kunnen

Ik heb mijn enorme angst voor onweer van mijn moeder overgenomen. Dat soort dingen zijn gewoon besmettelijk
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_79600156
Oh ja, onweer, die was ik nog vergeten. .
pi_79600173
Ik heb gister heerlijk hardgelopen buiten in regen & onweer. Dan voel je echt dat het lente is; ik raakte niet verkleumd, het was juist lekker fris. En de geur van lenteregen Waarom ruik je dat in de winter eigenlijk niet?
pi_79600433
Ik vind onweer alleen eng als we op de camping zijn. Ik heb dan echt het idee dat ik gewoon geroosterd wordt in mijn mini-caravan.... Ik zit dan ook de hele nacht 'op wacht', net zo lang totdat het onweer voorbij is...... Bente slaapt overigens gewoon door en zegt 's morgens dat ik me niet zo aan moet stellen.....
pi_79600696
onweer
  vrijdag 26 maart 2010 @ 10:47:51 #43
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_79600873
pff eindelijk telefoontje gepleegd die ik al 2 dagen aan het uitstellen was.
Confidence through competence
  vrijdag 26 maart 2010 @ 10:48:21 #44
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_79600894
Ah, ik zie dat dit het fobieëntopique is, komt dat mooi uit
Confidence through competence
pi_79601357
Steer met zijn telefoonfobie
pi_79601516
Kikkers zijn lievvvv had die van vanochtend in mijn handen en die bleef zo schattig lekker zitten

Maar als je een fobie hebt is dat wel heel vervelend ja.. en wel erg sterk als je het zelfs van een foto hebt trouwens!!
pi_79601700
Ik heb ook een hekel aan de Quest. Echt elke maand staat er wel weer ergens een foto van een kikker. .
pi_79601754
heb alleen een (vrij lichte denk ik) vaarfobie

kikkers hoef ik niet in mijn handen maar vind ze wel erg grappig (vooral van die ' tenen' kikkers) en slangen enzo ben ik ook niet zo van onder de indruk. (ok hoef ze niet op schoot maar dat lijkt mij logisch)

Oh wacht: spinnen! ik gruwel van spinnen en alleen van het kijken van foto' s stijgt mijn bloeddruk al slaat natuurlijk nergens op maar goed.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79602620
Kikkers zijn niet leuk.

In ons oude huis hadden we een vijver en mijn man had er op een dag stiekem wat kikkers in uitgezet (gevangen in de sloot). Want 'dat vond ie leuk'.

Het was op een gegeven moment zelfs zo erg dat ik gewoon niet meer door de achtertuin durfde te lopen... Het terras durfde ik nog net aan, maar als ik met de fiets achterom kwam dan zette ik snel mijn fiets in het schuurtje en ging dan via de poort weer naar buiten, liep het hele blok huizen rond en ging door de voordeur naar binnen....
pi_79602727
Ik ben niet bang voor kikkers Wel voor schorpioenen! Ieh! Vakantie in het Midden-Oosten, anyone?
pi_79602763
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 11:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb ook een hekel aan de Quest. Echt elke maand staat er wel weer ergens een foto van een kikker. .

CF, angst voor schorpioenen lijkt me wel enigszins gegrond
pi_79602776
Geen probleem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')