Kan ik me wel voorstellen. Ik heb trouwens wel een stukje gemist, hoe is het nu met je??quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:17 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen, daar was ik weer eensben de laatste dagen wat meer teruggetrokken... kan je hebben nietwaar?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:23 schreef DarkElf het volgende:
hier gaat het l a n g z a a mde pancreas gedraagt zich nog steeds niet... en maandag zitten we al op 6 weken. maar goed, we houden de moed erin (zei ze ietwat moedeloos
)
\quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:07 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
zoooo leuk hier zitten! We hebben een paar super leuke enthousiaste en aardige standhouders die al 3 jaar komen en bijna vrienden zijn geworden
Echt zo tof om hen weer te zien en ze bezig te zien ons te helpen er een geweldig evenement van te maken
6 weken alquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:23 schreef DarkElf het volgende:
hier gaat het l a n g z a a mde pancreas gedraagt zich nog steeds niet... en maandag zitten we al op 6 weken. maar goed, we houden de moed erin (zei ze ietwat moedeloos
)
1 bakkie nog maar.. Maar dit organiseren geeft zoooooveel energie. Denk wel dat ik er morgen en overmorgen vrij brak bij loop (als ik uberhaupt nog kan lopen), maar goed..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
\
5 uur slaap en dan zo staan te cheerleaden? Hoe erg loop je te stuiteren en hoeveel koffie heb je al op?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:29 schreef ColdFeet het volgende:
Sun, wat leuk dat het zo goed gaat allemaal! De beurs is morgen?
Je bent lekker bezig met stuiterenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:36 schreef Sunnythesun het volgende:
(ik stuiter nog even door..)
Was net trouwens wel grappig: er hopte zomaar een kikker voor de infobalie langsEerst dacht ik dat die van een standhouder moest komen, maar nog niemand heeft levende have staan. Dus toch een inheemse kikker die hier uit de sloot komt. Die dacht natuurlijk ook: 'Een vivariumbeurs! Daar moet ik zijn!' het is immers broedseizoen
![]()
![]()
Heb hem maar weer naar de sloot gebracht..Denk niet dat de tropische dames hier hem leuk zullen vinden..
![]()
[/suiterbui]
Hahaha ik typ het net in het wewv-topic! Een salade van gegrilde groenten (groene asperges, gele paprika, kastanje champ en courgette) met parmezaan op een bedje van rucola en daarbij een lekkere grote entrecote van de grill!quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hahaha ik typ het net in het wewv-topic! Een salade van gegrilde groenten (groene asperges, gele paprika, kastanje champ en courgette) met parmezaan op een bedje van rucola en daarbij een lekkere grote entrecote van de grill!
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hahaha ik typ het net in het wewv-topic! Een salade van gegrilde groenten (groene asperges, gele paprika, kastanje champ en courgette) met parmezaan op een bedje van rucola en daarbij een lekkere grote entrecote van de grill!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |