zitten die in sesamstraatquote:
sport zequote:
jazekerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zitten die in sesamstraat![]()
die ken ik wel maar wist niet dat die uit sesamstraat kwamen
ach, jullie kennen de Breakfast Club ook nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zitten die in sesamstraat![]()
die ken ik wel maar wist niet dat die uit sesamstraat kwamen
nou dus wel![]()
zei ik tochquote:Het nummer Don't You (Forget About Me) van de Simple Minds werd naar aanleiding van deze film wereldwijd een hit.
bron
fabeltjes krantquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ach, jullie kennen de Breakfast Club ook niet![]()
[ afbeelding ]
[..]
zei ik toch
wat heeft dat met de breakfast club te maken?quote:
geen reetquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat heeft dat met de breakfast club te maken?
maar daar ben ik dus mee opgegroeidquote:
En ieniemienie, die geile muisquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
van sesamstraat ken ik eigenlijk alleen pino en tommy
die ookquote:
tik takquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar daar ben ik dus mee opgegroeid
fleskequote:
quote:
verstandigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben maar niet meer de ban op gegaan vandaag. Had er gewoon geen goed gevoel over
Misschien morgen nog even naar het spoorwegmuseum, dat is wel leuk
ik ook nietquote:
je gevoel volgen is meestal de juiste wegquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben maar niet meer de ban op gegaan vandaag. Had er gewoon geen goed gevoel over
Misschien morgen nog even naar het spoorwegmuseum, dat is wel leuk
Ik welquote:
Ja en er was gisteren al een versperring op mijn traject. En zo nog wat kleinigheidjes. Maar goed, ander keertje weer dusquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
verstandig
is niet echt fijn weer vandaag
The Breakfast Clubquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ach, jullie kennen de Breakfast Club ook niet![]()
[ afbeelding ]
[..]
zei ik toch
ik werd zelfs uitgelachen door GF en zn vrouwquote:
Schandaligquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik werd zelfs uitgelachen door GF en zn vrouw
cultuurbarbaren
wheheheh en terechtquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
cultuurbarbaren
Want die kennen die film niet?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
cultuurbarbaren
neequote:
jij kijkt nooit naar dit soort films dus van jou had ik het wel verwacht.. jonkiequote:
Bejaarden en kinderen, logisch dat die goede films niet kunnen bijhoudenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee
[..]
jij kijkt nooit naar dit soort films dus van jou had ik het wel verwacht.. jonkie
Oh ja, niet aan gedachtquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bejaarden en kinderen, logisch dat die goede films niet kunnen bijhouden
regenjas aanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga maar eens even naar de winkel. Wat een poepweer zegbah.
en door de rest van de klantenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
cultuurbarbaren
neem dan maar wcpapier meequote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga maar eens even naar de winkel. Wat een poepweer zegbah.
eentje jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en door de rest van de klanten
nou ik de pic heb gezien die LL post blijkt dat ik het dus wel kenquote:
vrijwel niet nee geef mij maar een goeie thriller of horror ofzoquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee
[..]
jij kijkt nooit naar dit soort films dus van jou had ik het wel verwacht.. jonkie
dan is het uitlachen NOG ergerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou ik de pic heb gezien die LL post blijkt dat ik het dus wel ken
5 man aan de barquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eentje jaen dat was ex-personeel
![]()
man er waren er maar 3 aan de bar ofzo
niet overdrijven omdat jullie falen in het kennen van goede films
moet je maar een pic laten zienquote:
nee, diana kende hem, en die liep naar de dansvloerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
5 man aan de bar![]()
en dat ex-personeel kende hem juist wel
zal de volgende keer meteen achter de pc duikenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je maar een pic laten zien
whehehequote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, diana kende hem, en die liep naar de dansvloer
had het over bianca
die kende hem niet (net als idd enkele belgische klanten)
en die 5 klopt 3 plus nic en jij is 5
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bejaarden en kinderen, logisch dat die goede films niet kunnen bijhouden
daar heb je dan ook niks meer aanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:02 schreef Ladylike het volgende:
trouwens ik ga eens kijken of ik die niet op dvd had, heerlijke film voor als het regent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |