Dat kan ik hem eigenlijk nog niet eens kwalijk nemen. Als jij hele dagen in het gezelschap van Liesbeth en Alsido zou doorbrengen, zou je waarschijnlijk ook het gevaar lopen dit soort mensen als referentiekader te nemen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:50 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ja, dat weten jij en ik en nog een heleboel andere mensen. Maar Johan verkeert blijkbaar nog steeds in de veronderstelling dat we allemaal het IQ van een regenworm hebben.
Als hij in een halve minuut meer dan tien keer dusseh wa da betreft zegt, dan weet je wel hoe vrolijk hij is.quote:De manier waarop ze vanavond VMR zo gezellig samen deden, als het niet zo zielig was zou je er om kunnen lachen.
Dat zogenaamd vrolijke gedrag van Johan.
De zoveelste deceptie die ze voor de kiezen gaan krijgen.quote:Maar goed, bijna weekend en zaterdag stroomt heel SV vol met mensen die wel ¤ 20,-- willen betalen voor 5 minuten zendtijd. Hopen dat Alsido niet weg is dit weekend want ze hebben natuurlijk wel iemand nodig die dat allemaal in goede banen gaat leiden. Hopen dat het goed weer is, je zult in de regen en kou buiten moeten wachten tot je eindelijk aan de beurt bent.
Volgens mij had 1 persoon zich aangemeld.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Er komt toch gewoon helemaal niemand naar dat 20 euro voor 5 minuten zendtijd gebeuren, lijkt me?
Dat zal waarschijnlijk de "Bunker" zijn. Alleen zijn de artikelen die het enigszins museumwaardig maakte weer terug naar de sponsor.quote:
Ja, lijkt mij ook dat het om de bunker gaat. Nu liggen er nog wel wat vergeelde boekjes over nucleaire zaken en er hangen wat onduidelijke attributen her en der. Dus wat dat betreft ( ...) kan de museumbezoeker zijn educatieve lol op!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat zal waarschijnlijk de "Bunker" zijn. Alleen zijn de artikelen die het enigszins museumwaardig maakte weer terug naar de sponsor.
Johan heeft de poort vanochtend geopend.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Handig zo'n bewakingscam. Er wordt niets aan het toeval overgelaten. Nu 's nachts de poort nog dicht en het lijkt ergens op.
[ afbeelding ]
Het is nu niet echt een bruisend buurtje.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:47 schreef Copycat het volgende:
SV speelt zich nu af op de rondweg.
Maar hey! Ze rijden er wel mooi! (clap)
Nou ... het hoekje om bruist het als een malle. Compleet met kankerkachels.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:52 schreef pullup het volgende:
Het is nu niet echt een bruisend buurtje.
Sterker nog: het schijnt een ultieme gribus te zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is nu niet echt een bruisend buurtje.
Het pand ligt op de grens van Woensel-West en dat is, to say the least, niet de meest frisse buurt van Eindhoven (SBS Probleemwijken had er destijds een field day met Kees Kankerkachel). En aan de andere kant, onder het spoor door, ligt de tippelzone met afwerkhokken voor de straatprostituees.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Sterker nog: het schijnt een ultieme gribus te zijn.
Klopt dat, Cc?
Als je Johan echt gaat natrekken vind je nog wel meer van dit soort stichtingen ... maar jij weet toch ook wel waarom die stichting bestaat hè, laat m maar schuivenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zal waarschijnlijk de "Bunker" zijn. Alleen zijn de artikelen die het enigszins museumwaardig maakte weer terug naar de sponsor.
En daartussen regeert Koning Vlem I vanuit Paleis Soestdijk als soeverein vorstquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het pand ligt op de grens van Woensel-West en dat is, to say the least, niet de meest frisse buurt van Eindhoven (SBS Probleemwijken had er destijds een field day met Kees Kankerkachel). En aan de andere kant, onder het spoor door, ligt de tippelzone met afwerkhokken voor de straatprostituees.
'quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je Johan echt gaat natrekken vind je nog wel meer van dit soort stichtingen ... maar jij weet toch ook wel waarom die stichting bestaat hè, laat m maar schuiven
Dat dusquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
'
Daarom geloof ik niet in zijn geldproblemen. Ik ken dit soort mensen. Hoe harder ze roepen dat ze leeg zijn, hoe minder medelijden je met ze hoeft te hebben.
Ik wist zo gauw zijn adressen in Huissen en Weert niet meer, maar ik denk dat als je daar kijkt, je ook nog wel het één en ander aan bv'tjes, stichtingen en maatschappijen zal vinden.
Exorcismquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:42 schreef Disana het volgende:
We gaan toch niet echt beleven dat er een kind in Aqua Aura komt? Ik hoop dat dat kind daar ergens anders voor zit.
Ach, op zakelijk gebied heeft hij best het een en ander bereikt. Dat hij er privé een zooitje van maakt doet daar weinig aan af.quote:
En dan zo'n kruis tussen haar benen rammen. Fuck you, fuck Jesus!quote:
Koning Kannix.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Ach, op zakelijk gebied heeft hij best het een en ander bereikt. Dat hij er privé een zooitje van maakt doet daar weinig aan af.
Kannix past nog beter bij Alsido
Your mother sucks cock in hell!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:45 schreef Disana het volgende:
En dan zo'n kruis tussen haar benen rammen. Fuck you, fuck Jesus!
heb het uitgezet, wat een dom dom wijf is die Anne, en zo gemaakt, de 1e keer deed ze spontaan ( op haar manier) nu praat ze al anders en zit netjes en ppfftt vind haar niks, en haar replay schoentjes vind ik ook niks.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:32 schreef Jian het volgende:
goedemorgen![]()
ik ben klaar voor Aquanogwattus
Zoals gewoonlijk is het multifunctioneel.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:05 schreef Copycat het volgende:
Lieve groetjes van Annemarie Sips
Wat is het nut van dat kaarsgedoe?
Ik heb nauwelijks geluisterd maar je schijnt ontspannen te raken van het geknisper en de rook in je oor. Mij lijkt zo'n vlam boven je hoofd nou juist niet ontspannen liggenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:05 schreef Copycat het volgende:
je kan nog wel meer met kaarsen doen, alleen deze was zo dunnetjesquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk is het multifunctioneel.
Het kan je rust geven, allerlei spanningen wegnemen en als klap op de vuurpijl helpt het ook tegen verkoudheid.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:04 schreef Disana het volgende:
Oh god dat winkeltje heet werkelijk Spirishop.
http://www.spiri-shop.nl/
Je mag mij ook bellen hoor, en ik vertel je gewoon alles Gratis, ik zie ook vaak dingen in mijn glazen bolletje en is het die dag mistig in mijn glazen bolletje dan verzin ik wel ietsquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze is goedkoper als Char![]()
[ afbeelding ]
Je lijkt me een natuurtalentquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je mag mij ook bellen hoor, en ik vertel je gewoon alles Gratis, ik zie ook vaak dingen in mijn glazen bolletje en is het die dag mistig in mijn glazen bolletje dan verzin ik wel ietswat jij graag wilt horen.
vind het meer een uitdragerij, ohhhhhhhh Waterloopplein tatatatataquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Ligt het nou echt aan mij, of gaat het daar qua interieur echt steeds meer op een goedkope hoerenkast lijken?
ben van alle markten thuis, orb`s, Trollen en Feen, klop en hamergeesten, You name It en Ik vertel het jequote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:18 schreef Disana het volgende:
Als je de angst laat overheersen zie je door de bomen niks meer.
En Johan zijn oren zijn eens goed uitgepulktquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk is het multifunctioneel.
Het kan je rust geven, allerlei spanningen wegnemen en als klap op de vuurpijl helpt het ook tegen verkoudheid.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:22 schreef Toverheks het volgende:
PB maak eens een Cap van die voeten van der, heb ze daar nu een tatoo zitten of heeft ze gewoon vieze voeten.
Spataders?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:25 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Het ziet er in ieder geval raar uit
Ik wist ook dat mijn oma's gingen overlijden, wist alleen niet precies wanneer.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:28 schreef Disana het volgende:
Deze mevrouw wist dingen die ze niet kon weten. Zoals dat haar oma ging overlijden.
Je had ook op haar rechterhand moeten letten, daarmee rolde ze de portemonnee van Johan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:05 schreef Copycat het volgende:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:43 schreef Jian het volgende:
"De chat's en forums waar mensen elkaar afmaken, en hoeveel pijn dat veroorzaakt bij mensen !"
Letten jullie op stelletje klieren
Zijn toch gewoon haar spataderen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:22 schreef Toverheks het volgende:
PB maak eens een Cap van die voeten van der, heb ze daar nu een tatoo zitten of heeft ze gewoon vieze voeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |