Dat kan ik hem eigenlijk nog niet eens kwalijk nemen. Als jij hele dagen in het gezelschap van Liesbeth en Alsido zou doorbrengen, zou je waarschijnlijk ook het gevaar lopen dit soort mensen als referentiekader te nemen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:50 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ja, dat weten jij en ik en nog een heleboel andere mensen. Maar Johan verkeert blijkbaar nog steeds in de veronderstelling dat we allemaal het IQ van een regenworm hebben.
Als hij in een halve minuut meer dan tien keer dusseh wa da betreft zegt, dan weet je wel hoe vrolijk hij is.quote:De manier waarop ze vanavond VMR zo gezellig samen deden, als het niet zo zielig was zou je er om kunnen lachen.
Dat zogenaamd vrolijke gedrag van Johan.
De zoveelste deceptie die ze voor de kiezen gaan krijgen.quote:Maar goed, bijna weekend en zaterdag stroomt heel SV vol met mensen die wel ¤ 20,-- willen betalen voor 5 minuten zendtijd. Hopen dat Alsido niet weg is dit weekend want ze hebben natuurlijk wel iemand nodig die dat allemaal in goede banen gaat leiden. Hopen dat het goed weer is, je zult in de regen en kou buiten moeten wachten tot je eindelijk aan de beurt bent.
Volgens mij had 1 persoon zich aangemeld.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Er komt toch gewoon helemaal niemand naar dat 20 euro voor 5 minuten zendtijd gebeuren, lijkt me?
Dat zal waarschijnlijk de "Bunker" zijn. Alleen zijn de artikelen die het enigszins museumwaardig maakte weer terug naar de sponsor.quote:
Ja, lijkt mij ook dat het om de bunker gaat. Nu liggen er nog wel wat vergeelde boekjes over nucleaire zaken en er hangen wat onduidelijke attributen her en der. Dus wat dat betreft ( ...) kan de museumbezoeker zijn educatieve lol op!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat zal waarschijnlijk de "Bunker" zijn. Alleen zijn de artikelen die het enigszins museumwaardig maakte weer terug naar de sponsor.
Johan heeft de poort vanochtend geopend.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Handig zo'n bewakingscam. Er wordt niets aan het toeval overgelaten. Nu 's nachts de poort nog dicht en het lijkt ergens op.
[ afbeelding ]
Het is nu niet echt een bruisend buurtje.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:47 schreef Copycat het volgende:
SV speelt zich nu af op de rondweg.
Maar hey! Ze rijden er wel mooi! (clap)
Nou ... het hoekje om bruist het als een malle. Compleet met kankerkachels.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:52 schreef pullup het volgende:
Het is nu niet echt een bruisend buurtje.
Sterker nog: het schijnt een ultieme gribus te zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is nu niet echt een bruisend buurtje.
Het pand ligt op de grens van Woensel-West en dat is, to say the least, niet de meest frisse buurt van Eindhoven (SBS Probleemwijken had er destijds een field day met Kees Kankerkachel). En aan de andere kant, onder het spoor door, ligt de tippelzone met afwerkhokken voor de straatprostituees.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Sterker nog: het schijnt een ultieme gribus te zijn.
Klopt dat, Cc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |