nee, pakje gaat vanzelf naar het postkantoor als ie twee keer is aangeboden op je huisadres en daar (of bij je buren) niemand thuis was.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:06 schreef milowflow het volgende:
Kan ik m'n pakketje ook bij een postkantoor laten bezorgen en daar ophalen ofzo? Hoe werkt dat?
is al vaker gezegd.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:06 schreef milowflow het volgende:
Kan ik m'n pakketje ook bij een postkantoor laten bezorgen en daar ophalen ofzo? Hoe werkt dat?
neequote:Op zondag 28 maart 2010 20:07 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
is al vaker gezegd.
je besteld iets en krijgt het thuis, als het iets groots is komt het meestal met een busje.
ben je niet thuis.. dan kan je het ophalen op het postkantoor.
ik weet niet of je pakketjes kan laten bezorgen bij een postkantoor??
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30486quote:Op zondag 28 maart 2010 20:10 schreef tokko1 het volgende:
Heey, ik zoek naar een mooi klein MP3 spelertje, eigenlijk zo goedkoop mogelijk.. voor 't hardlopen
Mag evt ook met MicroSD ofzo.. heb dr nog wel een liggen. Ebay/China....
Boeit niet echt..quote:Op maandag 29 maart 2010 01:05 schreef MaddoxX het volgende:
Laten jullie het als "gift" versturen.. of boeit dat geen ene zak (met douane en shizzle)?
Heb je soms klachten gekregen van die griet dat je een putlucht hebt?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:27 schreef Twizu het volgende:
Dag mannen,
Zal zoiets werken, denken jullie?
Wordt gebruikt om tussen de tanden te reinigen, alleen ik snap 'm niet helemaal. Hoe komt dat ding aan stroom? En waar moet het (mond)water dan in? Een waterpik kost in NL al snel meer dan 35 euro, dus zal wel een mooi alternatief zijn.
Oh, en voor de geïnteresseerden. Ik heb ook nog Urine testers (Glucose, Ketone, Blood, pH & Protein) gekocht. Niet helemaal chinees, wel eBay.
Ben benieuwd hoe nauwkeurig ze zijn.
Er komen soms groene zure wolken uit mijn mond. Bij de laatste zoen ging ze out door de lucht.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:17 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Heb je soms klachten gekregen van die griet dat je een putlucht hebt?![]()
Volgens mij is het alleen een pistool, daar hoort nog iets van een compressor + slang ofzo bij.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:02 schreef Unreal88 het volgende:
Nee kijk
Ik was gister buiten aan het vliegen met dat ding
en ik wou kijken hoe hoog hij kon gaan
alleen toen ging het waaien en waaide hij zo weg dus ik liet gas los maar hij was boven dat dak
Dus toen lag hij daar
En gisteravond was het te donker om te gaan kijken op dat dak
Dus net even ergens aangebeld en via het dakterras van iemand zo daarheen gelopen en toen met een ladder verder
En daar lag mijn helikopter
Ok het is 10 meter hoog dan?
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=oostersingel,+groningen&sll=37.0625,-95.677068&sspn=39.456673,79.013672&ie=UTF8&cd=1&hq=&hnear=Oostersingel,+Groningen,+Nederland&ll=53.223263,6.570446&spn=0.007297,0.01929&t=h&z=16&layer=c&cbll=53.223319,6.570339&panoid=KescLefLpRcxmIq7qm5NTA&cbp=12,219.27,,0,5
daarzo lag hij
Me 2quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:37 schreef dj-mike het volgende:
Eindelijk is Popbuying weer online, krijg ik deze melding als ik probeer in te loggen. 'Please use legitimate IP to login in.'
Nog meer mensen hier last van?
Komt dat ei weer langs, blijft verleidelijk maar Griekenland maakt afsjorren wel erg duurquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:27 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Me 2
Wut?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29431
-
Lekker chinees glijmiddel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |