Ik vond het chille lampjes. Bij mij zat er wel een lusje + touwtje in.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:28 schreef Poekieman het volgende:
[..]
Ik heb een tijd geleden 10 bij de Suntekstore gekocht, voor $1.31 per stuk, inclusief een CR123 batterij (geen accu). Waren redelijke dingen, die Smiling Sharks, leuk logootje ook. Niet zo goed afgewerkt, niet zo'n heel hoog rendement LED, maar wel een echte - maar wat blauwige - high power LED (3 Watt). En ze waren vergeten een gaatje te boren waar het draag lusje doorheen had gemoeten.
Dat kan natuurlijk nooit voor die prijs, zal wel een foutje geweest zijn. Ik denk niet dat je die ooit nog voor zo weinig geld ziet.
Wat ik mij dan afvraag, is het dingetje sterk genoeg om een md80 cam de lucht mee in te slepen? Flying cam == infinite possibilities.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:12 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Mijn copter is verzonden door een Ebay Chinees![]()
Ik kan niet wachten, waarschijnlijk 1 van de beste gadgets voor E18,50![]()
[ afbeelding ]
Zal bij die ook zo zijn. camera moet wel kunnen als je hem in het midden hangt.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:33 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Wat ik mij dan afvraag, is het dingetje sterk genoeg om een md80 cam de lucht mee in te slepen? Flying cam == infinite possibilities.
Hoe lang kan het dingetje in de lucht blijven als ie volledig opgeladen is..? De meeste heli's die ik tot nu toe gezien hebt, waren er na zo'n 6 a 7 minuten wel klaar met hun volle accu'tje.
3 kanaals, gyroquote:Op zondag 28 maart 2010 01:28 schreef opastokvis het volgende:
ik zit er over te denken om één van die rc helicoptertjes te kopen en nou zit ik te kijken en je verzuipt in die krengen, heeft iemand een advies welke ik moet nemen? max prijs 25 eutjes ofzo ergens in die richting?
inderdaad, ik heb er ook 1 hier. 5x mee gespeeld. Nu ligt tie in een hoekje te niksenquote:Op zondag 28 maart 2010 01:29 schreef Andyy het volgende:
Bespaar je het geld, na 2x ben je wel uitgekeken op zo'n ding.
30 minuten laden, 5-7 minuten vliegen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:33 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Wat ik mij dan afvraag, is het dingetje sterk genoeg om een md80 cam de lucht mee in te slepen? Flying cam == infinite possibilities.
Hoe lang kan het dingetje in de lucht blijven als ie volledig opgeladen is..? De meeste heli's die ik tot nu toe gezien hebt, waren er na zo'n 6 a 7 minuten wel klaar met hun volle accu'tje.
Dan heb je zelf niet goed lopen nadenken.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:29 schreef Andyy het volgende:
Bespaar je het geld, na 2x ben je wel uitgekeken op zo'n ding.
Als je zo'n 808 car keys camera gebruikt, die zijn maar 16 gram...quote:Op zondag 28 maart 2010 12:35 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
30 minuten laden, 5-7 minuten vliegen.
Ik zag wel upgrade pakketten met een grotere batterij, dan gaat ie 10 minuten mee ofzo.
Hoe dikker de batterij hoe groter de helicopter hoe groter de batterij moet zijn etc. etc.![]()
Ik was ook van plan om die cam eraan te hangenIk ben wel bang dat ie ietsje te zwaar is, de helicopter is maar 60 gram ofzo. De cam inbouwen is wellicht een optie, dan kan een hoop behuizing weg.
[..]
Dan heb je zelf niet goed lopen nadenken.
Ik kan me niet voorstellen dat ik na 2 keer vliegen dat ding in de hoek gooi. Daarom kies ik ook een goedkope kleine om binnen te vliegen, met zo'n joekel dan moet je echt naar buitenDe usb lader is een pluspunt want ik zet hem gewoon naast de computer, leuke decoratie. Af en toe de kat angst aanjagen gaat nooit vervelen
Beter koop je een MD52 of een iets duurdere als je daar geld voor hebt + zo'n kabeltje. Wat voor merk mobiel heb je? Dan kijk ik even welk kabeltje je moet hebbenquote:Op zondag 28 maart 2010 09:44 schreef MagischMannetje het volgende:
Weet iemand nog goede oordoppen voor in m'n mobiel? Die met die iets kleinere aansluiting (2.5mm ofzo.)
Ik heb een fakert uit China maar ik denk dat ik gewoon ff zo'n adapter koop op DX. En dan eentje die ik hier thuis heb liggen erin doe.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:06 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Als je zo'n 808 car keys camera gebruikt, die zijn maar 16 gram...
[..]
Beter koop je een MD52 of een iets duurdere als je daar geld voor hebt + zo'n kabeltje. Wat voor merk mobiel heb je? Dan kijk ik even welk kabeltje je moet hebben
10quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:28 schreef Poekieman het volgende:
[..]
Ik heb een tijd geleden 10 bij de Suntekstore gekocht, voor $1.31 per stuk, inclusief een CR123 batterij (geen accu). Waren redelijke dingen, die Smiling Sharks, leuk logootje ook. Niet zo goed afgewerkt, niet zo'n heel hoog rendement LED, maar wel een echte - maar wat blauwige - high power LED (3 Watt). En ze waren vergeten een gaatje te boren waar het draag lusje doorheen had gemoeten.
Dat kan natuurlijk nooit voor die prijs, zal wel een foutje geweest zijn. Ik denk niet dat je die ooit nog voor zo weinig geld ziet.
Ja, die is prima. Er is er ook 1 met mic als je dat nodig hebt..quote:Op zondag 28 maart 2010 13:14 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Ik heb een fakert uit China maar ik denk dat ik gewoon ff zo'n adapter koop op DX. En dan eentje die ik hier thuis heb liggen erin doe.
Zoiets?:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.27000
Je kan ook een verloopstekkertje kopen van 2,5mm male naar 3,5mm female.quote:Op zondag 28 maart 2010 09:44 schreef MagischMannetje het volgende:
Weet iemand nog goede oordoppen voor in m'n mobiel? Die met die iets kleinere aansluiting (2.5mm ofzo.)
Heb er zelf ook nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:09 schreef Unreal88 het volgende:
Misschien is dit ook wat:
[ link | afbeelding ]
Wel kut, ik heb net MeElec M11 gekocht voor 27,50 :p
Oh, ik zie nu dat ze niet zo bijzonder zijn (@Head-Fi)
Ze gaan snel stuk en ze zijn niet zo heel goed..
Voor een groene laser waar je in 't donker, gewoon stadslicht mee wilt schijnen kan je voor z'n 15 euro dealextrme (50mW) laser al erg leuk spelen hoor!quote:Op zondag 28 maart 2010 15:33 schreef LiFePo4 het volgende:
Wat denken jullie van dit ding: http://www.focalprice.com(...)r_Pointer_Black.html
Ik ben dus op zoek naar een groene laser waar ik snachts lekker ver mee kan schijnen, en dit lijkt me wel wat. Of wat denken jullie? Hij is best goedkoop, 100mW en heeft maar 1 CR2 batterij nodig.
heb je ook een linkje?quote:
Als je even op de vorige bladzijde kijktquote:Op zondag 28 maart 2010 17:23 schreef opastokvis het volgende:
[..]
heb je ook een linkje?
iets met luie donder, je weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |