2 neusringetjes is leuk voor jou denk ikquote:Op maandag 19 april 2010 17:18 schreef Sulley02 het volgende:
2 neusringetjes zijn gaaf!
Een septum vind ik dan weer niks, volgens mij moet je daar echt een geschikt gezicht voor hebben wil je geen varkentjes associatie krijgen
Het ligt er denk ik ook een beetje aan wat je er in hebt hangen.quote:Op maandag 19 april 2010 17:18 schreef Sulley02 het volgende:
2 neusringetjes zijn gaaf!
Een septum vind ik dan weer niks, volgens mij moet je daar echt een geschikt gezicht voor hebben wil je geen varkentjes associatie krijgen
Ik vind 'm je tof staanquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:30 schreef hydraulix het volgende:
Inderdaad, krijg dan ook gelijk een snor-associatie![]()
Heb wel een zwarte segmentring van 4mm dik (diameter 1,4cm. geloof ik), maar dat wordt gelijk zo massief! Heb naast mijn septum ook geen andere piercings in mijn gezicht en dan ziet het er inderdaad als 'varkentje' uit. Die segmentring was dus een miskoop helaas en draag het ook niet. Daarnaast heb ik wel een toffe pincher gekregen van mijn vriendin (4mm) waar ik ook behoorlijk tevreden mee bent: foto
Te veel, maar ik vertrouw mezelf toch niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:30 schreef ParanoidEv het volgende:
Sjah nou komt er wel meer bij kijken dan steriel materiaal, maar het moet te doen zijn hoor. Wat zou je dan willen doen?
Staat je goed hoor, sexyquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:30 schreef hydraulix het volgende:
Inderdaad, krijg dan ook gelijk een snor-associatie![]()
Heb wel een zwarte segmentring van 4mm dik (diameter 1,4cm. geloof ik), maar dat wordt gelijk zo massief! Heb naast mijn septum ook geen andere piercings in mijn gezicht en dan ziet het er inderdaad als 'varkentje' uit. Die segmentring was dus een miskoop helaas en draag het ook niet. Daarnaast heb ik wel een toffe pincher gekregen van mijn vriendin (4mm) waar ik ook behoorlijk tevreden mee bent: foto
Om te beginnen met stretchen is het erg belangrijk dat het gat goed genezen is. Daarna kun je het beste eerst een paar dagen masseren met een voedende olie, om je lellen lekker soepel te maken. Zorg dat je een goede taper hebt en (het liefst stalen of glazen) plugje die in ieder geval geen schroefdraad hebben om het indoen nog fijner te houden.quote:Op zondag 25 april 2010 20:41 schreef Gnarlatious het volgende:
Ik had al een topic geopend over plugs, omdat ik het bestaan van dit topic niet wist.
Ik heb nu gewone oorbel-gaatjes en ik weet niet waar ik moet beginnen?
De kleinste taper die ik heb gevonden is 1 mm, maar ik kan geen plugs van 1 mm vinden.
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt
Ik had ook gewone oorbelgaatjes, heb toen gestretched naar 1.6mm met een taperquote:Op zondag 25 april 2010 20:41 schreef Gnarlatious het volgende:
Ik had al een topic geopend over plugs, omdat ik het bestaan van dit topic niet wist.
Ik heb nu gewone oorbel-gaatjes en ik weet niet waar ik moet beginnen?
De kleinste taper die ik heb gevonden is 1 mm, maar ik kan geen plugs van 1 mm vinden.
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt
Preciesquote:Op maandag 26 april 2010 08:13 schreef GimmeGore het volgende:
omdat 1mm zo klein is dat je een plugje niet eens zou zien,
Gewoon piercingsieraden nemen.quote:Op maandag 26 april 2010 17:15 schreef Gnarlatious het volgende:
Bedankt allemaal!
Ik ga wat proberen
Ik heb nog 1 vraagje: waar kun je die plugs van 1.2 of 1.6 mm kopen?
Die heb ik nog nergens gevonden, maar dat kan ook aan mij liggen...
Heel erg bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |