2 neusringetjes is leuk voor jou denk ikquote:Op maandag 19 april 2010 17:18 schreef Sulley02 het volgende:
2 neusringetjes zijn gaaf!
Een septum vind ik dan weer niks, volgens mij moet je daar echt een geschikt gezicht voor hebben wil je geen varkentjes associatie krijgen
Het ligt er denk ik ook een beetje aan wat je er in hebt hangen.quote:Op maandag 19 april 2010 17:18 schreef Sulley02 het volgende:
2 neusringetjes zijn gaaf!
Een septum vind ik dan weer niks, volgens mij moet je daar echt een geschikt gezicht voor hebben wil je geen varkentjes associatie krijgen
Ik vind 'm je tof staanquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:30 schreef hydraulix het volgende:
Inderdaad, krijg dan ook gelijk een snor-associatie![]()
Heb wel een zwarte segmentring van 4mm dik (diameter 1,4cm. geloof ik), maar dat wordt gelijk zo massief! Heb naast mijn septum ook geen andere piercings in mijn gezicht en dan ziet het er inderdaad als 'varkentje' uit. Die segmentring was dus een miskoop helaas en draag het ook niet. Daarnaast heb ik wel een toffe pincher gekregen van mijn vriendin (4mm) waar ik ook behoorlijk tevreden mee bent: foto
Te veel, maar ik vertrouw mezelf toch niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:30 schreef ParanoidEv het volgende:
Sjah nou komt er wel meer bij kijken dan steriel materiaal, maar het moet te doen zijn hoor. Wat zou je dan willen doen?
Staat je goed hoor, sexyquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:30 schreef hydraulix het volgende:
Inderdaad, krijg dan ook gelijk een snor-associatie![]()
Heb wel een zwarte segmentring van 4mm dik (diameter 1,4cm. geloof ik), maar dat wordt gelijk zo massief! Heb naast mijn septum ook geen andere piercings in mijn gezicht en dan ziet het er inderdaad als 'varkentje' uit. Die segmentring was dus een miskoop helaas en draag het ook niet. Daarnaast heb ik wel een toffe pincher gekregen van mijn vriendin (4mm) waar ik ook behoorlijk tevreden mee bent: foto
Om te beginnen met stretchen is het erg belangrijk dat het gat goed genezen is. Daarna kun je het beste eerst een paar dagen masseren met een voedende olie, om je lellen lekker soepel te maken. Zorg dat je een goede taper hebt en (het liefst stalen of glazen) plugje die in ieder geval geen schroefdraad hebben om het indoen nog fijner te houden.quote:Op zondag 25 april 2010 20:41 schreef Gnarlatious het volgende:
Ik had al een topic geopend over plugs, omdat ik het bestaan van dit topic niet wist.
Ik heb nu gewone oorbel-gaatjes en ik weet niet waar ik moet beginnen?
De kleinste taper die ik heb gevonden is 1 mm, maar ik kan geen plugs van 1 mm vinden.
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt
Ik had ook gewone oorbelgaatjes, heb toen gestretched naar 1.6mm met een taperquote:Op zondag 25 april 2010 20:41 schreef Gnarlatious het volgende:
Ik had al een topic geopend over plugs, omdat ik het bestaan van dit topic niet wist.
Ik heb nu gewone oorbel-gaatjes en ik weet niet waar ik moet beginnen?
De kleinste taper die ik heb gevonden is 1 mm, maar ik kan geen plugs van 1 mm vinden.
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt
Preciesquote:Op maandag 26 april 2010 08:13 schreef GimmeGore het volgende:
omdat 1mm zo klein is dat je een plugje niet eens zou zien,
Gewoon piercingsieraden nemen.quote:Op maandag 26 april 2010 17:15 schreef Gnarlatious het volgende:
Bedankt allemaal!
Ik ga wat proberen
Ik heb nog 1 vraagje: waar kun je die plugs van 1.2 of 1.6 mm kopen?
Die heb ik nog nergens gevonden, maar dat kan ook aan mij liggen...
Heel erg bedankt
Nee, je zal helse pijnen moeten verdragen omdat je oor uit zal scheuren. Dan denk je dat je dood aan het bloeden bent, maar niets is minder waar. Je oor gaat ontsteken en je zal sterven aan een bloedvergiftiging vanwege de ontsteking waar mee je niet naar een dokter of een piercer durft te gaan omdat je denkt dat het je eigen schuld is, want je bent zelf aan het stretchen geweest.quote:Op dinsdag 27 april 2010 02:40 schreef TheSorrow het volgende:
Ik vraag me af hè... stel, ik neem weer een lekkere warme douche, chill hem daarna ff een half uur voor de spiegel... als ik dan een 12mm expander erdoorheen duw, gaat dat dan weer zo gevoelloos als van 8 naar 10? Niet dat ik nog groter wil gaan, maar ik ben wel erg nieuwsgierig
Hmmmm....klinkt verleidelijk om zover mogelijk te gaan stretchen!quote:Op dinsdag 27 april 2010 05:56 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Nee, je zal helse pijnen moeten verdragen omdat je oor uit zal scheuren. Dan denk je dat je dood aan het bloeden bent, maar niets is minder waar. Je oor gaat ontsteken en je zal sterven aan een bloedvergiftiging vanwege de ontsteking waar mee je niet naar een dokter of een piercer durft te gaan omdat je denkt dat het je eigen schuld is, want je bent zelf aan het stretchen geweest.
Zo lukte het mij uiteindelijk ook! Naja eerst de onderkant en dan er in klikken, maakt niet veel uit lijkt me.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:22 schreef TheSorrow het volgende:
Ik doe het balletje altijd eerst met het gaatje in de bovenkant van het ringetje en daarna klik je hem er zo in
Nog nooit van gehoordquote:Op maandag 3 mei 2010 18:54 schreef SEMTEX het volgende:
Hoi!
Ik krijg voor mijn verjaardag weer een nieuwe piercing.
Normaal laat ik deze zetten in Amsterdam bij Classic Ink &mods / Dare 2 Wear. Nu zoek ik een shop in Eindhoven (vanwege reisafstand e.d.)
Ik heb mijn oog op Belle Nouvelle laten vallen, omdat de andere piercingshop in Eindhoven (Dragon Tattoo) me niet zo goed bevallen is.
Iemand ervaringen met deze shop?
Wat ga je laten zetten?quote:
Zeezoutenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:58 schreef nectarientje het volgende:
Iemand een idee over het volgende: ik heb sinds een jaar of 16 twee gaatjes in elke oorlel. Niets spannends, geen rare allergieën tot sinds een maand terug echt iedere oorbel die ik erin doe gaat ontsteken. De rest van mijn oorbellen (in kraakbeen) zijn helemaal rustig. Heeft iemand enig idee waarom die gaatjes ineens ontsteken? En vooral, wat ik eraan kan doen? Ik vind het zo kaal zo..
Whutquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:54 schreef Gibeon het volgende:
True, true,,,
Zit inmiddels weer op 3mm, mijn oren strechen echt achterlijk snel... Gisteravond een oorbelgaatje, nu 3mm
Mja, dat doe ik tijdens het ontsteken wel. Maar ik snap niet waarom 't nu ineens na al die jaren gaat ontstekenquote:
ergens achter blijven haken bedoel je? Dan toch niet met 4 gaten tegelijk en met alleen knopjes inquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:58 schreef MissSpooky het volgende:
Hmmja, misschien blijven hangen ofzoiets?
Bedankt voor de tip. Na wat zoekwerk en recensies gaat dit hem worden.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:50 schreef Empathologica het volgende:
Pigmental Tattoo is imo fijner, gezelliger en beter.
Kwaliteit van het metaal van je oorbellen maybe? Over het algemeen zijn oorbellen van matige kwaliteit. Probeer eens een goede titanium piercing (geen CrazyFactory 'titanium').quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:58 schreef nectarientje het volgende:
Iemand een idee over het volgende: ik heb sinds een jaar of 16 twee gaatjes in elke oorlel. Niets spannends, geen rare allergieën tot sinds een maand terug echt iedere oorbel die ik erin doe gaat ontsteken. De rest van mijn oorbellen (in kraakbeen) zijn helemaal rustig. Heeft iemand enig idee waarom die gaatjes ineens ontsteken? En vooral, wat ik eraan kan doen? Ik vind het zo kaal zo..
Ik noemde CF omdat ze in die landen nogal andere regels hebben qua metaalverbindignen, dus dat het ene titanium/staal/18k.goud het andere niet is.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:58 schreef Empathologica het volgende:
Ik moet wel lachen, ik kan nérgens tegen behalve titanium of chirurgisch stalen labretjes óf die oorknopjes van CF
Op een SD kan je toch ook geen andere bolletjes doen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:02 schreef MissSpooky het volgende:
Bij een MD krijg je echt een plaatje onder de huid met gaatjes wat zich dus vasthecht. Bij een skindiver zit het wat minder goed vast in de huid en dus heeft het ook een wat grotere kans op uitgroei. 't Laat geloof ik wel een wat kleiner litteken achter.
[ afbeelding ]
Nein, heb 'm al eens eerder gehad, maar valt reuze mee.quote:
Ik was ook best zenuwachtig toen ik hem ging zetten met trillende handjes en zo.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:15 schreef She-Wolf het volgende:
Mooi hoor, MOD! Deed het niet erg zeer? Die van mij zit zeg maar zo'n 15 cm lager, maar zo hoog lijkt me echt een pijnlijke plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |