Ik begin het zat te wordenquote:Op woensdag 7 april 2010 19:16 schreef Isegrim het volgende:
Ik ook. Maar da's normaal de laatste maanden.
Hey, je bent wel van de goede ideeën!quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:54 schreef SingleCoil het volgende:
Gefeliciteerd! Hoe laat is de party?
800 is trouwens geen kattepis! Zo kan LHO lekker thuis blijven en de was doen enzo!
jezus man dat zou ik als vrouw nou nooit vertrouwen. LHO met je slipjes achterlatenquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:54 schreef SingleCoil het volgende:
Gefeliciteerd! Hoe laat is de party?
800 is trouwens geen kattepis! Zo kan LHO lekker thuis blijven en de was doen enzo!
Hij wast ze zelfquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:35 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jezus man dat zou ik als vrouw nou nooit vertrouwen. LHO met je slipjes achterlaten
Feli! Geen VVE werk meer?quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:51 schreef Isegrim het volgende:
Feliciteer mij! Ik heb een nieuwe baan en ik ga er 800 euro bruto op vooruit. Per maand!
Nouja, mijn rug kan ik nog niet helemaal krabben, maar voor de rest gaat het wel weer.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:48 schreef SingleCoil het volgende:
Ik wil trouwens nog wel even kwijt dat ik nog steeds knallend veel spierpijn heb van ons laatste sportschoolbezoek...
staat er in het contract niks over 500¤ netto per maand naar 5811630 over te maken ovv Toek is lief?quote:
Dat is dan ook een zeldzaam onverstandige gewoonte.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:48 schreef SingleCoil het volgende:
Ik wil trouwens nog wel even kwijt dat ik nog steeds knallend veel spierpijn heb van ons laatste sportschoolbezoek...
Ik krijg het contract begin volgende week. Ik zal het erop naslaan.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
staat er in het contract niks over 500¤ netto per maand naar 5811630 over te maken ovv Toek is lief?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |