ze bedenkt zich nu pas dat het vrijdag is en dat ze vrij is en dat ze dus uit had kunnen slapen....quote:
Ik hoor het aan het eind van de ochtend.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:39 schreef MadMaster het volgende:
Morgen...![]()
Zo naar de huisarts om een injectie tegen de hooikoorts te halen en dan nog en paar uurtjes werken.
Cobra, moet je op 10 april ons land dienen of mag je schuitje varen?
Voor mij nog niet, maar dat wil ik graag voor zijn...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het hooikoorts seizoen is weer begonnen?
meer dat blijkbaar om half 8 wakker zijn tegenwoordig uitslapen is bij mijquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ze bedenkt zich nu pas dat het vrijdag is en dat ze vrij is en dat ze dus uit had kunnen slapen....
Ja, ik. Snapte alleen iets niet.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:14 schreef iamredleader het volgende:'navond
Iemand Cloverfield gekeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat Andre Agassi ?quote:
Ik kon het niet laten toch even te reagerenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:09 schreef Etcetera het volgende:
Zwanger meisje (12) achter stuur gestolen auto
Ik weet niet wat ik erger vind, dat er 2 meiden op die leeftijd joyriden, dat ze allebei zwanger zijn of beide
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:01 schreef B.ertha het volgende:
Ja, ik. Snapte alleen iets niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep, 1 injectie van 1 ml Depomedrol is goed voor een heel seizoen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Even een vraagje over die injectie(s)
hoe werkt dat? 1 keer een injectie en dan ben je klaar voor de rest van het seizoen?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:31 schreef B.ertha het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, overdrachtslijst voor werk bijna af, even een rondje koffie/thee/water doen![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]Oké, bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, overdrachtslijst voor werk bijna af, even een rondje koffie/thee/water doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |