quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hartstikke fijn Groofsken! Niks om je druk over te maken dus, lekker zo doorgaan met je mooie kereltje!
Ik heb t nog nooit ergens in de aanbieding gezien, ik houd t ook in de gaten, maar volgens mij is het ijdele hoopquote:Op maandag 10 mei 2010 21:11 schreef Poppejans het volgende:
Welke supermarkt of drogist heeft weleens Nutrilon nr 2 in de aanbieding?
Hou altijd alle folders in de gaten, maar viel me op dat ik nooit een aanbieding tegen kom, terwijl ze hiervoor wel reclame mogen maken.
En ik als hamsteraar koop altijd graag goedkoop groot in
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:13 schreef Groofsken het volgende:
Update:
Wij zijn klaar met de borstvoeding en ik ben meteen vandaag maar ongesteld gewordenen R komt niet boven de liter kv uit
. Niks aan het handje. Vandaag heeft hij ook niet meer naar mijn borst gezocht.
Ja, raar toch?! De nr 3 zie ik regelmatig goedkoperquote:Op maandag 10 mei 2010 21:12 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Ik heb t nog nooit ergens in de aanbieding gezien, ik houd t ook in de gaten, maar volgens mij is het ijdele hoop
Ja, dat is alleen nr 1quote:Op maandag 10 mei 2010 21:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mag niet toch? ivm promoten van bv? Of geldt dat alleen voor nr 1?
Ja, héél snel. 1 Mei begonnen en vandaag klaar. Maar ik deed al bijna drie maanden om en om hè. Dus op 1 mei ging ik van 3 naar 2 borstvoedingen, na een paar dagen naar 1 voeding en toen was het wachten op een goed moment om die dan ook maar niet meer te geven. Had eigenlijk de 11e de laaste willen geven, dan was hij precies 5 mnd enzo. Maar zo kwam het gewoon goed uit.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja, raar toch?! De nr 3 zie ik regelmatig goedkoper![]()
Wow, dat lijkt bijna vanzelf te zijn gegaan, wat snel Groofsken! Fijn dat het makkelijk ging
Was gaan nadenken over jouw ''honger post'' van R., en heb Wolf nu aan de 210+7+rijstebloem fles gedaan voor het slapen gaan en gaat helemaal schoon leeg. Misschien toch wel fijn om de avond/nacht in te gaan met een goede fles.
Zelfde voor Squote:Op maandag 10 mei 2010 21:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:
nr 3 heb ik bij Meike nooit gegeven
Tot een jaar nr2 daarna gewone melk
Volgens mij was dat een paar jaar geleden ook nooit zo, ik werkte toen op een KDV en daar was toen volgens mij nr 2 van 6-12 mnd, volgens mij bestond er helemaal geen 3 toenquote:Op maandag 10 mei 2010 21:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:
nr 3 heb ik bij Meike nooit gegeven
Tot een jaar nr2 daarna gewone melk
Wat een goed 'schema', zeg! Fijn dat je een oplossing hebt gevonden en het allemaal lukt.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:21 schreef Groofsken het volgende:
En R krijgt nu 3 keer 180/6, dan in de namiddag een halve fles met pap (120/4/4) en dan om 19.30uur nog een grote fles pap (210/7/7). Die halve fles pap ga ik over een maand vervangen met groentehap.
Dat is ook het beste. Zijn wel wat mensen hier die beweren bij hoog en laag dat je een baby of peuter geen normale melk mag geven, maar ik heb een gezond boeren verstand en dat zegt mij dat het na een jaar wel genoeg is met die poedermelk.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:38 schreef Nijna het volgende:
Ik geef Friso, dat is volgens mij wel gewoon 6-12 maand nummer 2. Bij Mirte gingen we met een jaar ook over op koemelk. En dat wil ik bij Iris ook maar gaan doen.
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:38 schreef Nijna het volgende:
Ik geef Friso, dat is volgens mij wel gewoon 6-12 maand nummer 2. Bij Mirte gingen we met een jaar ook over op koemelk. En dat wil ik bij Iris ook maar gaan doen.
Misschien is het gewoon een marketing trucje van Nutrilon... omdat het CB tot een jaar aanraadt om opvolgmelk te geven, je voor dat jaar over laten stappen in de hoop dat je het dan wel tot anderhalf zal blijven gebruiken omdat er tot 18 mnd op staat...?
Zou mij niks verbazen eigenlijk...
Nr 3 is over het algemeen geldklopperij he.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:20 schreef mikoxx het volgende:
Bij mijn weten geldt dat ook alleen voor nr 1 Karin, nr 3 in de aanbieding??? Waar??? * mikoxx zet zich schrap*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |