Fijn. Met bv vergaat ik dat spul trouwens ook 7 van de 10 keerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:37 schreef mikoxx het volgende:
Dat klopt Vlindur, dat hoeft niet bij poedermelk

Nou ja, dan geef je t toch nog tenminste 3 keer?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:45 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Fijn. Met bv vergaat ik dat spul trouwens ook 7 van de 10 keer

quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:56 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Nou ja, dan geef je t toch nog tenminste 3 keer?

Omdat gewone melk anders van samenstelling is dat de poedermelk en hij dus al ruim over zijn max zit poedermelk.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:37 schreef Jojogirl het volgende:
Waarom dan die 5e gewone melk? Wat heeft dat voor voordelen t.o.v. de nummer 2 poedermelk?

Hier dus nog een keer:
 Hier dus nog een keer: 

Alleen heeft ons meisje een enorm pittig karakter, dus moet het niet te langzaam gaan anders gaat ze gillen
 Alleen heeft ons meisje een enorm pittig karakter, dus moet het niet te langzaam gaan anders gaat ze gillen 

Daarom dat papje
 Daarom dat papje  

. Maar ik had niet zo'n hongerlapje denk ik
. Maar ik had niet zo'n hongerlapje denk ik  .
. 

Tessa komt overdag ook steeds wat vroeger voor haar voeding en dan kan ik het dus echt niet rekken, dus dan geef ik haar wel eerder de fles. Rond de klok van 18:00 kan het dus niet meer en wil ze meteen eten, vandaar het papje
 Tessa komt overdag ook steeds wat vroeger voor haar voeding en dan kan ik het dus echt niet rekken, dus dan geef ik haar wel eerder de fles. Rond de klok van 18:00 kan het dus niet meer en wil ze meteen eten, vandaar het papje 
 Ik geef het niet om zelf door te kunnen slapen, maar meer omdat ik anders helemaal niet uitkom met de flessen als ze 's nachts ook nog een extra keer komt.
 Ik geef het niet om zelf door te kunnen slapen, maar meer omdat ik anders helemaal niet uitkom met de flessen als ze 's nachts ook nog een extra keer komt. 

Ik geef geen pap. Ik zie het nut er niet zo van in.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:18 schreef Poppejans het volgende:
Even een vraagje aan de FV mama's van 6+maanden baby's: Zijn jullie bij 6 maanden 2x op een dag pap gaan geven? Begin je dan 's ochtends ook met een papfles?
(wij hebben nu alleen de laatste avondfles met rijstebloem, maar Wolf is ook pas 5 mnd hoor, maar ben al in voren aan het denken)

Je merkt dus niet dat hij ''behoefte'' heeft aan pap 's ochtends? Dat vroeg ik me dus af, of een baby dat gaat aangeven, het leek me best veel namelijk als je bijv een papfles 's ochtends om 7.00 geeft en dan om 10.00 fruitquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik geef geen pap. Ik zie het nut er niet zo van in.
Ik gaf Ivan trouwens ook altijd rond 18:00 uur zijn 4e voeding en maakte hem daarna om 22:15 uur wakker voor zijn vijfde voeding. Hij ging om 19:00 uur naar bed.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |