quote:
Als je mee kan praten met de guys mag je blijven.quote:
Daar eindigde het vorige SC topic mee, maar goed punt ja.quote:
remlofquote:
quote:
Udo wattes?quote:
Fatsoenlijk bier bedoelt ie, geen bocht.quote:
Ja, wattes.quote:
Oh, dan zit ik hier verkeerdquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:34 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Users die overal worden uitgekotst.
Ah kee, geen topic voor mij dus.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:34 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Users die overal worden uitgekotst.
Ja thanxquote:
* Trollface. agrees.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:37 schreef Gotrick het volgende:
Stoeprand, ik mis de tette.. wat is nou een mannen topic zonder tette?
Grmbl. Het is dat doodsverwensingen niet mogen, maar anders...quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:34 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Fatsoenlijk bier bedoelt ie, geen bocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen dank.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Users Die Overal Worden Uitgekotst
Ow en thanks DW[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Huppelmuts, kom er maar in!quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:37 schreef Gotrick het volgende:
Stoeprand, ik mis de tette.. wat is nou een mannen topic zonder tette?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Grmbl. Het is dat doodsverwensingen niet mogen, maar anders...
Want anders stond het halve topic er mee volSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Geen dank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Once upon a time a man came along that said we should be nice to eachother...
so we nailed him to a cross"
Waar zijn jou tette dan gebleven?quote:
Verdwenen toen je vanmorgen wakker werdquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:40 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Want anders stond het halve topic er mee vol
Had ik jou graag verteld dat ik een krat heineken op je mooie koppie kapot wou slaan. Als ik het met Hertog deed was ;t bierverspilling. Maar dat vertel ik jou niet, want ik vind je wel cute.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Die zijn van mij. Ez en alleenrecht enzulksquote:
Dan is het goedquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Had ik jou graag verteld dat ik een krat heineken op je mooie koppie kapot wou slaan. Als ik het met Hertog deed was ;t bierverspilling. Maar dat vertel ik jou niet, want ik vind je wel cute.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Once upon a time a man came along that said we should be nice to eachother...
quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:43 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Dan is het goedTrouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Trouwen?Schikt volgende week?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Once upon a time a man came along that said we should be nice to eachother...
Hangt er vanaf wanneer. Kan alleen maandag en dinsdag.quote:
Trouwen op maandag en uitgebreid de hele dag Hertog drinken op dinsdag?quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wanneer. Kan alleen maandag en dinsdag.
Vandaar dat jij hier komt etterenquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Users Die Overal Worden Uitgekotst
Ow en thanks DW
Mijn tette doen pijnquote:
Dat zien wij toch nietquote:
maandag en woensdag trouwens. Heb dinsdag en donderdag herkansingenquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:49 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Trouwen op maandag en uitgebreid de hele dag Hertog drinken op dinsdag?
Ahja, dan bezatten we ons op een asociale manier woensdag ipv dinsdag.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
maandag en woensdag trouwens. Heb dinsdag en donderdag herkansingen
Hey Trevquote:
Ja maar dan moet ik ook nog lerenquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:06 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ahja, dan bezatten we ons op een asociale manier woensdag ipv dinsdag.
quote:
Niks moetquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik ook nog leren
Wat voorn stage doe je?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
was wel vermoeiend en zo net nog uitgeleefd met judo
Het moet van mezelf, ik wil wel mijn 2e diploma enzulks..quote:
Vast niet zo vermoeiend als dat van mijquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
was wel vermoeiend en zo net nog uitgeleefd met judo
Ja maar.. en wij dan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het moet van mezelf, ik wil wel mijn 2e diploma enzulks..
Websites vullen en aanpassingen doenquote:
Wat heb jij dan alle gedaan vandaag?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vast niet zo vermoeiend als dat van mij
Ik ga nu eerst even douchen en zwitsalscrubben
Nee. Ik kan de week daarna wel. Vanaf dinsdag.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:10 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ja maar.. en wij dan?en de Hertog Jan?
Zal ik dan maar weer eenzaam aan de Heineken?
Werken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Websites vullen en aanpassingen doen
[..]
Wat heb jij dan alle gedaan vandaag?
Ik heb een nieuwe collega trouwens. Leuk wijf. Ziet mijn tattoeage, vraagt zo 'Is die echt?!quote:
Dus er weer vroeg uit?quote:
Pic van je collegaquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe collega trouwens. Leuk wijf. Ziet mijn tattoeage, vraagt zo 'Is die echt?!', nee wijf, ik teken ;m er elke ochtend op, en die zit er nog steeds nadat ik grondig mijn handen en armen gewassen en gedesinfecteerd heb
Blond?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe collega trouwens. Leuk wijf. Ziet mijn tattoeage, vraagt zo 'Is die echt?!', nee wijf, ik teken ;m er elke ochtend op, en die zit er nog steeds nadat ik grondig mijn handen en armen gewassen en gedesinfecteerd heb
Ikke heb de dukes op staanquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
enchanted kijken![]()
* Huppelmuts maakt plaats op de bank voor Ix
Daar lijkt het haast wel opquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Misschien hebben de mensen nu wat anders te doen op donderdagavond
Stoepquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:19 schreef Stoeprand het volgende:
BESIDES
YOU AIN'T GOT NOTHING BETTER TO DO
AND I'M BORED
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:19 schreef Stoeprand het volgende:
BESIDES
YOU AIN'T GOT NOTHING BETTER TO DO
AND I'M BORED
Guns N' Rosesquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat het neerkomt op tv kijken zonder een laptop
Ah okequote:Op donderdag 25 maart 2010 21:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Guns N' Roses
It's so easy
Appetite for Destruction, tweede nummer
1987
Ajax kijkenquote:
Nope, 2-0 voor.quote:
Hopelijk verliezen ze de finale !quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jammer ik had gehoopt dat ze met meer dan 5-0 zouden verliezen
wel jammer dat twente gisteren verloren heeftquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hopelijk verliezen ze de finale !
ook lekkerquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed, moe alleen een beetje druk geweest en daar?
van mij mag het zo best helemaal los barsten,het begint nu al plakweer te wordenquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:46 schreef AskMe het volgende:
[..]
ook lekkervandaag hele dag school gehad, en heb gefietst
want, lekker weer
![]()
Warm, t-shirt weer is juist goedquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
van mij mag het zo best helemaal los barsten,het begint nu al plakweer te worden
Die zullen wel kampioen worden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
wel jammer dat twente gisteren verloren heeft
geen slecht idee allen hier bij mij is nou niet echt een zee in de buurtquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:48 schreef AskMe het volgende:
[..]
Warm, t-shirt weer is juist goeddat plakkerige is idd wat minder, maar we gaan richting de zee en zwembaden toe
zij of psv ajax is nergens goed voorquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die zullen wel kampioen worden.
haha klopt, de dichtbijzijnde is de waddenzee?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
geen slecht idee allen hier bij mij is nou niet echt een zee in de buurt
wel hoorquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
zij of psv ajax is nergens goed voor
denk toch de noordzeequote:Op donderdag 25 maart 2010 21:50 schreef AskMe het volgende:
[..]
haha klopt, de dichtbijzijnde is de waddenzee?
PSV is zijn vorm kwijt en Ajax laat het dalijk wel liggen tegen Willem 2 ofzoquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
zij of psv ajax is nergens goed voor
Met Twente heb ik ook geen probleemquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
PSV is zijn vorm kwijt en Ajax laat het dalijk wel liggen tegen Willem 2 ofzo
Google pics dan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:51 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik kan geen foto's maken wegens gebrek aan een camera...![]()
[..]
Ik ben voor PSV maar die redden het gewoon niet meer.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met Twente heb ik ook geen probleem
Daarom schiet het ook niet opquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:52 schreef AskMe het volgende:
[..]
maar de noordzee is zwart en vies en ..
Net zo als toen met az en psvquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ajax zal Ajax niet zijn als ze het weer eens laten liggen op het einde !
Ook dat klopt, maar als het even meezit kan het toch lukken. Overigens is het wel spannend zo met die punten dicht bij elkaarquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ajax zal Ajax niet zijn als ze het weer eens laten liggen op het einde !
Dat wel jaquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:53 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ook dat klopt, maar als het even meezit kan het toch lukken. Overigens is het wel spannend zo met die punten dicht bij elkaar
Nicequote:Op donderdag 25 maart 2010 21:54 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
zoiets is het volgens mij:
[ afbeelding ]
Daarom moet Fortuna ook in de Eredivisie voetballen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:54 schreef justmattie het volgende:
6400 man daar bij GAEen dan speel je tegen Ajax
Triest ook weer
Op de kop getikt ?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:55 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Niet alleen dat, gewoon voor dagelijks gebruik.
Bij Cambuur zit nu standaard 8300+ In de nacompetitie volle ballenbak dus 10.500 en wanneer ze Eredivisie zouden spelen blijft het vol zittenquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Daarom moet Fortuna ook in de Eredivisie voetballen.
Stadion met 11000 man dat in de Eredivisie altijd vol zal zijn.
Moeten ze wel eerst de nacompetitie door komenquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bij Cambuur zit nu standaard 8300+ In de nacompetitie volle ballenbak dus 10.500 en wanneer ze Eredivisie zouden spelen blijft het vol zitten
10000quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:58 schreef AskMe het volgende:
hoeveel plekken hebben ze eigenlijk bij MVV ?kan me nog herinneren dat die club eredivisie speelde
Dat is dus goedquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bij Cambuur zit nu standaard 8300+ In de nacompetitie volle ballenbak dus 10.500 en wanneer ze Eredivisie zouden spelen blijft het vol zitten
Dat was een held met z'n lange haarquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is dus goed
Ik vond Rene Van Rijswijk wel cool vroeger ( bij Cambuur )
dat klopt dus nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Fortuna heeft er zelfs 12500 !
Grootste stadion van de eerste divisie !
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat was een held met z'n lange haar![]()
Hij werkt nu bij Cambuur als PR of zo dacht ik, zonder staart dat wel
De Graafschap met 12,600 ook het zijn er maar 100 meer maar toch meerquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Eerst was het wel zo, maar dat is nu dan anders.
Welke club dan ?
Ik heb het over de eerste divisiequote:Op donderdag 25 maart 2010 22:03 schreef AskMe het volgende:
Grootste stadion Eredivisie
Amsterdam ArenA
Toeschouwers: 51.628
Voetbalclub: Ajax
Kleinste stadion Eredivisie
Kras Stadion Volendam
Toeschouwers: 8.500
Voetbalclub: FC Volendam
oke danquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
De Graafschap met 12,600 ook het zijn er maar 100 meer maar toch meer
Klopt en mocht Nederland het wk zou binnen halen dan krijgt/koopt de graafschap een groter stadion tenminste dat was de planningquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
oke dan
Maar die promoveren
Lijkt geen stad voor een WK wedstrijdquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt en mocht Nederland het wk zou binnen halen dan krijgt/koopt de graafschap een groter stadion tenminste dat was de planning
Ik kopieerde het ook maarquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb het over de eerste divisie
En Volendam speelt niet meer in de eredivisie
is het ook nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Lijkt geen stad voor een WK wedstrijd
en met het wk onder de 21 werden er wedstrijden gespeeld en waarom met een gewoon wk niet?quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Lijkt geen stad voor een WK wedstrijd
Daar lijkt me de stad te klein voor.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
en met het wk onder de 21 werden er wedstrijden gespeeld en waarom met een gewoon wk niet?
Hoezo anders niet rusland of australie of elk ander land waar Hiddink bondscoach van gaat worden. Maar wat heeft het formaat van de stad er mee te maken of er wel of niet een wedstrijd gespeeld kan worden?quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Daar lijkt me de stad te klein voor.
Maar misschien leuk voor Zuid-Korea om er een wedstrijd te spelen
De duizenden mensen die er opaf komen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo anders niet rusland of australie of elk ander land waar Hiddink bondscoach van gaat worden. Maar wat heeft het formaat van de stad er mee te maken of er wel of niet een wedstrijd gespeeld kan worden?
Zo kan je ook nog wat anders doenquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:15 schreef AskMe het volgende:
waar zijn de tijden dat we 10 topics in een avond erdoorheen lulden ?
Klopt en ga ik ook ff doenquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo kan je ook nog wat anders doen
een vol bebouwde kom en in een straal van 5km niet veel ruimte of vlak bij het stadion in de buurt genoeg weilanden om duizenden mensen op kwijt te kunnen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De duizenden mensen die er opaf komen.
Ik snap de keuze om gespreid te doen welquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:17 schreef the_legend_killer het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)_het_WK_voetbal_2018
Er staan ook al de steden tussen
Ik had eerder voor Utrecht gekozen dan Heerenveen
Maar ik wil alleen maar zeggen dat het gebied niet bekend genoeg is.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
een vol bebouwde kom en in een straal van 5km niet veel ruimte of vlak bij het stadion in de buurt genoeg weilanden om duizenden mensen op kwijt te kunnen.
Ik denk ook dat ze voor de stadions gaan waar er veel in kunnen gewoon om meer plekken te kunnen verkopenquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar ik wil alleen maar zeggen dat het gebied niet bekend genoeg is.
Sittard zal ook nooit een wedstrijd krijgen.
Ze gaan voor de 6 grootste stadion en bekende steden.
Ze moeten veel toeristen trekken
Ja dat moet ook wel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik snap de keuze om gespreid te doen wel
De stad speelt daarbij ook een belangrijke rol !quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze voor de stadions gaan waar er veel in kunnen gewoon om meer plekken te kunnen verkopen
Ik denk dat daar wel fan zones komen en om die reden daar genoeg mensen zijnquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dat moet ook wel.
Zo is alleen Utrecht wel de klos
Dat zekerquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De stad speelt daarbij ook een belangrijke rol !
Maar ze hebben het geluk dat de grote steden ook wel grote stadions hebben
Dat lijkt me wel zo makkelijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar eerst het WK nog eens binnen halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Boh speel ik toenstraks het spel White Knight uit op de ps3...Dat wachten is altijd vervelendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lodeiro heeft gescoord omgquote:
Dan ben je net op tijd voor mijn record!quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga nu dante's inferno doen tot 12
Ja..moet doorwerken kan het baggeren er wel bij hebben..eigenlijk niet maar fock itquote:
Zo te horen heb jij er schijt aanquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:33 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ja..moet doorwerken kan het baggeren er wel bij hebben..eigenlijk niet maar fock it
gaat me duren komen te staan heb ik het gevoelquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te horen heb jij er schijt aan
Maar is het gewoon werk of voor school?quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:35 schreef 3keernix het volgende:
[..]
gaat me duren komen te staan heb ik het gevoel
Achjaquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben er gelukkig bijna helemaal vanaf
In wezen zou het nog 2 moeten zijn maar als ik deze toetsen niet haal dan mag ik een andere opleiding gaan doenquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoelang staat er bij jou dan nog op de planning
Das niet prettig, heb ik het toch ietsjes beter met mijn ruim 30 dagen stage en dan klaarquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:43 schreef 3keernix het volgende:
[..]
In wezen zou het nog 2 moeten zijn maar als ik deze toetsen niet haal dan mag ik een andere opleiding gaan doen..iets waar ik niet héél veel zin in heb..maar deze opleiding die ik nu doe was ook pas last minute...
gelukzakquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das niet prettig, heb ik het toch ietsjes beter met mijn ruim 30 dagen stage en dan klaar
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hallo ben ook al 23 dus mag wel een keertje
Zou wel erg leuk zijn ja. Anders zal het solliciteren wordenquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu alleen hopen dat ik kan blijven werken waar ik nu stage loop
Helaas wel ja, gelukkig heb ik nog wel een bijbaan waar ik zou kunnen blijven werkenquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:48 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Zou wel erg leuk zijn ja. Anders zal het solliciteren worden
Dat heb ik helaas niet :-( zit aan me 3e contract en dan moeten ze me laten gaan :-( leuk zo met de zomermaanden voor de deurquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Helaas wel ja, gelukkig heb ik nog wel een bijbaan waar ik zou kunnen blijven werken
Lang leven 0 uren contractquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:49 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Dat heb ik helaas niet :-( zit aan me 3e contract en dan moeten ze me laten gaan :-( leuk zo met de zomermaanden voor de deur
En het enige wat er momenteel in de markt is is het callcenter werk...nee bedanktquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lang leven 0 uren contract, ik werk hier nu ook al een aantal jaar heb er wel eens een krantenwijk bij gehad maar voor de rest niks anders
Nu komt de agrarische sector ook weer dus bij een kwekerij gaan werken en dan kan je er vrij lang blijvenquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:53 schreef 3keernix het volgende:
[..]
En het enige wat er momenteel in de markt is is het callcenter werk...nee bedankt
Als het beter betaalt dan mijn baantje nu dan ben ik voorquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu komt de agrarische sector ook weer dus bij een kwekerij gaan werken en dan kan je er vrij lang blijven
Als je niet via een uitzendbureau werkt dan over het algemeen welquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:55 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Als het beter betaalt dan mijn baantje nu dan ben ik voor
Alleen is dat wel een uur reizen voor mequote:Op donderdag 25 maart 2010 22:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je niet via een uitzendbureau werkt dan over het algemeen wel
Om te werken waar ik werk nog wel ietsjes langerquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:57 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Alleen is dat wel een uur reizen voor me
2 uur?quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Om te werken waar ik werk nog wel ietsjes langer
hahahah oke danquote:
Het is dat het er op neer komt dat jij voor mij gezien zo ongeveer aan de andere kant van het land woontquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is dat het er op neer komt dat jij voor mij gezien zo ongeveer aan de andere kant van het land woont
kijk maar in mijn profiel, met de auto rij de a12 af vlak voordat je in duitsland bent draai de a18 op en aan het eind ben je behoorlijk in de buurtquote:
Daar komt het ongeveer wel op neerquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:23 schreef 3keernix het volgende:
Ik hoef alleen de A12 op te rijden en dan is het immer gerade aus
1 uur en 45 minutenquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar komt het ongeveer wel op neer
quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:27 schreef 3keernix het volgende:
[..]
1 uur en 45 minutenjaja heb het al eens gedaan
Damm, dan rij je ook niet door wij zijn van uit hier zonder files met ander en een half uur bij duinrell en dat is dan nog ietsjes verderquote:
137 ongeveerquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat maakt nou 6km uit op ongeveer 170 km
als ik via maps kijk van hier naar den haag is het 166 en naar duinrell is het 174 dus die paar km maakt dan ook geen zak meer uitquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:35 schreef 3keernix het volgende:
[..]
137 ongeveerzover is Den Haag van de Duitse grens
Ik moet bekennen, ben er nooit geweest ..in duinrellquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
als ik via maps kijk van hier naar den haag is het 166 en naar duinrell is het 174 dus die paar km maakt dan ook geen zak meer uit
Ikke ook maar 1 keer, maar om ergens naar toe te gaan wat in de buurt is is op een of andere manier toch altijd minderquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:37 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik moet bekennen, ben er nooit geweest ..in duinrell
Had je best nog wel even door kunnen karren naar Schevingenquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke ook maar 1 keer, maar om ergens naar toe te gaan wat in de buurt is is op een of andere manier toch altijd minder
en dan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:42 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Had je best nog wel even door kunnen karren naar Schevingen
Boulevardquote:
zozoquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben ik al wel een paar keer geweest
Ik begin netquote:
En ik ga mijn mijlpaal halenquote:
quote:aantal berichten: 9878
O shitquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik ga dit weekend 81000 halen
Een 2e tong80quote:
Achteraan aansluitenquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Er zijn mij al een hoop voor gegaan
Vette track is datquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Iron Maiden is goed.
Stiekum hoop ik dat ze op pinkpop staan
2 minuten te laat!quote:
Dit is zo gruwelijk mooiquote:
Ja hij viel me opeens binnen bij zijn postquote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:05 schreef ToT het volgende:
[..]
2 minuten te laat!
Goeie band overigens!
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja hij viel me opeens binnen bij zijn post
wel! griet met kont van 3 meter en strakke broek met schotse ruit. hmm iemand wil mij iets sturen via bluetoothquote:
IEUWquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wel! griet met kont van 3 meter en strakke broek met schotse ruit. hmm iemand wil mij iets sturen via bluetooth
het ziet er ook echt niet uitquote:
Klinkt opwindend. Vertel meer.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wel! griet met kont van 3 meter en strakke broek met schotse ruit. hmm iemand wil mij iets sturen via bluetooth
doe je op school ook zo bijdehand en grappig?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
doe je op school ook zo bijdehand en grappig?
Ik zeg: doen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:36 schreef Huppelmuts het volgende:
ik heb besloten dat ik straks een peuk uitdruk in mn ogen. Ik zie alleen maar ranzige personen vandaag![]()
Sterkte aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
en nu wachten tot het 9 uur is, hopen dat het niet gaat regenen want ik ga echt geen seconde eerder naar binnen dan nodig
Lucky youquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:39 schreef Ezechielk het volgende:
Tering, wat denk je. Kom ik op Amsterdam Centraal, wil ik even een kaartje halen. Ik naar zo'n automaat, krijg ik een storing bij het pinnen. Blijkt dat er net een stroomstoring is geweest. MOET m'n trein halen, zie toch nooit controle, dan maar zwart. Uiteraard, ik word gecontroleerd. Verhaal uitgelegd, storingdingetje laten zien wat er uit het automaat kwam, MOCHT IK DOORRIJDEN
NS![]()
![]()
Dan bel ik met de telefoon van m'n werkquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lucky you![]()
Zelfde geld krijg je een boete en kun je daarna 345897230495 uur met de NS helpdesk gaan bellen om het terug te krijgen waardoor je dat al meer kost dan dat het bedrag van de boete is
dank jequote:
Je post met PIquote:
Wat heb je voor monitor aangeschaft? 36 inch ofzo zeker?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan bel ik met de telefoon van m'n werkMaar inderdaad, lucky me
M'n nieuwe monitor komt m'n broertje vandaag ook langsbrengen, mijn dag kan niet meer stuk
I Knowquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je post met PI
Het gaat de goede kant bij je op
Nu nog een lapo pakkenquote:
nee daar ben ik nog niet klaar voorquote:
lolquote:
Hehe, nee, een hele brute 22 inch full HD. Heeft me een tientje gekostquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat heb je voor monitor aangeschaft? 36 inch ofzo zeker?
Tuurlijk welquote:
mmm nee,slecht voorbeeldquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
lolKomt nog wel, neem een voorbeeld aan stoep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |