quote:
Als je mee kan praten met de guys mag je blijven.quote:
Daar eindigde het vorige SC topic mee, maar goed punt ja.quote:
remlofquote:
quote:
Udo wattes?quote:
Fatsoenlijk bier bedoelt ie, geen bocht.quote:
Ja, wattes.quote:
Oh, dan zit ik hier verkeerdquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:34 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Users die overal worden uitgekotst.
Ah kee, geen topic voor mij dus.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:34 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Users die overal worden uitgekotst.
Ja thanxquote:
* Trollface. agrees.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:37 schreef Gotrick het volgende:
Stoeprand, ik mis de tette.. wat is nou een mannen topic zonder tette?
Grmbl. Het is dat doodsverwensingen niet mogen, maar anders...quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:34 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Fatsoenlijk bier bedoelt ie, geen bocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen dank.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Users Die Overal Worden Uitgekotst
Ow en thanks DW[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Huppelmuts, kom er maar in!quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:37 schreef Gotrick het volgende:
Stoeprand, ik mis de tette.. wat is nou een mannen topic zonder tette?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Grmbl. Het is dat doodsverwensingen niet mogen, maar anders...
Want anders stond het halve topic er mee volSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Geen dank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Once upon a time a man came along that said we should be nice to eachother...
so we nailed him to a cross"
Waar zijn jou tette dan gebleven?quote:
Verdwenen toen je vanmorgen wakker werdquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:40 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Want anders stond het halve topic er mee vol
Had ik jou graag verteld dat ik een krat heineken op je mooie koppie kapot wou slaan. Als ik het met Hertog deed was ;t bierverspilling. Maar dat vertel ik jou niet, want ik vind je wel cute.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Die zijn van mij. Ez en alleenrecht enzulksquote:
Dan is het goedquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Had ik jou graag verteld dat ik een krat heineken op je mooie koppie kapot wou slaan. Als ik het met Hertog deed was ;t bierverspilling. Maar dat vertel ik jou niet, want ik vind je wel cute.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Once upon a time a man came along that said we should be nice to eachother...
quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:43 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Dan is het goedTrouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Trouwen?Schikt volgende week?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Once upon a time a man came along that said we should be nice to eachother...
Hangt er vanaf wanneer. Kan alleen maandag en dinsdag.quote:
Trouwen op maandag en uitgebreid de hele dag Hertog drinken op dinsdag?quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wanneer. Kan alleen maandag en dinsdag.
Vandaar dat jij hier komt etterenquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Users Die Overal Worden Uitgekotst
Ow en thanks DW
Mijn tette doen pijnquote:
Dat zien wij toch nietquote:
maandag en woensdag trouwens. Heb dinsdag en donderdag herkansingenquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:49 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Trouwen op maandag en uitgebreid de hele dag Hertog drinken op dinsdag?
Ahja, dan bezatten we ons op een asociale manier woensdag ipv dinsdag.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
maandag en woensdag trouwens. Heb dinsdag en donderdag herkansingen
Hey Trevquote:
Ja maar dan moet ik ook nog lerenquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:06 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ahja, dan bezatten we ons op een asociale manier woensdag ipv dinsdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |