Met nadruk op "actuele".. Let vooral op de datum...quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:00 schreef TheKC het volgende:
Oh en TS, doe je plicht hier:
http://www.asociaalweggedrag.nl/meldingsformulier.html
Ohw dus jouw barrel word d'r uit gereden door een stationwagon diesel?quote:
Post dit soort uitleg in de OP, want uit je OP is alleen uit te maken dat jij de debiel was ipv hij. Maar terechte klacht.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zal het voor jou nog een keer (ditmaal in detail) uitleggen:
File geweest. Verkeer begint langzaam te rijden. Links vooral personenauto's, rechts vrachtauto's en 80+ scootmobieltuig.
Zitten weer op een snelheid van 120 km/h. Meneer achter me is ongeduldig en zit te kleven en kijken of hij er langs kan rechts. Valt het gat, hij duikt erin... echter het verkeer links rijdt weer door waardoor ik gas kan geven. Meneer de aso snijdt me af omdat hij weer naar links wou. Vervolgens flikt hij hetzelfde grapje bij de volgende auto voor hem.
Jammer dat de file niet terugkwam want dat had ik eens op zijn raampje geklopt.
Heb wel medelijden met dat soort gasten. Dat ze zich in het verkeer door zich asociaal moeten gedragen afreageren omdat ze weten dat ze weer terug moeten naar hun shitty leventje thuis. Ws. twee kutkoters op de bank die liggen te playstationne, vrouw die geen sex meer wil en de kut loopse hond die hij nog uit moet laten.
Ik vind dat geen voorwaarde om dan zelf maar compleet ongeduldig allemaal gekke toeren uit te gaan halen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:30 schreef Lolque het volgende:
TS kan niet rijden.
Als hij je rechts kán inhalen ben je gewoon een irritante linksklever.
Als je dan met 120 op de linkerbaan gaat rijden ben je echt gewoon een knuppel, en verdien jij net zo goed een nekschot.
Aha. Dus je hebt nog helemaal geen rijbewijs... Je veronderstelt iets wat je niet zeker weet. Maw je hebt het nog nooit meegemaakt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:37 schreef Lolque het volgende:
[..]
Ohw dus jouw barrel word d'r uit gereden door een stationwagon diesel?![]()
Ga je eens schamen.![]()
En verder, als die file weer opstart lijkt het me niet dat d'r zomaar een gaatje valt, leugens!
Volgens mij beschrijf jij je je huidige leven, alleen heb jij geen vrouw, dus kun je ook geen sex hebben, daarom kun je ook geen 2 koters hebben die liggen te playstationen, dus doe je het ogenschijnlijk zelf. Die hond zul je ongetwijfeld wel hebben omdat je te contactgestoord bent om een normale relatie met een persoon te hebben. Nu optiefen met dit kuttpoic, want ik ben je klaagzang helemaal beu !!quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb wel medelijden met dat soort gasten. Dat ze zich in het verkeer door zich asociaal moeten gedragen afreageren omdat ze weten dat ze weer terug moeten naar hun shitty leventje thuis. Ws. twee kutkoters op de bank die liggen te playstationne, vrouw die geen sex meer wil en de kut loopse hond die hij nog uit moet laten.
quote:Jammer dat de file niet terugkwam want dat had ik eens op zijn raampje geklopt.
Typisch een site voor n00bs die niet kunnen rijden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:03 schreef glasbak het volgende:
[..]
Met nadruk op "actuele".. Let vooral op de datum...
[ afbeelding ]
Dude, ga je MBO opleiding eens afmaken .. Tellen kun je ook al niet, je maakt je met iedere post meer belachelijk ..quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:51 schreef de_boswachter het volgende:
Lol. Ga je nou maar eenzaam rukken op je Pamela
poster. Brillie.
Een post van 3k. aan woorden tikken en serieus kwaad zijn vanwege een OP in een topicDe tering
![]()
Geen idee, ik ben 27quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:56 schreef de_boswachter het volgende:
Valt me op dat de grootste aso's (naast het pet en tuning tuig) op de weg vaak van die 40+'ers zijn die ietwat gefrustreert achter het stoer zitten en denken de king of de road te zijn. Meer mensen die dat zo ervaren?
Je hebt kids en hebt een vrouw die lekker met je sext, maar zit wel op een internetforum met een gemiddelde leeftijd van 20/21?quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:54 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Dude, ga je MBO opleiding eens afmaken .. Tellen kun je ook al niet, je maakt je met iedere post meer belachelijk ..
Zie post boven je post .. Ik heb wel netjes mijn HBO afgerond en ben gaan werken en aan mijn carriere gaan bouwen .. Zo zou iedereen het moeten doenquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je hebt kids en hebt een vrouw die lekker met je sext, maar zit wel op een internetforum met een gemiddelde leeftijd van 20/21?
Ongewenst pappie of ben je gewoon een midlifecriselul die zich jong, hip en trendy voor wil doen om zo nog een 16 jarige Krentenbol te scoren?
OMG.quote:
Proficiat. Jammer dat we het niet kunnen controleren.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:00 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Zie post boven je post .. Ik heb wel netjes mijn HBO afgerond en ben gaan werken en aan mijn carriere gaan bouwen .. Zo zou iedereen het moeten doen
Mannetje, ik heb een heerlijke studententijd gehad, ik heb anderhalf jaar in het buitenland gewoond, ik maak prachige reizen, ik ga regelmatig stappen (voordeel als je een mooi appartement in de binnenstad hebt), ik heb een mooi salaris .. Inderdaad, jij moet gelijk hebben, mijn leven is ten einde ..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OMG.
Je leven is al ten einde op je 27ste.
R.I.P.
Faler. Had je maar een rubber moeten gebruiken. Had je nu nog elke week lekker een biertje kunnen doen en niet het gezeik van je wijf en kind aan te horen op zaterdagavond.
Proficiat. Jammer dat we het niet kunnen controleren.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:02 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Mannetje, ik heb een heerlijke studententijd gehad, ik heb anderhalf jaar in het buitenland gewoond, ik maak prachige reizen, ik ga regelmatig stappen (voordeel als je een mooi appartement in de binnenstad hebt), ik heb een mooi salaris .. Inderdaad, jij moet gelijk hebben, mijn leven is ten einde ..
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:37 schreef Poepoog het volgende:
Jij vuige met 120-km-per-uur-want-mijn-wrak-kan-niet-harder rijdende linksrijder.
Haha, waarom zou je het willen controleren ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:03 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Proficiat. Jammer dat we het niet kunnen controleren.
Je wijkt af van het onderwerp.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:02 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Mannetje, ik heb een heerlijke studententijd gehad, ik heb anderhalf jaar in het buitenland gewoond, ik maak prachige reizen, ik ga regelmatig stappen (voordeel als je een mooi appartement in de binnenstad hebt), ik heb een mooi salaris .. Inderdaad, jij moet gelijk hebben, mijn leven is ten einde ..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |