abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79640939
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vind het een stuk debieler dat iemand zich niet wil laten helpen door een ambtenaar met een hoofddoek.
[..]
Ah, vrije keus is alleen maar weggelegd voor reli's?
quote:
Klopt, maar dat moet iedereen helemaal zelf weten. Daar heb ik geen last van,
Waar jij last van hebt zal mij een worst wezen.
quote:
tenzij ze aan mijn deur komen of iets dergelijks, maar dat heb ik moslims nog nooit zien doen. Refo's daarentegen...
Is het deurbeleid van een paar halve garen voor jou bepalend?
quote:
[..]

Er zijn wel meer mensen met een hersenceltekort. Lekker boeiend.
[..]
Mooi.
quote:
Ja, dus? Zo lang moslims zich aan onze wetten houden, is dat toch geen probleem?
Waar stel ik dat het een probleem is? Je lijkt je vader wel, die kan ook al niet lezen.
quote:
Ik heb persoonlijk meer bezwaar tegen de SGP en hun gestoorde ideeën, dan iemand met een hoofddoekje. Dat eeuwige gezeur daarover, terwijl er veel belangrijkere zaken zijn op dit moment, komt me echt de strot uit.
Waarom reageer je dan hier?
quote:
Nederland is van oorsprong ook geen atheïstisch land, toch gelooft bijna de helft van de Nederlanders niet in een God.
[..]
Psstttt, Christelijk van oorsprong en laat ik het vele malen liever daarbij houden dan dat achterlijke islamitisch sektarische waanzin.
quote:
Dus jij bepaalt nu voor anderen wat hen tot een goed gelovige maakt, terwijl je eerder al hebt vastgesteld dat gelovigen debiel zijn?
Huh, waar lees je dat weer?
quote:
Heel geloofwaardig. Dat jij je beledigt voelt door iemand met een hoofddoek zegt wat meer over jou dan over de persoon in kwestie met een hoofddoek.
Vertel eens wat het verschil is tussen wederzijds beledigen of vind je dat reli's meer rechten hebben?
quote:
Ben je altijd beledigt als iemand anders er andere overtuigingen op na houdt dan jijzelf?
Nee maar het zou kunnen.
quote:
Mag toch hopen van niet.
Mag toch hopen dat je wat beter leert lezen en niet zoals je extremistische pappie scanman1
pi_79641283
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 07:32 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Afgaand op het artikel is een rare conclusie?

Wordt weer eens tijd voor je pilletje.
Ja, je trekt inderdaad een zeer vreemde conclusie op basis van wat er in het artikel is genoemd.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_79641386
Ik ben benieuwd hoeveel bontkraagjes al een toegangsverbod hebben. Omdat een 'kankerkaas' niet doet wat ze willen.
pi_79641416
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:03 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel bontkraagjes al een toegangsverbod hebben. Omdat een 'kankerkaas' niet doet wat ze willen.
Het aantal daarvan zal in Hoogezand nogal meevallen .

Maar het gebeurt natuurlijk wel vaker dat iemand die zich agressief gedraagt de toegang tot een publieke instelling wordt geweigerd.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 15:24:10 #275
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_79644717
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:05 schreef du_ke het volgende:
Maar het gebeurt natuurlijk wel vaker dat iemand die zich agressief gedraagt de toegang tot een publieke instelling wordt geweigerd.
Maar in dit geval gebeurt het jegens een moslim en dan moet het kunnen omdat je dan een vrijheidsstrijder bent.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')