abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79610604
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 14:29 schreef bijdehand het volgende:
Ik ben weer terug

En ik zou haar gewoon een hand geven, en als ze die niet teruggeeft een klacht indienen
Pas maar op, straks behoort ze nog tot een kannibalenstam.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_79615677
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:04 schreef petertje2 het volgende:

[..]

Dat goede recht bestaat helemaal niet.
Juist, dat recht is er alleen andersom. We moeten beter weten hier in Klein Mocro
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_79617607
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:59 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Luide toon is wat anders dan schreeuwen........... joh, waarom maak je er niet gelijk gillen van? Krijg je nou werkelijk een harde plasser van dat overdrijven zonder dat je ook maar iets info hebt?
Maar jij kan met evenveel informatie niet beoordelen of hij aan het overdrijven is.

Dus nogal een rare conclusie van je.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_79617653
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 14:29 schreef bijdehand het volgende:
Ik ben weer terug

En ik zou haar gewoon een hand geven, en als ze die niet teruggeeft een klacht indienen
Volgens mij is het niet zo heel gebruikelijk dat je iemand achter de balie een hand geeft voor je een rijbewijs op gaat halen.
pi_79618554
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 18:08 schreef du_ke het volgende:

[..]

Volgens mij is het niet zo heel gebruikelijk dat je iemand achter de balie een hand geeft voor je een rijbewijs op gaat halen.
Desalniettemin is het niet raar. Het komt vaker voor, en dan kan je meteen zien wat voor iemand je hebt. Ik wil namelijk bij zoiets belangrijks niet geholpen worden door iemand die geen respect heeft voor me.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_79619403
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 18:34 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Desalniettemin is het niet raar. Het komt vaker voor, en dan kan je meteen zien wat voor iemand je hebt. Ik wil namelijk bij zoiets belangrijks niet geholpen worden door iemand die geen respect heeft voor me.
Raar is niet het goede woord misschien. Zeer ongebruikelijk is het echter wel. Komt al door de opstelling van de ambtenaar die achter de balie zit en de burger die langskomt voor iets, dan is een hand geven een wat vreemde manoeuvre die onverwacht zal komen en waardoor een aarzeling logisch is. Je geeft de cassiere in de supermarkt of de verkoopster in een kledingwinkel toch ook geen hand?
Iets anders is het bij echt persoonlijk contact zoals een wat uitgebreider gesprek, dan is het wel heel gebruikelijk.
pi_79622022
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ambtenaren zijn tuig hoor. Ivoren Toren mannetjes (m/v) die geen enkele boodschap aan "de klant" (de burger dus, die HEN betaalt) hebben.
Mijn idee, al kom ik heel af en toe ook wel aardige tegen.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 22:03:19 #233
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_79627991
Dit hoor ik voor het eerst: scheldt een blonde Hollandaise uit op straat en je wordt daarvoor beloond met verse pickwick.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_79629768
Maar een vrouw die niet door een man geholpen wil worden vinden we allemaal wel goed?

Hypocrisie
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_79629869
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:40 schreef Amos_ het volgende:
Maar een vrouw die niet door een man geholpen wil worden vinden we allemaal wel goed?

Hypocrisie
Nogmaals , er is niemand die beweert dat de man geholpen moet worden door een moslima. Dan moet ie gewoon langer wachten of hij wordt niet geholpen als er niemand anders beschikbaar is.

Een paspoort afhalen lijkt me wat anders dan medische hulp trouwens.
pi_79629885
Zal ik het anders even voor je tekenen ?
pi_79630427
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:40 schreef Amos_ het volgende:
zegt wie?

overigens kan ik me best voorstellen dat iemand (moslima of niet) liever geholpen wordt door een arts van hetzelfde geslacht, vooral wanneer het om de geslachtsorganen gaat.

maar daar gaat dit topic niet over.
pi_79630519
Maar als je voor "schreeuwen" op een openbare plaats al een jaar een gebiedsverbod kan krijgen, wat zou je al dat straattuig dan wel niet kunnen opleggen?
pi_79630561
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 23:00 schreef Amos_ het volgende:
Maar als je voor "schreeuwen" op een openbare plaats al een jaar een gebiedsverbod kan krijgen, wat zou je al dat straattuig dan wel niet kunnen opleggen?
Een samenscholingsverbod ? Of zeg ik dan wat nieuws ?
pi_79630755
quote:
Die kopen ze af met een bepaald bedrag waar ze vervolgens mee kunnen gaan feesten
Diamonds Are a Girl's Best Friend.....
pi_79631274
quote:
wat zou jij doen als er een of andere tokkie in je gebouw komt de boel bij elkaar te belken over moslims dit moslims dat ....
pi_79631314
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 23:24 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

wat zou jij doen als er een of andere tokkie in je gebouw komt de boel bij elkaar te belken over moslims dit moslims dat ....
Ach waarschuwen is op zijn plaats, maar een gebiedsverbod van een jaar...

Hij wordt harder gestraft dan het gemiddelde stuk straattuig dat zich schuldig maakt aan vernieling/beroving/overlast ...
pi_79631358
pi_79631645
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 23:26 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Ach waarschuwen is op zijn plaats, maar een gebiedsverbod van een jaar...
Tja, we weten niet wat er precies gebeurd is.
pi_79631797
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 23:38 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Tja, we weten niet wat er precies gebeurd is.
En in het geval van straattuig wel, en dan treden we ineens niet op. Zie je hoe krom?
pi_79631890
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 19:06 schreef Ringo het volgende:
Een petje binnenshuis is een teken van onbeschaving, een hoofddoek is dat niet. Net zoals een vrouw in een kek mantelpakje zakelijk serieus wordt genomen en een man in dezelfde outfit per definitie niet. Dat zijn nu eenmaal culturele normen en daar heb je je maar aan aan te passen.
Wat een DIKKE bullshit ben je hier nu aan het vertellen man, geloof je dat nu zelf?

Als het aan mij ligt kunnen gewoon ALLE ambtenaren zowel zich politiek als religieus neutraal voordoen naar de klant (burger). Dat betekend dus GEEN symbolen, die deze politieke strekking of religie kenbaar maken. Daar valt dus zowel het kruis onder, als een hoofdoek, als een partij symbool, dit moet echt een big-no zijn. Niet alleen voor moslims, maar ook voor joden etc... als er een jood in het gemeentehuis zet, moet die ook gewoon zijn hoofddeksel afdoen. IEDEREEN gelijk voor de wet, en die dames met een hoofddoek hoeven daar helemaal niet boven te gaan staan.
pi_79631932
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 23:44 schreef Amos_ het volgende:

[..]

En in het geval van straattuig wel, en dan treden we ineens niet op. Zie je hoe krom?
http://www.volkskrant.nl/(...)verbod_Kanaleneiland

informeer jezelf gewoon eens.
pi_79631999
Oh jij vindt een samenscholingsverbod nog erger dan een gebiedsverbod?
pi_79632067
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 23:49 schreef Amos_ het volgende:
Oh jij vindt een samenscholingsverbod nog erger dan een gebiedsverbod?
Dit zei jij :

[
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 23:44 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Niet ineens van onderwerp veranderen als blijkt hoe ongeinformeerd je bent.
pi_79632107
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 23:51 schreef gelly het volgende:

[..]

Dit zei jij :

[
[..]

Niet ineens van onderwerp veranderen als blijkt hoe ongeinformeerd je bent.
Wordt je nou niet moe van dat gezuig steeds? Hameren op kleine details zodat je ongelijk in het grote geheel genegeerd kan worden?

Anyway, bedankt voor het wederom aantonen dat een normale discussie onmogelijk is door de laaghartige pogingen tot ridicule, wederom in een topic op NWS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')