Pas maar op, straks behoort ze nog tot een kannibalenstam.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:29 schreef bijdehand het volgende:
Ik ben weer terug![]()
En ik zou haar gewoon een hand geven, en als ze die niet teruggeeft een klacht indienen
Juist, dat recht is er alleen andersom. We moeten beter weten hier in Klein Mocroquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:04 schreef petertje2 het volgende:
[..]
Dat goede recht bestaat helemaal niet.
Maar jij kan met evenveel informatie niet beoordelen of hij aan het overdrijven is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:59 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Luide toon is wat anders dan schreeuwen........... joh, waarom maak je er niet gelijk gillen van? Krijg je nou werkelijk een harde plasser van dat overdrijven zonder dat je ook maar iets info hebt?
Volgens mij is het niet zo heel gebruikelijk dat je iemand achter de balie een hand geeft voor je een rijbewijs op gaat halen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:29 schreef bijdehand het volgende:
Ik ben weer terug![]()
En ik zou haar gewoon een hand geven, en als ze die niet teruggeeft een klacht indienen
Desalniettemin is het niet raar. Het komt vaker voor, en dan kan je meteen zien wat voor iemand je hebt. Ik wil namelijk bij zoiets belangrijks niet geholpen worden door iemand die geen respect heeft voor me.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet zo heel gebruikelijk dat je iemand achter de balie een hand geeft voor je een rijbewijs op gaat halen.
Raar is niet het goede woord misschien. Zeer ongebruikelijk is het echter wel. Komt al door de opstelling van de ambtenaar die achter de balie zit en de burger die langskomt voor iets, dan is een hand geven een wat vreemde manoeuvre die onverwacht zal komen en waardoor een aarzeling logisch is. Je geeft de cassiere in de supermarkt of de verkoopster in een kledingwinkel toch ook geen hand?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Desalniettemin is het niet raar. Het komt vaker voor, en dan kan je meteen zien wat voor iemand je hebt. Ik wil namelijk bij zoiets belangrijks niet geholpen worden door iemand die geen respect heeft voor me.
Mijn idee, al kom ik heel af en toe ook wel aardige tegen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ambtenaren zijn tuig hoor. Ivoren Toren mannetjes (m/v) die geen enkele boodschap aan "de klant" (de burger dus, die HEN betaalt) hebben.
Nogmaals , er is niemand die beweert dat de man geholpen moet worden door een moslima. Dan moet ie gewoon langer wachten of hij wordt niet geholpen als er niemand anders beschikbaar is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:40 schreef Amos_ het volgende:
Maar een vrouw die niet door een man geholpen wil worden vinden we allemaal wel goed?
Hypocrisie
zegt wie?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:40 schreef Amos_ het volgende:
Maar een vrouw die niet door een man geholpen wil worden vinden we allemaal wel goed?
Een samenscholingsverbod ? Of zeg ik dan wat nieuws ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:00 schreef Amos_ het volgende:
Maar als je voor "schreeuwen" op een openbare plaats al een jaar een gebiedsverbod kan krijgen, wat zou je al dat straattuig dan wel niet kunnen opleggen?
Die kopen ze af met een bepaald bedrag waar ze vervolgens mee kunnen gaan feestenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:00 schreef Amos_ het volgende:
Maar als je voor "schreeuwen" op een openbare plaats al een jaar een gebiedsverbod kan krijgen, wat zou je al dat straattuig dan wel niet kunnen opleggen?
wat zou jij doen als er een of andere tokkie in je gebouw komt de boel bij elkaar te belken over moslims dit moslims dat ....quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:00 schreef Amos_ het volgende:
Ach waarschuwen is op zijn plaats, maar een gebiedsverbod van een jaar...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:24 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
wat zou jij doen als er een of andere tokkie in je gebouw komt de boel bij elkaar te belken over moslims dit moslims dat ....
Tja, we weten niet wat er precies gebeurd is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:26 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ach waarschuwen is op zijn plaats, maar een gebiedsverbod van een jaar...
En in het geval van straattuig wel, en dan treden we ineens niet op. Zie je hoe krom?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:38 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Tja, we weten niet wat er precies gebeurd is.
Wat een DIKKE bullshit ben je hier nu aan het vertellen man, geloof je dat nu zelf?quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:06 schreef Ringo het volgende:
Een petje binnenshuis is een teken van onbeschaving, een hoofddoek is dat niet. Net zoals een vrouw in een kek mantelpakje zakelijk serieus wordt genomen en een man in dezelfde outfit per definitie niet. Dat zijn nu eenmaal culturele normen en daar heb je je maar aan aan te passen.
http://www.volkskrant.nl/(...)verbod_Kanaleneilandquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:44 schreef Amos_ het volgende:
[..]
En in het geval van straattuig wel, en dan treden we ineens niet op. Zie je hoe krom?
Dit zei jij :quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:49 schreef Amos_ het volgende:
Oh jij vindt een samenscholingsverbod nog erger dan een gebiedsverbod?
Niet ineens van onderwerp veranderen als blijkt hoe ongeinformeerd je bent.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:44 schreef Amos_ het volgende:
[..]
En in het geval van straattuig wel, en dan treden we ineens niet op. Zie je hoe krom?
Wordt je nou niet moe van dat gezuig steeds? Hameren op kleine details zodat je ongelijk in het grote geheel genegeerd kan worden?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:51 schreef gelly het volgende:
[..]
Dit zei jij :
[
[..]
Niet ineens van onderwerp veranderen als blijkt hoe ongeinformeerd je bent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |