haha ik wil em ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:43 schreef Ahava het volgende:
O, ik ben verliefd op het kaartje van Oona!Mocht het hier ooit lukken, zou ik heel graag een kaartje in die stijl willen.
En de tekst van de voorkant is uit softly, vorig jaar traden ze weer op sinds lange tijd en helaas moesten we dat missen omdat we in zuid-amerika zatenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:40 schreef oh-oh het volgende:
OMG, zo een mooie naam , en dan zo een kaartje en ook nog Lullaby van Lamb, mooier kan het echt niet denk ik
Dat was een vraag en idee van mijn vriendin of dat mogelijk was. (wat dus niet zo een probleem is als je in het "wereldje" werkt).quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het ook een geweldig kaartje! Leuk ook, die subtiel afgeronde hoeken.
Tessie, wij hadden: Voor altijd in ons hart gesloten: en dan haar namen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:03 schreef tessie het volgende:
Oh wat een mooi kaartje van Oona zeg!
Wij hebben gister de digitale proefdrukken van ons kaartje gehadHelemaal leuk. We moeten alleen de tekst nog bedenken, maar dat wil nog niet zo lukken. Bij Graeme hadden we Gedroomd, gedragen, geboren en dan zijn naam enzo. Nu hebben we voor op de andere kant van het kaartje wel al een stukje songtekst wat we erg mooi vinden, maar wat er nu boven Anna's naam moet komen te staan, zijn we dus nog niet uit. Was al aan het googlen maar zie overal alleen maar dingen als trots en heel gelukkig zijn wij met de geboorte van....... en dat vind ik ook niet echt wat...
OMFG! dat is echt fout.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik kwam bij de VK een langwerpig rood kaartje tegen met daarop in het witte coca cola lettertype Celeste en op de achterkant bruisende dochter van, sprankelend broertje van
Vooral ook sneu dat t kind zowel dochter als broertje wasquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik kwam bij de VK een langwerpig rood kaartje tegen met daarop in het witte coca cola lettertype Celeste en op de achterkant bruisende dochter van, sprankelend broertje van
kijk nou eens: http://www.babygrafix.nl/geboortekaarten/geboortekaartBX098.htmlquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hier ook!quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat kaartje zou bij ons wel helemaal passen, met de hoeveelheden cola light die er hier doorheen gaan
voor een dubbeltje op de eerste rang dus... leuk zo'n insteek....quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:27 schreef Claudia_x het volgende:
Mij zou het geen reet interesseren dat een BN'er zich erover heeft gebogen, als het maar een leuk kaartje is voor zo weinig mogelijk geld.
En je doet zo vals omdat???quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:45 schreef ShiftF7 het volgende:
[..]
voor een dubbeltje op de eerste rang dus... leuk zo'n insteek....
Je hebt zeker ook een kind "genomen"....
Mijn god, wat maakt het uit wie een kaartje ontworpen heeft (en dan zie ik nog de meerwaarde van de vermeende ontwerpkunsten van een willekeurige BN'er niet) en wat iemand bereid is er aan uit te geven.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:45 schreef ShiftF7 het volgende:
[..]
Oh jemig. En jij bent zeker zo een die ook alles heeft wat in de mode is en alles persée het duurste heeft 'omdat het het beste is' en 'kijk mij eens'quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:45 schreef ShiftF7 het volgende:
[..]
Hahaha das precies wat ik dachtquote:Op zondag 5 september 2010 22:05 schreef marcek het volgende:
Zo hoor je de naam zelden en zo kom je hem tegen
Leuk zeg! Succes ermeequote:Op zondag 5 september 2010 22:59 schreef Oxymoron het volgende:
Ik ga samenwerken met een bedrijf uit de OP (pimpelmees)
T wordt nog es wat met die Oxy
Lijkt mij ook.quote:
Nee, het staat juist NIET los van elkaar!quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:58 schreef Moonah het volgende:
Wat leuk zeg Oxy! Een heuse carrierestap! Veel succes!
Edit: Ik zit alleen een beetje na te denken over je 'naam' Autipoet. Waarom zou je het autisme zo benadrukken? Dat staat toch los van jouw grote talent?
Eerst niet, dan toch, reageren en uitleggen,quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:58 schreef Moonah het volgende:
Edit: Ik zit alleen een beetje na te denken over je 'naam' Autipoet. Waarom zou je het autisme zo benadrukken? Dat staat toch los van jouw grote talent?
Ja!quote:
Jammer dat je er een beetje wild van wordt. Het lijkt alsof je mijn vraag/verwondering negatief hebt opgevat. Ik bedoelde het zeker niet negatief. Ik wist alleen niet dat jouw talent zo met het autisme is verweven. Maar ik bedoelde niet te suggereren dat een autist zich niet zo 'mag' profileren. Of in een hutje op de hei zou moeten zitten. Hopelijk kun je dat idee snel van je afzetten.quote:En trouwens, waarom "mag" een autist zich niet als zodanig profileren? Moet ik dan in een boshut gaan zitten, weggestopt van de maatschappij? Is de pc waarop je dit bericht leest, minder "waard" als officieel wordt bekendgemaakt dat de ontwerper een autist was? Zou je dan anders gaan computeren?![]()
Ik merk dat ik een beetje wild word. Sorry.
Dat vind ik ook! Ik denk dat het voor de lezer niet uitmaakt of de schrijver autistisch is of niet. Maar als ik jouw uitleg lees, oxymoron, dan snap ik ook wel dat je dat wel duidelijk wil maken.quote:Op zondag 12 september 2010 22:50 schreef trui het volgende:
dat je gedichten sterk gevormd zijn door jouw (autistische) visie op en waarneming van de wereld snap ik heel goed, en vind ik ook bijzonder en mooi. ze zijn echter ook zonder dat te weten ijzersterk.
deze uitleg, een gedicht op zich, zo mooi en zo helder verwoord Oxy. Ik ben niet jaloers op je, maar ik zou willen dat ik ook zo helder kon zijn in mijn omschrijvingen!quote:Op zondag 12 september 2010 16:42 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Daarom ook Autipoet.
Want er is eerst autisme.
De stilte.
Dan is er taal.
De poezie.
Samen zijn ze mij.
Autipoet.
quote:Op maandag 13 september 2010 15:29 schreef shellyjanssen het volgende:
. We zijn ons sinds afgelopen weekend in de kaartjes aan het verdiepen en kwam dit topic tegen. Vandaar inderdaad een account aangemaakt om te kunnen reageren.
Sinds dit weekend aan het rondkijken maar al wél een proefdruk gezien?quote:Op maandag 13 september 2010 13:31 schreef shellyjanssen het volgende:
Hallo Allemaal,
Wij kwamen dit topic tegen tijdens onze zoektocht naar geboortekaartjes. Zelf hebben wij nu een prima site gevonden die ons goed is bevallen tot nu toe, we hebben de eerste proefdruk van ons kaartje binnen. Erg positief!
Volgens de site van de KvK zit op het adres van de geboortekaartjesdrukkerij idd drukkerij Janssen gevestigdquote:Op maandag 13 september 2010 16:56 schreef Books het volgende:
Sorry nog even verder in de Sherlock Holmes stijl verdergaat:
Dit staat namelijk in de FAQ van je site:
Ik woon in de buurt. Kan ik de kaartjes niet zelf komen halen?
Ja hoor, dat kan. De kaartjes kun je afhalen bij Drukkerij Janssen.
Lang leve google: je toets geboortekaartjesdrukkerij in en Janssen en je komt uit bij de FAQ.
Mijn grote teen kriebelde dus op het goede moment.
FOK! is een heel leuk forum. Mits je je aan de policy houdt, dus gewoon lekker meeposten! Kom gezellig eens kijken in Zwangerschap en geboorte deel 694 . Vertel over je zwangerschap en vergeet dit akkefietje...quote:Op maandag 13 september 2010 17:00 schreef shellyjanssen het volgende:
Goed, laat maar ik reageer hier niet meer als het zo doorgaat...
De FAQ had ik niet eens helemaal doorgelezen en dat stuk niet eens gelezen. Blijkbaar ook een Janssen, daar zijn er maar een paar van in Nederland dus de kans is inderdaad 100% dat ik dat ben. Overigens ook erg in de buurtik denk zo'n 80 km vanaf hier dus ben vast even op en neer gereden om het kaartje op te halen... Jip;) leuk forum dit zo... NIET DUS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |