abonnement Unibet Coolblue
  zondag 12 september 2010 @ 15:57:13 #276
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_86345763
Wij hadden er ook èèn met plastic.. onwijs gaaf vind ik.
Leuk kaartje!
  zondag 12 september 2010 @ 16:06:12 #277
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_86346013
Ik ben nog lang niet toe aan kaartjes (morgen 11 weken), maar vind het heerlijk om die sites door te spitten op zoek naar leuke kaartjes :@ .
  zondag 12 september 2010 @ 16:28:27 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86346666
Ik vind hem erg leuk Becky, mooi strak en simpel O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 12 september 2010 @ 16:42:06 #279
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_86347150
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 12:58 schreef Moonah het volgende:
Edit: Ik zit alleen een beetje na te denken over je 'naam' Autipoet. Waarom zou je het autisme zo benadrukken? Dat staat toch los van jouw grote talent?
Eerst niet, dan toch, reageren en uitleggen,

Mijn taal staat niet los van mijn autisme. Mijn autisme heeft mijn taal(ontwikkeling) zoals die nu is, bijna volledig beinvloedt. Mijn gedichten komen uit mijn autistische belevenis van de omringende wereld en van de wereld van taal.
Eerst was er de zielschrijversstijl, later de gedichten. De gedichten zijn een Middel, géén doel!!! ( en dat snappen mensen vaak niet ). Het is voor mij een manier om te communiceren, een manier om contact te maken. Dat ik op een andere manier niet kan, en dat is 100% mijn autisme. Dat het "leuk klinkt" is mooi, is leuk en handig, maar het is een contactMiddel. Geen doel, nogmaals.

Daarom ook Autipoet.
Want er is eerst autisme.
De stilte.
Dan is er taal.
De poezie.
Samen zijn ze mij.
Autipoet.

En wie dat niet 'waardeerd' kiest ook geen gedichtje van mij uit, want het autisme zit er zo ingebakken, dat het niet los van elkaar is te zien. Het is namelijk door een autist gemaakt. Een visie die gevormd is door autisme.
Mensen die zich af laten houden van het lezen van mijn gedichten, ómdat ik autist ben, kunnen de schoonheid ef toch niet in zien, die zien alleen het Doel, de Vorm.
En daar gaat het bij Mij, bij Autipoet, juist NIET om.
De vorm, van alles is, in mijn leven geheel ondergeschikt. In contact, in communicatie en in gedichten. Het is een Middel.

Gesnipt gesnapt gesnopen?

En trouwens, waarom "mag" een autist zich niet als zodanig profileren? Moet ik dan in een boshut gaan zitten, weggestopt van de maatschappij? Is de pc waarop je dit bericht leest, minder "waard" als officieel wordt bekendgemaakt dat de ontwerper een autist was? Zou je dan anders gaan computeren? :{w

Ik merk dat ik een beetje wild word. Sorry. :@
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  zondag 12 september 2010 @ 17:03:12 #280
11682 Moonah
Jolie femme
pi_86347885
quote:
Op zondag 12 september 2010 16:42 schreef Oxymoron het volgende:

Gesnipt gesnapt gesnopen?
Ja! :Y Dankjewel voor je uiteg. Ik begrijp de keuze voor je naam nu beter.
quote:
En trouwens, waarom "mag" een autist zich niet als zodanig profileren? Moet ik dan in een boshut gaan zitten, weggestopt van de maatschappij? Is de pc waarop je dit bericht leest, minder "waard" als officieel wordt bekendgemaakt dat de ontwerper een autist was? Zou je dan anders gaan computeren? :{w

Ik merk dat ik een beetje wild word. Sorry. :@
Jammer dat je er een beetje wild van wordt. Het lijkt alsof je mijn vraag/verwondering negatief hebt opgevat. Ik bedoelde het zeker niet negatief. Ik wist alleen niet dat jouw talent zo met het autisme is verweven. Maar ik bedoelde niet te suggereren dat een autist zich niet zo 'mag' profileren. Of in een hutje op de hei zou moeten zitten. Hopelijk kun je dat idee snel van je afzetten. :*
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 12 september 2010 @ 22:50:54 #281
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_86364337
dat je gedichten sterk gevormd zijn door jouw (autistische) visie op en waarneming van de wereld snap ik heel goed, en vind ik ook bijzonder en mooi. ze zijn echter ook zonder dat te weten ijzersterk. O+ mijn 'bezwaar' tegen het er zo expliciet bij vermelden is alleen dat je hiermee mogelijk beïnvloedt hoe mensen jouw gedichten lezen. maar als je dat juist graag wilt, geldt dat bezwaar natuurlijk niet meer. ik vind ze hoe dan ook prachtig oxy, hopelijk heb ik je niet teveel voor 't hoofd gestoten! :*
in de haak.
  maandag 13 september 2010 @ 12:43:20 #282
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_86378460
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:50 schreef trui het volgende:
dat je gedichten sterk gevormd zijn door jouw (autistische) visie op en waarneming van de wereld snap ik heel goed, en vind ik ook bijzonder en mooi. ze zijn echter ook zonder dat te weten ijzersterk.
Dat vind ik ook! Ik denk dat het voor de lezer niet uitmaakt of de schrijver autistisch is of niet. Maar als ik jouw uitleg lees, oxymoron, dan snap ik ook wel dat je dat wel duidelijk wil maken.

Ik wil je gedichtenbundels graag hebben! Ik ga ze waarschijnlijk voor mijn verjaardag vragen, maar dat duurt nog een paar maanden.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_86379785
Hallo Allemaal,

Wij kwamen dit topic tegen tijdens onze zoektocht naar geboortekaartjes. Zelf hebben wij nu een prima site gevonden die ons goed is bevallen tot nu toe, we hebben de eerste proefdruk van ons kaartje binnen. Erg positief!

Wij vonden de proefdruk heel erg belangrijk, we hebben geen ervaring met het online bestellen van dit soort dingen, maarja als toekomstige ouders moet je toch mee met de tijd haha!

De proefdruk zag er prima uit, het is nu alleen nog even wachten tot het zover is! Gelukkig konden we het kaartje opslaan, hij staat nu te wachten in de applicatie waarmee wij hem konden maken. Omdat we nog niet weten wanneer de kleine precies geboren gaat worden en het gewicht etc... Jullie kennen het vast wel haha!

Ons kleintje wordt over ongeveer 2 maanden geboren, dus we hebben nog even. De site waar wij de kaartjes straks gaan bestellen heet: http://www.fok.nl wie weet hebben jullie er iets aan of kunnen jullie er ook leuke ideeën op doen.

Groetjes, Shelly

[ Bericht 2% gewijzigd door RockabeIIa op 15-09-2010 22:42:48 ]
  maandag 13 september 2010 @ 13:33:12 #284
11682 Moonah
Jolie femme
pi_86379855
Wat fijn zeg, dat je deze site zo uitgebreid aan ons aanbeveelt! :D Je hebt er natuurlijk helemaaaaal geen connecties mee!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 13 september 2010 @ 14:01:12 #285
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86380704
Niet alleen aanbevelen, zelfs speciaal voor die aanbeveling een account aangemaakt, wat een inzet om ons ergens op te wijzen :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 september 2010 @ 14:05:54 #286
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86380863
quote:
Op zondag 12 september 2010 16:42 schreef Oxymoron het volgende:

[..]

Daarom ook Autipoet.
Want er is eerst autisme.
De stilte.
Dan is er taal.
De poezie.
Samen zijn ze mij.
Autipoet.


deze uitleg, een gedicht op zich, zo mooi en zo helder verwoord Oxy. Ik ben niet jaloers op je, maar ik zou willen dat ik ook zo helder kon zijn in mijn omschrijvingen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_86383582
Hoi Moonah en Leandra,

Nou ik vind het heel jammer dat jullie zo reageren... We zijn ons sinds afgelopen weekend in de kaartjes aan het verdiepen en kwam dit topic tegen. Vandaar inderdaad een account aangemaakt om te kunnen reageren.

Maar had dit soort reacties niet verwacht, als je iets plaatst wat gewoon goed bedoeld is. Snap eerlijk gezegd jullie reactie in totaal niet, maar goed...

Hopelijk zijn er nog mensen die wel leuk reageren...

Groetjes Shelly
  maandag 13 september 2010 @ 15:43:55 #288
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_86384106
het riekt gewoon nogal naar spam, shelly. dan kun je dit soort reacties verwachten inderdaad.
in de haak.
pi_86384286
Oké zal hiermee opletten. Dit was natuurlijk niet de bedoeling.

Wilde het gewoon met jullie delen :)
pi_86385171
Hoewel het dan misschien spam is, heb ik toch even geklikt. Ik vind er best leuke kaartjes tussen zitten!
pi_86385337
Die site bestaat volgens mij pas een dag of 13....
Maar laten we Shelly maar het voordeel van de twijfel geven :P
pi_86385532
Haha dank voor jullie vertrouwen ;) bestaan ze pas zo kort ja? Ik heb een mevrouw gesproken via de telefoon, zij vertelde inderdaad dat ze nu net alles goed op aan het zetten waren en dat de ontwikkeling van de applicatie lang geduurd heeft. Maar goed maakt mij eigenlijk niet zo veel uit, als het maar goed geregeld is en daar lijkt het wel allemaal op.

Maar er zitten inderdaad leuke kaartjes tussen! Wij twijfelen alleen nog over de kaartjes of misschien de posters, of een combinatie daarvan...

Mij lijkt het wel leuk zo'n poster voor het raam, mijn vriend vind het weer niks o|O haha!

Wat vinden jullie?
  maandag 13 september 2010 @ 16:38:37 #293
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_86386318
quote:
Op maandag 13 september 2010 15:29 schreef shellyjanssen het volgende:
. We zijn ons sinds afgelopen weekend in de kaartjes aan het verdiepen en kwam dit topic tegen. Vandaar inderdaad een account aangemaakt om te kunnen reageren.

quote:
Op maandag 13 september 2010 13:31 schreef shellyjanssen het volgende:
Hallo Allemaal,

Wij kwamen dit topic tegen tijdens onze zoektocht naar geboortekaartjes. Zelf hebben wij nu een prima site gevonden die ons goed is bevallen tot nu toe, we hebben de eerste proefdruk van ons kaartje binnen. Erg positief!
Sinds dit weekend aan het rondkijken maar al wél een proefdruk gezien?

/sherlock holmes modus
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 13 september 2010 @ 16:49:33 #294
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_86386752
Goh knap dat dat proefdrukje op maandag bezorgd is al dan?

DIt zinnetje klinkt ook helemaal niet gemaakt ofzo:

Mij lijkt het wel leuk zo'n poster voor het raam, mijn vriend vind het weer niks! Met andere woorden hebben jullie allemaal al gekeken naar de posters ook. Sorry hoor maar ik geloof geen klap van je verhaal.
pi_86386916
Nou Sherlock, omdat je toch zo wantrouwend bent zal ik nog antwoord geven ook nog. Al vind ik eigenlijk niet dat ik mezelf tegenover jou hoef te verantwoorden.

Vrijdag middag hebben we de proefdruk besteld, ergens tussen 15:00 en 16:00 voor als je het precies wilt weten. Vandaag lag hij in de bus, erg snel dus maar blijkbaar mogelijk!

Graag wil ik niet meer op dit soort dingen reageren, ik hoopte iets leuks met jullie te delen en het enige wat ik hier zit te doen is mezelf verdedigen vanwege eventuele reclame die ik zou maken. Wat zou ik daar in hemelsnaam aan hebben? Juist! Niks, ik wil graag genieten van mijn zwangerschap en had iets leuks gevonden...

Books, maakt niet uit, blijkbaar niemand, en waarom? Blijkbaar mag je niks laten zien als je iets leuks hebt gevonden op internet.
  maandag 13 september 2010 @ 16:56:16 #296
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_86387030
Sorry nog even verder in de Sherlock Holmes stijl verdergaat:

Dit staat namelijk in de FAQ van je site:

Ik woon in de buurt. Kan ik de kaartjes niet zelf komen halen?
Ja hoor, dat kan. De kaartjes kun je afhalen bij Drukkerij Janssen.


Lang leve google: je toetst geboortekaartjesdrukkerij in en Janssen en je komt uit bij de FAQ.

Mijn grote teen kriebelde dus op het goede moment.

[ Bericht 0% gewijzigd door Books op 13-09-2010 17:01:37 ]
pi_86387162
Shelly, natuurlijk mag je laten zien wat je leuk vindt. Maar de ervaring hier is dat, als men zich helemaal speciaal hier registreert en meteen met een link naar een site komt, dit al snel als spam gezien wordt. Je zal de eerste niet zijn.

Books, dat is wel HEEL toevallig ;)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 13 september 2010 @ 16:59:42 #298
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_86387167
quote:
Op maandag 13 september 2010 16:56 schreef Books het volgende:
Sorry nog even verder in de Sherlock Holmes stijl verdergaat:

Dit staat namelijk in de FAQ van je site:

Ik woon in de buurt. Kan ik de kaartjes niet zelf komen halen?
Ja hoor, dat kan. De kaartjes kun je afhalen bij Drukkerij Janssen.


Lang leve google: je toets geboortekaartjesdrukkerij in en Janssen en je komt uit bij de FAQ.

Mijn grote teen kriebelde dus op het goede moment.
Volgens de site van de KvK zit op het adres van de geboortekaartjesdrukkerij idd drukkerij Janssen gevestigd :Y
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_86387227
Goed, laat maar ik reageer hier niet meer als het zo doorgaat...

De FAQ had ik niet eens helemaal doorgelezen en dat stuk niet eens gelezen. Blijkbaar ook een Janssen, daar zijn er maar een paar van in Nederland dus de kans is inderdaad 100% dat ik dat ben. Overigens ook erg in de buurt ;) ik denk zo'n 80 km vanaf hier dus ben vast even op en neer gereden om het kaartje op te halen... Jip;) leuk forum dit zo... NIET DUS.

Vicky bedankt voor in ieder geval een normale reactie ;)

Het was van mijn kant goed bedoeld, maar ik laat het hierbij op dit forum wat belachelijk dit...
  maandag 13 september 2010 @ 17:02:25 #300
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_86387284
:W

Sorry ik heb een beetje last van een zeurhumeur denk ik ofzo...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')