Eenden zijn Visas voor beginnersquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik anders toch wel een van de apartere auto's hier al zeg ik het zelf
Is die ook nog een beetje zuunig?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat heeft deze verbazingwekkend genoeg nog niet echt. Wel wat plekjes op de lak, maar dat geeft nietsAch, dan heb je tenminste wel eer van je werk als je em wel eens poetst
Ik ben nu serieus al sinds half 6 bezig om alle kaarten van m'n Tomtom te updaten![]()
Handig toch?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:03 schreef Paladijn het volgende:
Een voordeel aan die AX, hij is zonder opties, dus er gaat niets stuk
Pics!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik anders toch wel een van de apartere auto's hier al zeg ik het zelf
Hihihihiquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Sputnik staat er ECHT glimmend bij! Ze glimde me gewoon tegemoet op de donkere parkeerplaats van het weekend hoor
Mwah, het zuinigste wat ik in 2 keet tanken gehaald heb is 1 op14quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Is die ook nog een beetje zuunig?.. Weet eigenlijk vrij weinig over de Samara
Jij ging toch al een auto lenen van iemand?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
iemand nog een diesel of zuinige benzineauto oid te leen btw? wil in week 16 ff op en neer naar München (Bauma) en de Niva zuipt mete veel en is me te traag voor dat geintje
Praktijkervaringen op het AX-forumquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:15 schreef Paladijn het volgende:
op papier.... nog nooit op het verbruik gelet zeker?Een prius is 'ook heel zuinig', toch rijdt een collega er 1:16 mee... ik rij 1:19 met de Honda diesel
Die AX is licht (er zit werkelijk niets in), dus zodra je daar met een paar man inzit gaat het 1.1 motortje vanzelf meer verbruiken - los van optimistische fabriekscijfers. Vraag anders Lexxx eens 1:hoeveel zijn Visa reed
Het is in ieder geval beter in de richting dan de 23 dollar die ik laatst uitgegeven had, die bij de eerste bout afbrakquote:
Die heeft er nu toch een 1.6-16v blok uit een 106 in liggen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:44 schreef Paladijn het volgende:
Een voordeel van zo'n AX, Drake_ laat zien dat je er prima in kunt hoeken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nadeel is dat je plat bent als't misgaat
quote:-Inbouw TU5JP4 (saxo 16v/106 gti blok) met diverse aanpassingen (Doel is ~135pk en ~170nm , wat op ~750 kilo vrij debiel gaat zijn)
100 is een mooie snelheid, maar met elke snelheid zuipt ie zo veelquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:04 schreef Paladijn het volgende:
Je rijdt gewoon te snel Lexxx, als ik in de Saab 100 in de 5 rij op de autobahn doet ie 1:16, bij 120+ doet ie 1:10.5
Die vind de Niva te onbetrouwbaar, en heeft echt een woon-werk auto nodigquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Jij ging toch al een auto lenen van iemand?En die van je ouders dan, die hadden er toch eentje extra staan?
Ik vind het wel stoerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:01 schreef Paladijn het volgende:
klopt: Project: Citroen AX First , cheap ass ombouwproject.
[..]
100 is idd een prima snelheid, alleen vliegt de rest zo snel voorbijquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
100 is een mooie snelheid, maar met elke snelheid zuipt ie zo veel
120+ doet ie in de brand vliegen![]()
[..]
Die vind de Niva te onbetrouwbaar, en heeft echt een woon-werk auto nodig![]()
Die auto van die oom van me heeft alleen een casettespeler, dat overleef ik nieten met een 24 jaar oude datsun naar München.. nee dan liever de Niva die ken ik ten minste...enis volgende week naar mn smaak aangepast
Don't even think about it, de auto is op dat moment zeer onstabiel.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik vind het wel stoer.. Maar dan gaat ie helemaal op 2 pootjes door de bocht denk ik
voor 100+ euro (150+ dollar?) moet je wel een redelijk setje kunnen krijgen. In ieder geval iets wat langer meegaatquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:15 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ga even naar de winkel. Ik heb op internet een mooi allround setje van Craftsman gevonden. De critici schrijven redelijk goed over dit merk en de prijs bevalt me wel.
Het enige goede aan een Visa ligt onder de motorkapquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pics!![]()
[..]
Hihihihi
[..]
Mwah, het zuinigste wat ik in 2 keet tanken gehaald heb is 1 op14Maar ik moest heel erg wennen aan de choke en veel stadsgebruik tikt aan
Maar ze rijdt heerlijk verder
[..]
Jij ging toch al een auto lenen van iemand?En die van je ouders dan, die hadden er toch eentje extra staan?
Radio Kootwijkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het enige goede aan een Visa ligt onder de motorkap![]()
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |